Blogerka Klárka: CVÍČO ZA ZÁŘÍ /2019

úterý 1. října 2019

CVÍČO ZA ZÁŘÍ /2019


Ahojte! ☺

Tak jsem tu po měsíci opět se zhodnocením více než 20 cvičebních videí. Tak se pojďte inspirovat! ☺



1.9.

 

Odpočinek


2.9.

 

Florbalový trénink



3.9.

 

Full body workout /Beginner version od Pamela Reif (20 minut)
Ano, uznávám, bylo to rozhodně pomalejší a volnější než je u Pamely obvyklé. Rozhodně to ale neznamená, že se bude pokročilí cvičící nudit. To opravdu ne! ☺




4.9.

 

Flat tummy follow along abs workout od Live Lean TV (10 minut)
Ne, ne, ne... Tohle za mě fakt ee. Už jen ten koncept se mi nelíbil. Ale zkusila jsem to. Cvičit podle někoho, kdo cvičí podle někoho? Bože... Působilo to na mě dost neprofesionálně a ještě to ani nebylo bůh ví co. Za mě tohle fakt blbý...



Butt and thighs burnout with mini band workout od Sydney Cummings (30 minut)
Už jsem to říkala v minulém cvičebním článku, že pomůcky ke cvičení moc nepoužívám. Ale měla jsem chuť to tento den opět prolomit, tak jsem vytáhla „kotníkovou“ gumu a zacvičila si s ní na nohy a zadek. A bylo to naprosto super! Zahřáli jste se, odcvičili, pak se i trošku protáhli... A druhý den jsem to cítila. Pokud máte tuhle gumu, určitě jděte do tohoto videa. Palec nahoru!



Protažení, nácvik provazů a stoje na hlavě


5.9.

Florbalový trénink


6.9.

 

Odjezd na Slovensko



7.9.

 

Odpočinek na Slovensku





8.9.

 

Návrat ze Slovenska


Fab burn full body workout od Péti Elblové (23 minut)
Podle Péti cvičím ráda. Ale to už jste si nejspíš všimli. Je neuvěřitelně sympatická a její videa mě baví. U tohoto tomu nebylo jinak. Není to tak, že byste to (třeba) jako začátečníci nezvládli. Zvládnete, není to žádný mordor. Ale máknete si. I já jsem se pěkně zapotila, takže jsem spokojená! ☺




Protažení a nácvik provazů




9.9.

 

Florbalový trénink



10.9.

 

„Temperature“ Plank challenge od MadFit (4 minuty)
Skvělá písnička, super workout. Už to říkám po několikáté, tohle MadFit prostě umí. Ten refrén? Hodně dobrý! Opravdu mě to bavilo! ☺



How to get abs with 5 moves od Rebecca Louise (10 minut)
Rebecca opět vydala video s „nabalováním“ cviků. Což se pro ni stává celkem typické. Nebo mi to alespoň tak přijde. Bylo to fajn. Průměrně náročné, určitě si s tím ale poradí i začátečník. Takže nic nějak extra lehkého, ale ani těžkého. ☺



Tiny waist workout od Rebecca Louise (5 minut)
A u této krásné blonďaté slečny ještě zůstaneme. Zacvičila jsem si podle ní ještě krátké video pro úzký pas. Jo, proč ne? Nečekejte opět nějaký extrém, ale pokud budete cviky provádět správně, boční břišní svaly a pas opravdu ucítíte.



Yoga for upper body strengt od Yoga With Adriene (12 minut)
Počítejte s tím, že u této jogy uslyšíte dost často slovo „čataranga“. Pokud cvičíte jógu nějak častěji, pravděpodobně tuto pozici znáte. Jde o takový poloviční tricepsový klik, kdy se nevracíte do výchozí pozice, ale přecházíte třeba do kobry nebo do psa hlavou nahoru. Takže ruce na konci opravdu ucítíte. A břicho taky. Takže název „Jóga pro posílení horní polovinu těla“ naprosto odpovídá! ☺



Zkoušení stojů na hlavě


11.9.

 

Odpočinek


12.9.

 

Florbalový trénink



13.9.

 

Florbalový trénink


14.9.

 

Fill your cup yoga od Yoga With Adriene (20 minut)
Příjemné jógové video. Na proložení tréninkových a pracovních dnů úplně ideální. Skládá se z klasických jógových pozic, je poměrně krátké, příjemné, protahovací, ale i odpočinkové. Asi bych to označila za jógu na každý běžný den. ☺



15.9.

 

Florbalové zápasy


16.9.


Florbalový trénink


17.9.

 

Lítání na brigádě

Morning yoga full body stretch od FITNESS PLANET (15 minut)
Co k tomuhle říct? Podle mě je tohle super protahování, opravdu ideální na ráno. Pokud tedy chcete svůj den začít jógou, tohle nebude špatná volba! ☺



18.9.

 

Dynamic workout od GymRa (4 minuty)
Vzhledem k tomu, jaké využíváme dynamické zahřátí na trénincích, když pominu rozběhání jako takové, tohle se s tím nedalo vůbec srovnávat. Nebylo to ono. Nezahřála jsem ani svaly, ani klouby. Pro mě tohle bylo úplně k ničemu... :/



„Liar“ total core/abs workout od MadFit (3 minuty)
Tady mě ten refrén mega bavil. Písnička skvělá a kreativita této slečny, pecka. Tohle doporučuju všema deseti! ☺




Standing and mat ab exercises od GymRa (24 minut)
Podle názvu už asi poznáte, že se jedná jak o cvičení břicha ve stoje, tak i na zemi. Ta první část mě moc nebavila, už kdysi jsem psala, že na to moc nejsem. Snažila jsem se na to břicho soustředit, ale prostě... Na té podložce už to bylo lepší. Slečna zapojila i pár cviků na záda. A obecně mi přišlo, že se snažila dost zapojovat tělo komplexněji. Což je jen dobře. Na konci jste se i trošku protáhli, takže za zkoušku to stojí! ☺



19.9.

 

Florbalový trénink


20.9. 

 

Florbalový trénink


21.9. 

 

Lítání na brigádě


22.9. 

 

Lítání na brigádě

Morning yoga od Fightmaster Yoga (20 minut)
Paní má pro mě takovou zvláštní osobnost. Působila na mě tak nějak...jinak. Každopádně ne nějak negativně, takže na cvičení to nemělo vliv. Bylo to pěkně propojené, příjemné, nic mi na tom nevadilo. Na konci jste si i zarelaxovali a mohli se vrhnout do nového dne. Já jsem ji teda cvičila až po práci, kdy už jsem byla docela unavená, tak jsem chtěla jen něco „opatrného“. Což ranní jógy obvykle bývají. Tohle splnilo mé očekávání! ☺



23.9.

 

Florbalový trénink


24.9.

 

„Truth Hurts“ cardio abs workout routine od MadFit (3 minuty)
No, ta písnička je hrozná... Ale ta sestava, kterou MadFit vymyslela, mě opět fakt bavila, takže pokud vám sedne i písnička, směle do toho! ☺



Abs workout od Sydney Cummings (10 minut)
Tohle byla taková klasika. Rychlá desetiminutovka z běžných cviků, takže ani tímto určitě nic nezkazíte! ☺



Vinyasa yoga full class od Fightmaster Yoga (29 minut)
Tohle bylo celkem zajímavé. Přestože se cvičily běžné jógové pozice, mělo to své kouzlo. Některé prvky byly hodně o stabilitě a možná o to to bylo jiné. Nebo nevím. Ale bavilo mě to, i tohle tedy doporučuji! ☺




25.9.

 

Sexy backs & abs workout od Chloe Ting (10 minut)
V poslední době mě celkem baví cvičit záda.Tady to bylo i v kombinaci se cviky na břicho, což mě zaujalo. Více méně to bylo půl na půl. A bylo to dobrý! Ani tady nemám co vytknout! ☺




Lean arms workout challenge od Chloe Ting (14 minut)
A u této slečny ještě zůstaneme, stejně jako u horní poloviny těla. Odcvičila jsem i samotné ruce. A to už jsem byla na konci fakt ráda, že to mám za sebou. Velký palec nahoru, tohle pálilo! ☺



Beginner flexibility routine od MadFit (30 minut)
Měla jsem chuť i na nějaké delší protažení, tak jsem zvolila v té době týden staré video. A nebylo to vůbec špatné. Pokud si tedy chcete dát půl hodinky jen protahování, zkuste tohle. A to i pokud nejste začátečníci. I pokročilí se v těch pozicích mohou dostat někam dál! Jsou to ale dost obyčejné pozice, které byste asi vymysleli i z hlavy, ale pokud prostě chcete slyšet nějakého „instruktora“, tohle je super! ☺



26.9.

 

Florbalový trénink


27.9. 

 

Florbalový trénink


28.9. 

 

Lítání na brigádě


29.9. 

 

Lítání na brigádě


Stretch & Strengthen Total Body Pilates Workout od Pilates With Hannah (20 minut)
Noo, do tohoto bych asi znova nešla. Ne že by to bylo všechno špatně, to ne. Jen to na mě bylo takové... Slabé. Nebyla jsem pořádně ani protažená, že bych nějak extra zapojovala svaly, to taky ne... Pro mě to prostě nebylo 100% využitých dvacet minut... :/



30.9.

 

Slim down your legs od Sanne Vander (10 minut)
Ani tohle si bohužel už nedám znovu. Nebo, bohudík. Nějak mě to nebavilo, navíc kvůli vyjadřování slečny, respektive jejím vzdechům, mi přišlo, že se minula povoláním. A někdo to slyšet za dveřmi, myslí si, že koukám na nějaká jiná videa. Ne, ne, ne. Znovu fakt ne. 
 


How to get slim legs od Sanne Vander (7 minut)
Tohle bylo mnohem lepší. Slečna zapojovala i vnitřní stranu stehen a jako taková rychlovka a část vašeho cvičebního plánu dobrý! ☺



14-day belly, legs and thighs challenge od Roberta´s Gym (15 minut)
Ehm, ne, ani tohle fakt ne. Cviky jako takové by byly fajn. Ale ty pauzy? Pomalu za každou sérii čekat půl minuty? Teď fakt nekecám, když napíšu, že jsem si během nich po trochách uklízela pokoj, což je prostě špatně. (No, pro můj pokoj je to super, ale po té cvičební stránce tomu tak opravdu není...) Za mě ne...



A jsme na konci září, říjen je před námi! Podělte se se mnou v komentářích o vaši cvičební/pohybovou stránku. Cvičili jste? Našli jste něco, co vás bavilo? Chodíte na podzimní procházky? ☺

Mějte se, jako vždy, hezky! ♥

Blogerka Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat