Blogerka Klárka: ZHODNOCENÍ LEDNOVÉ VÝZVY FITFAB STRONGER

pátek 1. února 2019

ZHODNOCENÍ LEDNOVÉ VÝZVY FITFAB STRONGER



Ahojte! ☺

Sepsat svůj názor na Lednovou výzvu od FITFAB Stronger jako článek na blog mě napadlo už někdy z počátku ledna, kdy tento projekt startoval. Pak ale přišly myšlenky typu: „A koho by to zajímalo?“ nebo „Co bych tam tak asi psala?“. Tak jsem se vás zeptala na svém Instagramu na váš názor. Většina z vás, kteří jste zareagovali, byla pro, aby článek vyšel. Tak tedy - tady jej máte! ♥


Výzva tedy běžela celý leden. Téměř na každý den bylo nachystané video z různých programů (Light a Stronger). Některá byla delší a náročnější, jiná kratší a pohodovější.
I díky tomu se to dalo pěkně zvládat, protože i když jste cvičili denně, těch 20 minut Light verzí, které prokládaly ta náročnější cvičení, byla vlastně jen takovou formalitou (nebo jak to lépe nazvat). Ano, zacvičili jste si, ale rozhodně vás to nějak nevyčerpalo a vaše tělo to nepřepínalo.

Já sama jsem během výzvy chodila ještě na florbalové tréninky a zápasy, takže jsem kratší videa ocenila o to víc. V dny, kdy jsem trénovala, jsem obvykle už nic dalšího necvičila a video jsem si přesunula na jiný den v týdnu (v kombinaci Stronger a k tomu Light). Což se dalo pěkně zvládnout. ☺

Rozhodně oceňuji, že na začátku každého videa bylo rozehřátí, stejně jako na jeho konci i protažení. Těmto dvěma fázím cvičení jsem nikdy nevěnovala nějakou extra pozornost a rozhodně jsem se neprotahovala vždy, když jsem cvičila. Jen občas. Což, ano, vím, není správně.
Kdyby tedy Andy (autorka programu) jen napsala, zahřejte se před cvičením a po něm se protáhněte, buď bych to nedělala vůbec, nebo bych to asi pěkně odflákla. Upřímně.
Takže tohle za mě bylo rozhodně super!

Taky se mi líbilo, že u každého cviku byla i lehčí verze. Ať už by byla potřebná kvůli zdravotnímu stavu, náročnosti nebo třeba naštvané spolubydlící v bytě pod vámi, měli jste ji vždy k dispozici.

K hudbě, lektorům a celkovému provedení se ani nebudu víc vyjadřovat. Všechno bylo naprosto super!


Ale vyjádřila bych se k jednotlivým videím, jen tak ve zkratce. ☺

Light verze byly za mě obecně fajn proložení. Kdybych je ale měla cvičit každý den jen samostatně, asi by mi to nestačilo.








Rozhodně bych ale vypíchla Coffee Yogu. Ta se mi teda hodně líbila. Teď to nemyslím kvůli tomu nápadu. Jednou jsem si k ní vzala čaj, ale když jsem ji cvičila pak ještě dvakrát, neměla jsem už nic. Moc mě to neoslovilo. Bavilo mě ale to cvičení samotné. Protahování mi rozhodně přišlo vhod! ☺

 


Pak za mě určitě super video bylo Be Stronger. Možná bych i řekla, že pro mě osobně nejlepší. Trvalo 40 minut, mělo v sobě celkem 4 sady. Pěkně jste si v těch třech mákli, bylo tam jak cardio, tak i planky (díky kterým se mi dost zpevnila ramena - ale o tom až níže). Na konci jste se ještě pobavili u tanečku, takže to z vás endorfíny už opravdu lítaly a dobrá nálada sršela! Za mě pecka! ☺



Stability Stronger bylo taky moc fajn. Bylo to zase něco jiného. A právě tohle cvičení mi opět ukázalo, jak mohou být i nepatrné nebo pomalé pohyby účinné. Navíc jsem si právě tady pořádně pohlídala a snad i osvojila správnou techniku.



Ve Work Stronger byla opět záplava planků, takže na ruce a střed těla paráda. I tady jsem si vypilovala techniku.



Pro mě nejtežším videem bylo Explode Stronger. S intervalovým cvičením jsem mívala vždycky problém, takže tady jsem musela opravdu máknout. Ale zvládla jsem to a snad to moji kondičku posunulo zase kousek dál! ☺



Pak jsou tu dvě videa, která mě tedy úplně nenadchla. Jsou jimi Robotic Stronger a Party Stronger. Nejspíš proto, že nejsem úplně taneční typ.
U cvičení jako roboti pro mě byly ty sekané pohyby hodně nepřirozené. Jo, zapotila jsem se, ale neměla jsem z toho takovou radost, protože mě to zkrátka nebavilo. Holt jsem asi lepší člověk, než robot. ☺
V tanečním videu mi zase vždycky trvalo si vůbec osvojit ten pohyb. Takže než jsem pořádně pochopila, co mám dělat, už se dělal jiný prvek. Když se ta sada jela celá znovu, tak budiž, to už bylo celkem v pohodě. I tak pro mě ale byla minimálně třetina cvičení jen o zorientovávání se...




Ve dny, kdy se necvičilo, se mělo jít běhat nebo na procházku (procházka splněna), aktivně trávit den (splněno - já totiž někde lítám skoro denně), zkusit nový sport (to jsem vyměnila za procházku a potřebný odpočinek) a udělat dobrý skutek (uspořádala jsem sbírku pro krmiče toulavých koček a začala jsem shánět materiály na výrobu domečků pro tyto chlupáče, přičemž samotnou výrobu zahajuji za dva dny).
Podle mě jsem i tohle zvládla dobře. ☺

A moje výsledky?
Rozhodně mám pevnější ramena. To asi z těch planků! :D
A podle mě i pevnější střed těla. Stejně jako stehna.
Schválně jsem se i přemeřila, ale tam výsledky moc vidět nebyly. Různě po těle jsem ztratila možná nějaké 3 cm, váhově jsem na tom plus mínus pořád stejně. Já jsem do toho ale stejně nešla kvůli hubnutí. Spíš kvůli zpevnění a zlepšování se kondičně.

Pro mě je tedy hlavní, že jsem opravdu zvládla skloubit pravidelné cvičení podle tohoto programu s ještě dalším sportem, překonávat se a užívat si to! ☺

Mimochodem, celou výzvu najdete tady → Lednová výzva s FITFAB Stronger.

FITFAB parta rozjela právě dnes i pokračování s názvem Nebuď ledňák.
Chvilku jsem přemýšlela, jestli do toho jít, ale nakonec jsem se rozhodla, že ano! Že to takhle pojedu ještě další měsíc.
A pak už pravděpodobně najedu zase na cvičení podle jiných tvůrců, nebo podle sebe. ☺

Ale to se ještě uvidí! ☺


Cvičili jste s Andy a její partou? Jak se vám výzva líbila? Popřípadě plánujete se zapojit v únoru?

Dejte mi určitě vědět dolů do komentářů!

A to už je vše! Tak se mějte krásně a makejte na sobě. Ale hlavně - mějte rádi sami sebe a pohyb si užívejte! Nemá cenu se trápit nebo nějak trestat! ♥

Blogerka Klárka

10 komentářů:

  1. Máš můj obdiv, že jsi vydržela. já občas cvičím, ale spíše jen pro dobrý pocit a když mám náladu, ale pravidelně to nikdy nevydržím.. :(

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já cvičím už nějakou dobu. Baví mě to a je to součást mých dnů, mých rutin. 😊
      A k tvému cvičení, pokud ti to takhle vyhovuje, stačí ti to a baví tě to takhle, nevidím na tom nic špatného. Důležité je se hýbat. Nějak. Procházkami, kolektivními sporty nebo třeba posilováním. A pokud ti to vyhovuje takhle a jsi takhle šťastná a spokojená, je to tak správně. ❤

      Vymazat
  2. V lednu jsem cvičila něco jiného, nyní jsem se taky přidala k fitfab partě, ale se svými všemi aktivitami už teď vím, že budu muset sem tam něco vyměnit a proházet tak, abych se z toho úplně nezbláznila. Ale pro lidi, kteří se hýbou jen s fitfab, to je určitě super ;) A robotic mě třeba hrozně baví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak super! 😊
      Jasně, ono když má člověk spoustu aktivit, jako třeba ty (nebo i já), prostě to bez prohazování nejde. Měla jsem to tak v lednové výzvě a bude to tak i v té únorové. Ale nemyslím si, že by to byl problém. 😊
      A k Roboticu, tady je vidět, jak každému prostě sedne něco jiného! ❤

      Vymazat
  3. Já jsem nějaké cvičení podle fifabstronger cvičila, ale teď jsem na to nějak zapomněla, určitě se mrknu na program :) Ráda bych si zacvičila i teď, ale chytl mě moudrák s podezdřením na zánět, tak by to nebylo 2x rozumné :/ :) Ať se Ti v únorové výzvě daří stejně jako v lednové!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě na to mrkni, konkrétně hned třetí den z té únorové výzvy jsem si pěkně mákla. 😊
      Jeeej, tak ať je to zase všechno dobrý. Nemá cenu to tělo ještě víc trápit, pokud se na to necítíš... 😊
      A děkuju! ❤

      Vymazat
  4. Určite sa Ti minimálne zlepšila sila vôle, ako aj naznačuješ :-) Challenge vyzerá super, poriadne prepracovaná :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To asi ano. I když s vůlí jsem ani tak problém neměla. 😊
      Byla fajn! 😊

      Vymazat
  5. Obdivu je Tě,kolik toho zvládáš a držím palce... :-)
    taťka

    OdpovědětVymazat