Blogerka Klárka: CVÍČO ZA ČERVENEC /2019

čtvrtek 1. srpna 2019

CVÍČO ZA ČERVENEC /2019


Ahojte! ☺

Červenec končí a já vám jako na konci každého letošního měsíce přináším zhodnocení videí, která jsem odcvičila. Tak pojďte mrknout! ☺


1.7. 

 

Lítání na brigádě



2.7. 

 

Nucený odpočinek


3.7.

 

Nucený odpočinek 



4.7.


Letní příprava (běh, dynamický strečink, rovinky, posilování, protažení)



5.7.


Lítání na brigádě



6.7.


Full body yoga flow & stretch od SarahBethYoga (30 minut)
Tohle za mě bohužel spíš ne. Sestava byla fajn, i když ne tak úplně na pružnost, jak jsem čekala. Ale dobře, budiž, odjeli jste si dvakrát sled cviků. A to by mi stačilo. Na konci jste pak pět minut leželi a relaxovali. Což ano, k józe patří, ale stačila by mi minuta, dvě. Ne pět, to už je prostě pro mě zbytečně moc. Už jsem cvičila lepší jógu, ale třeba zrovna vám se tato zalíbí. Mně bohužel nevyhovovala, moc jsem se u ní neprotáhla a nebylo to prostě ono...




7.7.


Lítání na brigádě



8.7.


Florbalový trénink



9.7.


Seňorita abs od Blogilates (3 minuty)
Mákla jsem si, ne že ne. Dokonce mě to bavilo asi ještě víc než verze od MadFit. Bříško mi po docvičení pěkně tepalo, za mě dobrý! ☺



Full body transformation od Rebecca Louise (13 minut)
Zjistila jsem, že se Rebecca pustila do nového stylu workoutů. A tohle mě kupodivu bavilo. Princip spočívá v tom, že cvičíte jeden cvik v prvním kole. Ve druhém kole k jej zopakujete a přidáte k němu cvik druhý. Ve třetím kole zopakujete zase oba dva a přidáte třetí. Potěšilo mě, že poslední kolo, kde bylo všech pět cviků, odcvičila pozadu. To už byl právě moment, kdy by to bylo přesně na hranici „baví mě to - nebaví mě to“. Takhle to bylo super. Navíc se to soustředilo hlavně na spodní polovinu těla, protože to byly první tři cviky a opakovaly se tak mnohem víc než plank a tricepsové kliky, což mi ten den přesně pasovalo. Takže taky doporučuju!





Extreme abs od Rebecca Louise (11 minut)
Šlo u tutéž formu. A musím říct, že i tohle mě bavilo a bříško jsem pěkně cítila. Takže třetí palec nahoru!



Yoga challenge od Rebecca Louise (6 minut)
U Rebeccy zůstaneme, stejně jako u tří palců nahoru. Tohle za sebe doporučit nemůžu. Jednak jsem moc nepochopila ten princip šestiminutové jógy, ale zajímalo mě to. Úplně nevím, k čemu něco takového je. Na zklidnění ne, na protažení taky ne, ale ani úplně na zahřátí těla před cvičením. I když teoreticky před nějakým protahováním nebo tak možná. Nebo na nějaké ranní probuzení? Nevím. Já už si to každopádně znovu s největší pravděpodobností nezacvičím.



10.7.

 

Upper butt lifting workout od Blogilates (4 minuty)
Pro dnešek tu mám několik kratičkých videí/výzev od Blogilates. Začala jsem spodní polovinou těla a pak se přesunula na vrchní. Konkrétně tohle video byl zhruba průměr. Hamstringy jsem trochu cítila, některé části zadečku taky, takže jo, proč ne? ☺





Hip filler & side butt shaping workout od Blogilates (3 minuty)
Tohle už jste u mě jednou viděli. Někdy jsem to už cvičila. Tehdy mi to přišlo hodně těžké. Musím říct, že tentokrát už jsem to zvládala líp, ale i tak už jsem se modlila, aby byl konec!



Thigh sculpting workout od Blogilates (3 minuty)
Z této série byla tato výzva asi nejjednodušší. Přestože jsem poslouchala, jak cviky provádět správně, v jaké poloze mít nohu a podobně, bylo to pro mě snadné.



Tippy toes leg slimming workout od Blogilates (3 minuty)
Poslední video na nohy dost zapojovalo lýtka, protože jste všechny cviky prováděli na špičkách. Moje lýtka jsou teda poměrně silná, takže pro ty to až takový problém nebyl, ale při posledním cviku už se mi začínala chvět stehna. Ta jsem po předešlých videích v kombinaci s tímto už cítila.



Lower belly pilates workout od Blogilates (3 minuty)
Video na spodní bříško pro mě bylo zaručeně nejtěžší. S touto oblastí prostě bojuju a musím si hlídat, abych žádný ze cviků netáhla zády. Zkrátka na spodní bříško potřebuju čas, abych jej posilovala správně, takže napasovat se na hudbu bylo pro mě celkem těžké. Plus teda ty cviky samy o sobě mi daly zabrat.



Killer back toning workout od Blogilates (3 minuty)
Jelikož se věnuji florbalu, kde dostávají záda, zejména ty spodní, poměrně zabrat, je potřeba tuto oblast posilovat, aby tělo zůstávalo pěkně v rovnováze. Což dělám a baví mě to. Přestože tedy hraju florbal, spodní záda mám poměrně silná. Takže tohle pro mě nebylo nějak těžké. Ale bylo fajn, bavilo mě a spoustu z vás určitě bude taky! ☺



Yoga flow for improving hip flexibility & strengthen legs od Yoga With Bird (18 minut)
A jelikož všechna předchozí videa byla poměrně rychlá, chtělo to to tělo zase trošku uklidnit. Takže přišla řada na jógu. Tahle opět nebyla moc protahovací, přestože jsem čekala opak. Šlo v ní spíše vnímaní vlastního těla a souznění s ním. Nebyla špatná, hodně jste si v ní odpočali, což mi nakonec přišlo vhod.



Nácvik provazů, mostu a stojů na hlavě


11.7.

 

Letní příprava (rozběhání, kloubní protažení, rovinky, žebřík, sprinty do kopce, protažení)


 12.7.

 

Lítání na brigádě


13.7.

 

Lítání na brigádě


14.7.

 

Lítání na brigádě


15.7.

Posilování vnitřní strany stehen od Péti Elblové (20 minut)
Tohle nebudu moc okecávat, protože už jsem tohle cvičení hodnotila v jiném článku (CVÍČO ZA ČERVEN /2019). Každopádně jsem tohle video zvolila proto, že jsem byla u taťky na chatě, kde mám pidi pokojíček s minimálním prostorem na cvičení. A přesně tento workout moc místa nepotřeboval, takže byl naprosto ideální. Poté, co jsem tohle video odcvičila podruhé, bych jej asi umístila na první příčku v kategorii posilování vnitřních stehen! ☺



Ab + leg workout in bed od Emi Wong (20 minut)
Toto cvičení jsem volila z úplně stejného důvodu. Ale musím říct, že to nebylo nic pro mě. Prvních pět cviků jsem tedy odcvičila na posteli, ale bylo mi to nepohodlné a takové... Nepříjemné. Takže na šestý cvik jsem slezla na zem a odcvičila to na tom prostoru 1 x 3 m. Což ničemu nevadilo, protože ani tyto cviky nevyžadovaly moc místa. Takže myšlenka cvičení v posteli za mě absolutně ne, ale sled cviků jako takový za mě ano. O zpracování videa už ani nemluvím, to Emi prostě umí. ☺




16.7. 


Odpočinek



17.7.


Výlet na Stezku Valašku a Dřevěného městečka

(fotky)


18.7.


Letní příprava (rozběhání, kloubní protažení, rovinky, schody, posilování, protažení)



19.7.


Yoga flow od Niomi Smart (30 minut)
Cítila jsem po včerejšku takovou tělesnou únavu. Chtěla jsem si ale zacvičit alespoň něco, protože teď na konci července budu dost v práci, tak na to nebude moc čas ani energie. Tak jsem zvolila jógu. Tato byla příjemná, utíkala, protáhli jste se, ale bylo to hodně i o rovnováze. Pokud hledáte něco, u čeho si odpočinete, zpevníte střed těla, trochu ucítíte lýtka a dokonce se i protáhnete, je tohle správná volba. ☺





20.7.

Chest & Arm Workout od Double Fit (23 minut)
Nebylo to úplně špatné, ruce jsem cítila, byl v tom systém... Jo, proč ne? Sice mi ty holky úplně neseděly, ale to už je jen můj detail. ☺



 21.7. 

 

Lítání na brigádě


22.7.

 

Lítání na brigádě


23.7. 


Odpočinek



24.7.


Odpočinek



25.7.


Lítání na brigádě


26.7.

 

Lítání na brigádě


27.7.

 

Lítání na brigádě


28.7.

 

Lítání na brigádě


Cvičení na horní část těla, zaměřeno na boční břišní svaly podle mě
40x hip dipy v nízkém planku
40x dotek rukou protilehlého kotníku ve střeše - zpět do vysokého planku - dotek...
40x russian twist
40x dotek ruky a protilehlého kotníku ve vysokém planku (někde v oblasti pod břichem)
40x koleno z venku k loktu v nízkém planku
1 minuta opačného planku

-mezi cviky 15 sekund pauza, 3 kola, minuta pauza mezi koly-


29.7.

 

Booty workout od Pamela Reif (20 minut)
Cvičení od Pamely prostě nezapomenete. Nebo, alespoň já rozhodně ne. Ať už jsem od ní cvičila cokoliv, vždycky jsem umírala. Tady to nebyla výjimka. Cítila jsem každý sval, srdce mi bušilo a prostě... Umí člověka zničit no... Cviky měla různě proložené, hodně intenzivní, pak méně intenzivní. Na konci vás sice fakt chtěla zabít, ale... Pamela je prostě Pamela! ☺



Deep and stretch yoga for athletes od SarahBethYoga (20 minut)
Pak už jsem se zmohla jen na něco volnějšího. Na odpočinkovou jógu. Ano, nohy jste si protáhli, ale rozhodně to nebylo tak intenzivní a nějak extra zlepšující flexibilitu. Ale bylo to moc příjemné! ☺



30.7.

 

Bodypop od Blogilates (13 minut)
Toto už jste u mě viděli v některém z předchozích článků (CVÍČO ZA DUBEN /2019). Cvičila jsem to už před lety a občas si podle toho zatancuju i teď! ☺



Hot summer dance od Blogilates (15 minut)
Tohle je úplně ten stejný případ. I tento taneček jsem zmiňovala v dubnovém článku o cvičení. ☺



Flat belly and strong core od Lazy Dancer Tips (10 minut)
Tento workout byl úplně jiný než ty, na které jsem zvyklá. Zvlášť teda co se břicha týká. Bylo to pomalé, zajímavé cviky, zkrátka jiné. Nemůžu říct, že by mě to nebavilo, ale bylo to na mě takové... Slabé. Špatné ne, mělo to zkrátka takovou povahu a alespoň jsem si zkusila něco nového. Ale bříško jsem u toho nějak extra necítila. ☺



Ab workout od Natacha Océane (10 minut)
Ale tohle bylo něco úplně jiného. Potila jsem se, cítila jsem ruce, břicho... Paráda! Víc k tomu není třeba dodávat. Za mě super! ☺

 


31.7.


Abs, arms, and attitude od Yoga With Adriene (30 minut)
Červenec jsem zakončila jógou. Tahle byla hodně silová, což jsem podle názvu čekala. Ale bavila mě, takže za sebe doporučuju!




Jsme na konci! A já se jako vždy budu těšit u dalšího článku! ☺

Blogerka Klárka

6 komentářů:

  1. Super tipy, ani jedno z videí jsem zatím necvičila, tak se určitě ráda při některém z dalších workoutů inspiruju :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsou to super tipy! Já teď navštěvuju zase posilovnu, ale až mě začne bavit domácí cvičení, vrhnu se na videa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! 😊
      Já zase do posilovny nechodím a cvičím jen doma... 😊

      Vymazat
  3. To to utíká a Kája už sepsala další možný cvičební program :D Když se přiznám, tak jsem téměř na nic z června nekoukla :/ Ale alespoň ten běh a teď jsem začala chodit na yogu.. Nic moc, chtělo by to asi nějaký řád :D

    OdpovědětVymazat