Blogerka Klárka: CVÍČO ZA PROSINEC /2019

středa 1. ledna 2020

CVÍČO ZA PROSINEC /2019


Ahojte! ☺

Ať už dnešním dnem makat začínáte nebo je pro vás dnešek jen dalším běžným cvičebním dnem, přináším vám inspiraci na videa, která stojí za to vyzkoušet! Tak pojďte mrknout! ☺



1.12.

 

Lítání na brigádě


2.12.

 

Florbalový trénink


3.12.

 

Full body HIIT workout od Pamela Reif (15 minut)
Že jsem se zbláznila? No trochu. Na konci tohoto workoutu jsem fakt myslela, že už mi z toho začíná hrabat. Fakt to byla makačka. Ale to se dalo čekat, že? Už jenom proto, že to byla Pamela. A ještě v kombinaci s HIIT cvičením...☺



Ab workout od Nastassia Polomarenko (6 minut)
Od tohoto jsem moc nečekala, ale kupodivu to nebylo tak hrozné. Z estetického hlediska sice nic moc, ale šestiminutovka dobrá. Byla jsem celkem překvapená tím minutovým plankem, to úplný začátečník asi nezvládne, ale jinak s tím zbytkem se podle mě popere! A s plankem na kolenou nebo s malou pauzou během té minuty to určitě zvládne celé! Jen pozor na prohýbání zad...☺



Advanced abs workout od Lilly Sabri (5 minut)
Fuuha, co napsat k tomuto. Slečna je moc milá, estetická stránka super, byl tam časovač, hudba... Vlastně všechno. Ale to posilování jako takové mi přišlo hodně zvláštní. Rozhodně to zvládne začátečník. Moc se mi ale líbilo, že jste celou dobu zapojovali ruce. A byl tam vložený i cvik na záda. Což je super. Bylo to hodně takové specifické, ale ne špatné. Podle mě to stojí za vyzkoušení i vámi!



Arm workout without weight at home od Caroline Jordan (6 minut)
No, tohle asi znovu nepotřebuju. Ale ani ne tak kvůli posilování jako takovému, jako spíš kvůli slečně. Úplně mi neseděl její hlas a osobnost. Jinak ruce jsem cítila, workout byl fajn, ani by mi nevadilo to domácí prostředí. Ale chyběla tomu i nějaká hudba, alespoň podbarveně, doplňkově, taky časovač, na který jsem prostě zvyklá. Takže je to takové půl na půl. Poskládání cviků super, zbytek pro mě horší...



Get lean and toned pilates arms od Bailey Brown (6 minut)
Svoje lehké činky jsem dlouho nevytahovala. Ale vyběhlo na mě video, kde je bylo potřeba, tak jsem si řekla, že bych je mohla zase po dlouhé době použít. A byl to dobrý nápad. Tohle video je fakt super. Zvládne jej i začátečník, pokud to odcvičí bez závaží nebo i třeba se závažíčky na zápěstí. Ale vlastně i s těmi kilovkami, jen se u toho asi víc zapotí. Makáte fakt těch 6 minut v kuse a pěkně cítíte ramena!



4.12.

 

Odpočinek


5.12.

 

Trénink


6.12.

 

Full body flexibility routine od Tom Merric (20 minut)
Podle videí, kde předcvičuje chlap, moc necvičím. Pravděpodobně je to i proto, že workouty na domácí cvičení pánové moc nenatáčí. Ale najít na Youtube normální protahovací video mezi všemi těmi vietnamskými, kde ty děti, ženy nebo muži brečí bolestí v různých (extrémních) pozicích, je docela těžké. Navíc mě to hledání po dvou minutách už ani nebaví. Ale vyběhlo na mě právě tohle. Tak jsem to zkusila. Nebylo to špatné, ale určitě bych to nenazvala „Protahování celého těla“. Ano, prvních pět minut si protáhnete hlavu, záda a v kobře i trochu břicho, ale zbylých patnáct minut se věnujete nohám. Předním stehnům, kyčlím, hamstringům... Takže spíše počítejte s protahováním spodní poloviny těla. Jinak technicky k tomu nic nemám. ☺



7.12.

 

Ples


8.12.

 

Odpočinek


9.12.

 

Florbalový trénink


10.12.

 

„Watermelon sugar“ abs workout challenge od MadFit (3 minuty)
Tohle bylo něco! Ten refrén je břišácký zabiják. Boží, fakt!



Yin yoga for flexibility od Rachel Pichler Yoga (20 minut)
Tuhle jógu v době, kdy jsem ji cvičila já, zkusilo jen nějakých 120 lidí. A je to škoda! Mezi klasickými pozicemi byly totiž i takové, které jsem zatím ještě nezkoušela! Což se úplně nestává. Ale zase, si pěkně protáhnete záda a nohy, ale tím končíte. Takže ani tady to není jóga na celé tělo, jak má v názvu. Tak s tím jen počítejte. Jinak opět na ní není nic špatného, určitě ji zkuste!



Stoje na hlavě


11.12.

 

Leg/butt/thigh workout od MadFit (10 minut)
Za mě tohle taky ano! Cvičíte 30 vteřin jeden cvik, na který hned navazuje další. Takhle odmakáte čtyři různé cviky. Pak si dáte půl minutky pauzu a následují 4 jiné cviky. Opět půl minutky odpočíváte. A potom se ta dvě kola opakují, každé jen s drobnou změnou. Kterou jsem upřímně ocenila, protože dřepy s výskokem a „přeskakovací výpady“ mi dávají dost zabrat. A i bez nich v těch druhých sériích jsem nohy pěkně cítila. Takže za mě je tohle super!



Get celebrity legs od Rebecca Louise (10 minut)
Tohle už bych si ale znovu nedala... Na to, že slečna/paní, kterou Rebecca ve videu měla, je trenérka známých osobností, na tom teda kondičně nebyla moc dobře... Video mi rozhodně nepřišlo tak těžké, že by se nedalo odcvičit celé. Takže moc nechápu, jaktože člověk, který se živí trenérstvím, a ještě na takové úrovni, nevydržel cvičit celý interval bez přestávky. A přestat cvičit v půlce a pak tam jen stát a kecat fakt působilo blbě. Navíc mi paní/slečna nebyla úplně sympatická. A přišlo mi to spíše jako talk show než workoutové video. Takže ne, za mě tohle rozhodně ne...



„All I want for Christmas is you“ holiday squat challenge od Blogilates (4 minuty)
Písničkové workouty já můžu. A vy to víte! No a ještě když se cvičí na vánoční písničku? To byla pro mě nutnost to zkusit! Bylo to trochu víc tanečně laděné, nohy jsem cítila jen díky těm kmitům, takže po cvičební stránce úplně nic moc. Ale bavilo mě to. A pokud si to dáte na závěr své rutiny, ideálně po cvičení nohou, v některých pozicích něco ucítíte. Ale je to škoda, klidně to mohla být víc výzva...☺



12.12.

 

Florbalový trénink


13.12.

 

Florbalový trénink


14.12.

 

Odpočinek


15.12.

 

Florbalové zápasy


16.12. 

 


Florbalový trénink


17.12. 

 


Hips flexibility routine od Gayatri Yoga Channel (32 minut)
Tohle bylo Ú-Ž-A-S-N-Ý! Fakt. Parádně jsem si protáhla nejen kyčle, ale i zbytek nohou. Za sebe můžu tohle 100% doporučit! Fakt to stojí za to! ☺



18.12.

 

Home HIIT leg workout od OFFICIALTHENX (7 minut)
Nejdříve jsem si myslela, že jde o desetiminutovku. No, spletla jsem se. Naštěstí. Tahle holčina přitom během cvičení vypadá, jako kdyby to byla úplná brnkačka. Což teda fakt nebyla. Nohy jsem pěkně cítila, a díky neustálému skákání jsem pořádně vnímala práci svého srdce a plic. U jednoho cviku teda slečna používala bednu, kterou doma nemám a na postel jsem fakt skákat nechtěla. Tak jsem si tu bednu představila a skákala hodně vysoko, přičemž jsem měla co nejvíc pokrčené nohy a kolena jsem se snažila vyšvihnout co nejvýš. A u dalšího cviku se zase odrážela od schodů. Tam jsem tedy už využila postel, kdy jsem se vždy chodidlem dotkla matrace. Takže i tak to šlo. Za mě palec nahoru!



Home leg workout od Austin Dunham (6 minut)
Chtěla bych zůstat pozitivní, no bohužel to nepůjde. Od tohoto workoutu jsem čekala mnohem víc. Zvlášť když jej vede chlap. No, omyl. Pro mě bylo tohle takové o ničem. Lážo-plážo. On tedy na konci říkal, že pokud to bylo moc snadné, máme si to dát klidně ještě dvakrát, třikrát. Což já nedělávám. A rozhodně mě to nebavilo natolik, abych to cvičila znovu. Takže tohle ne-e.



Inner & outer thigh at home workout MadFit (15 minut)
Tuhle slečnu už mám v tomto článku potřetí. Její videa jsou příjemná pro oko, nic v nich nechybí a tak nějak si je užívám. I u tohoto tomu tak bylo. Musím teda říct, že nebylo nějak extra náročné, přestože bylo s gumami. Ale i tak mě bavilo, protože prostě... Cvičební gumičky... Chápeme se...☺
(Mimochodem mi v poslední době přijde, že se s nimi roztrhnul pytel. S jejich prodejem, workouty a podobně. Což je teda jenom dobře. Časem si totiž možná i já pořídím něco kvalitnějšího, než ty co mám za stovku z Kauflandu! :D Ale zatím plní svou funkci, takže to úplně není potřeba. A navíc asi nejsem typ, který by dal za jednu gumu litr...☺)




19.12.

 

Odpočinek



20.12.


Lítání na brigádě



21.12.


Lítání na brigádě



22.12.

 

Song workout výzva od Péti Elblové (3 minuty)
Moc nevím, co k tomuhle napsat. Asi to bude dost podobné hodnocení předcházejícícho písničkového cvičení od Péti. Nebyl tam prostě ten pravidelný sled cviků na refrén, zbytečně se tam dávalo větší množství cviků a prostě... Písnička se mi tentokrát líbila víc, než posledně, ale to je tak asi vše. Pořád to mou oblíbenou MadFit v tomto nedohnalo.

 


„Adore you“ abs workout routine od MadFit (3 minuty)
S tímto se to fakt nedalo srovnávat. Cítila jsem břicho, díky refrénům v planku i ruce, mělo to hlavu a patu, řád, dané cviky na refrén. Paráda! ☺



Full body fat burning HIIT od MadFit (12 minut) 
U tohoto videa jsem si fakt mákla. Střídalo se pořád těch šest stejných cviků po půl minutě, pak následovala minutová pauza. Takto jste to třikrát zopakovali. A musím teda říct, že jsem cítila hlavně nohy a celkem i ruce! ☺



Yin yoga for hip flexibility and mobility od Yoga With Bird (14 minut)
Na tomto nebylo nic nějak speciálního. Bylo to takové hodně odpočinkové protahování, ani nebylo moc intenzivní. Ale ten den mi to zrovna sedlo, necítila jsem se na nic náročnějšího. Takže na nějaké spíš zklidnění super, ale vyloženě na pružnost kyčlí úplně ne.



Stoje na hlavě

 

23.12.


Lítání na brigádě 


24.12.

 

Štědrý den 


25.12.

 

Jacíkův test


Full body workout od MadFit (20 minut)
Nebylo to úplně špatný. Zase jste měli poskládané kolo z různých cviků, které jste dvakrát zopakovali. Potřebovali jste ale činky. K čemuž já vždycky využiju kilovky a půlkilová závaží na zápěstí. Nic jiného doma nemám. Takže to nebylo tak efektivní, jako by to bylo třeba s tříkilovkami. Každopádně špatné to nebylo. A pokud máte doma nějaké činky, nejlépe těžší než kilovky, bude to pro vás podle mě fajn. 



Flexibility & strenght yoga od Rebecca Louise (10 minut)
Ani tomuto nemám asi moc co vytknout. Protáhli jste se, díky plankům a bojovníkům jste zapojili i nějaké ty svaly, takže to splnilo všechno, co mělo. Za mě dobrý. ☺



26.12.


Jacíkův test


Stoje na hlavě

 
Protahování podle sebe

 
Nácvik provazů


27.12.


Odpočinek


28.12.


Jacíkův test


„Blinding lights“ full body workout routine od MadFit (3 minuty)
Toto cvičení mě naopak bavilo o něco méně, než jiné písničkové workouty této slečny. Asi úplně neumím říct proč, nejspíš mi nesedla ta sestava. Určitě bych u MadFit našla cvičení na písničky, která mě bavila mnohem víc.



Yoga stretches for hamstings, inner thighs & lower back flexibility od SarahBethYoga (15 minut)
Pěkně jsem se protáhla před prací, technicky na tom nebylo nic špatného, celkem to i uteklo. Takže jo, tohle si klidně zacvičte! ☺



Lítání na brigádě


29.12.

 

Jacíkův test


Yoga for transitions od Yoga With Adriene (22 minut)
I tohle bylo moc fajn. Příjemné protahování, opravdu. Navíc jsem díky tomuto videu narazila i na pozici, kterou se chci naučit, respektive ji zlepšit. Je to vlastně takové vzepření se na rukou, kdy máte schoulené nohy položené nad loktem. Špatně se to popisuje, takže pokud ji chcete vidět a třeba ji taky zkusit, najdete ji zhruba v osmnácté minutě. ☺



30.12.


Bodyweight workout od POPSUGAR Fitness (30 minut)
Z tohoto Youtube kanálu jsem teď dlouho nic neodcvičila. Nějak jsem na to neměla chuť, přece jenom většina jejich videí zabere více času, což je něco, co úplně nevyhledávám. Raději toho v jeden den odcvičím víc, od různých tvůrců, než takto. A navíc jejich videa bývají někdy dost náročná, někdy taková o ničem, což pak považuji za ztrátu času. Každopádně sem tam si od nich něco zacvičím. Jen už to byla nějaká doba. Každopádně u tohoto jsem se zadýchala, cítila jsem nohy, i ruce. Bříško teda moc ne, ale nějak mi to nevadí. To tam bylo vloženo stejně jen jako forma „aktivního odpočinku“. Takže jo, tohle bylo fajn! ☺



31.12.


Anytime stretches for anxiety relief od PsycheTruth (20 minut)
Ani PsycheTruth u mě není úplně častá. Videa z tohoto kanálu nebývají nic moc. Nebo takhle, já z nich úplně nic nemám. Jsou spíš na relaxaci, bývají lehká. Každopádně pokud si chcete u cvičení odpočinout nebo se lehce protáhnout, tohle bude pro vás fajn. Mě to ale nějak moc nenadchlo.



Lítání na brigádě


Silvestr



To by bylo z mé prosincové cvičební rutiny všechno! Doufám, že ať už v roce 2020 cvičit začnete, nebo budete pokračovat, budete k tomu přistupovat zdravě a s respektem ke svému tělu. I já jsem sem tam zvolnila, například na Štědrý den nebo ve dny, kdy jsem se cítila unavená nebo ne 100% svá, a zacvičila jsem si třeba jen jógu. Takže neblbněte s nějakými drastickými předsevzetími a do všeho jděte s rozumem, citem a respektem! ☺

A jako vždy se mějte krásně!

Blogerka Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat