pátek 8. září 2017

MŮJ MĚSÍC SRPEN /2017

Ahojte! ☺

Sice se spožděním, ale přece, přicházím s článkem o mém druhém prázdninovém měsíci. Doufám, že jste si ho užili minimálně tak, jako já! ☺

Co se týče prvních dvou srpnových týdnů, byla to taková směsice činností. Svůj čas jsem trávila hlavně s přítelovou rodinou, protože to byly poslední dny, než jeho sestra i s jejím přítelem a dětmi odletí zpět do Irska. Blbli jsme s nimi venku, hráli fotbal, něco jako vybíjenou, chodili na hříbky, na ryby, na procházky... Prostě, co se naskytlo a na co měly děti náladu! ☺

Kolem 10.8. jsme se začali pomalu chystat na dovolenou. Sem tam jsme něco nakoupili, dohledali trasy, něco hodili do kufru...

12.8., v den našeho odjezdu na jižní Moravu, jsem měla svátek. Dostala jsem několik přáníček, za což jsem moc vděčná, protože já sama na svátky fakt dost zapomínám... (Ale zkusím si to víc pohlídat! ☺) Kromě přáníček jsem byla obdarovaná i pár drobnostmi, které uvidíte v dalším článku - v nákupech! ☺

Na dovolené jsme byli necelý týden, od 12. do 18. srpna. Za tu dobu jsme toho ale stihli dost, rybařit, nakupovat, poznávat okolní památky... Užili jsme si to na 100 %! A pokud by vás zajímal článek o celé akci, najdete ho tady → NAŠE PRVNÍ SPOLEČNÁ DOVOLENÁ

Důvodem našeho (o den) dřívějšího příjezdu byl odjezd přítelových rodičů a bratra na jejich vlastní dovolenou. Vrátili jsme se v pátek odpoledne, aby si v klidu nachystali věci a v sobotu ráno mohli vyrazit. Odjížděli taky na jižní Moravu a vracet se měli 26.8.
Do té doby jsem byla s přítelem u něj doma, kde jsme tak nějak udržovali chod domu. Péče o králíky, psa, návštěvy babiček, mojí rodiny, úklid, praní, nějaké to vaření... Do toho jsem šla dvakrát do práce, na trénink, přítel na ryby... Docela nám to spolu šlo! ☺

26. mě mamka vyzvedla u přítele a společně se sestrou jsme jely do města. Prošly jsme pár obchodů, což jsme hooodně dlouho s mamkou nedělaly, daly jsme si zmrzlinu, něco málo koupily a jely jsme zpět domů.

A poslední srpnový den jsme si udělaly dámskou jízdu a zašly jsme si do města na meníčko. Po obídku jsme se vrátily domů a vydaly se pěšky (i s Jessinkou) do kavárny. Daly jsme si dezert, zmrzku, mamka kafe a pak jsme vyrazily zpět domů! Pěkně prožitá část dne! ☺

Takhle pěkně skončil můj srpen. Byl to spíš odpočinkový měsíc, i když jsem si ho jako všechny ostatní užila! ☺

Výzva 2017

1. týden
a) Udělat snídani s banánem
Zvládla jsem dokonce dvě! ☺ Jeden den to byly banánové lívance, které byly dobré, i když trochu nevzhledné. A druhý den jsem si banánem ozdobila mug cake.

b) Zacvičit si na záda
Zvolila jsem dvě videa, podle kterých jsem se rozhodla cvičit. První bylo od Blogilates, o které už jsem mluvila mockrát, a druhé od slečny jménem Rebecca Louise.

2. týden
a) Vegetariánský oběd
Ten jsem uvařila na dovolené, kde jsme jinak jedli hodně často kapra na másle. Byly to obyčejné těstoviny s vajíčkem a k tomu jsme si nakrájeli zeleninu. ☺

b) Zacvičit si jeden workout s Fitness Blender na YouTube
S tímto cvičebním kanálem jsem v podstatě začínala, první video jsem cvičila tak 3 roky zpátky. Od té doby jsem s nimi cvičila několikrát. I když už je to delší doba, co jsem s nimi cvičila naposledy... A musím uznat, že jsem skoro zapomněla, jak můžou jejich workouty dát zabrat! ☺

3. týden
a) Protáhnout si celé tělo
Musím uznat, že tohle jsem nedělala hodně dlouho. Moc se neprotahuju, takže tohle jsem ve výzvě uvítala. A musím říct, že to bylo fajn. Pustila jsem si relaxační hudbu a dobrou půl hodinku jsem se protahovala. Super uvolnění! ☺

b) Zajít někam do přírody, nebo zajet na výlet
Jelikož jsme v tuto dobu byli na dovolené, výletovali jsme hodně. Nebyl den, kdy bychom něco nepodnikli, takže taky splněno! ☺

4. týden
a) Začít den Smoothie
Už jsem to psala minule, na Smoothie si moc nepotrpím. Ale zkusila jsem to znovu, tentokrát s broskvovým. Nebylo to tak špatné jak předtím, ale pořád to není něco, bez čeho bych nemohla žít. ☺

b) Dvakrát odcvičit 20 minut na břicho
První workout jsem zvolila přímo dvacetiminutový, a to od HASFit. Cvičila jsem převážně těžší verzi cviků, i když asi dvakrát jsem přešla na jednodušší. A druhý jsem si poskládala ze dvou videí - jedno od PsycheTruth a druhé od Péti Elblové! ☺

1. workout

2. workout

5. týden
a) Použít v receptu Chia semínka
Moje volba padla na ovesno-špaldové lívance s Chia semínky a s Caramelou a ovocem. Bylo to dobré, zvlášť když se to na mě tak pěkně usmívalo! ☺

b) Zacvičit si na biceps a triceps
Tento workout jsem si poskládala sama. Použila jsem i činky a posilovací gumy. Cvičení mi zabralo kolem 25 minut! ☺

Doufám, že se vám článek líbil, i když byl trošku kratší než obvykle a vyšel později. Věřím, že jste si užili prázdniny na 110% a vkročili jste do školy tou správnou nohou! ☺

Budu ráda, když mi napíšete, co jste v srpnu podnikli vy a jak jste si celé prázdniny užili! ☺