středa 5. července 2017

MOJE NÁKUPY ZA KVĚTEN A ČERVEN /2017


Ahojte! ☺

Po dvou měsících bych vám zase ráda ukázala své úlovky, ale také narozeninové dárky, které jsem dostala od přátel a rodiny. Jak sami uvidíte, o čokolády teď nebudu mít nouzi. Ráda bych to samé řekla i o botách, ale... Znám se... A jak by konstatoval přítel, jsem na boty ujetá. Podle něj (a mamky) už mám doma tenisek dost. Já ale zastávám názor, že bot (právě hlavně tenisek) není nikdy dost! ☺

První botky, které vám ukážu, jsou z Deichmanna. Už dlouho jsem sháněla nějaké sandálky, ale na všech byla nějaká cingrlátka, flitry a podobné kraviny, takže sehnat takové, které si můžu vzít k čemukoli, byl opravdu těžký úkol. Nakonec jsem ale na internetu objevila tyto, které nejsou přehnaně zdobené a nemají placatou, ale ani nějak vyvýšenou podrážku. No a cena 499 Kč? Musela jsem si je koupit! ☺

Už dlouho jsem přemýšlela nad koupí florbalové obuvi, protože v té, ve které jsem hrála celou minulou sezónu, jsem se klouzala ještě další 3 metry po tom, co jsem se snažila zastavit. :D Jenže florbalové boty se mi nějak extra nelíbily a ještě za ně dávat 3000 Kč? Pak jsem ale uviděla tyhle a zamilovala jsem si je. Navíc byly slevněné na 1499 Kč, což mě donutilo k opravdovému uvažování nad jejích koupí. Dokonce tak, že jsem si je objednala přes e-shop Sportisima (což jsem si u bot zatím nikdy netroufla), protože je má asi jen 5 prodejen v republice, a ta naše mezi nimi není. No, bohužel jsem se netrefila s velikostí hned napoprvé, ale už jsou vrácené a já teď čekám, až přijdou jejich větší náhradnice! ☺

Taky jsem dlouho koukala po nějakých keckách, které by se ale nezničily po pár nošení. Chtěla jsem pevnou podrážku. Poslední podobné boty jsem si pořídila asi 3 roky zpět a doteď jsou jako nové. Teď jsem objevila tyto v Baťovi za 399 Kč, takže jsem si je hned druhý den odnesla domů. Těm starším keckám už bylo určitě smutno! :D

Taťka mi k němu na chatu pořídil obyčejne kroksy, protože tam vždycky šmatlu v jeho nazouvákách velikosti 43 (když běžně nosím asi 39). Nejsem zvyklá v tom chodit, nazuju si to jen na vyběhnutí a tím končím. Koupila jsem si velikost 38 a pro sestru 39. Nakonec jsme si je ale stejně vyměnily, protože mně sedly víc ty větší a sestře to bylo jedno. Jinak jsou z Pepca za 89 Kč.

Tohle tričko se hrozně špatně fotilo, ale aspoň takhle. Je tmavě modré, stretchové a má 3/4 rukávy. Stálo do 150 Kč v Pantaloonu, tak mi mamka udělala radost. Protože basic trička se hodí vždycky! ☺

V Lidlu jsem si pořídila tyto dvoje kraťasy. Líbí se mi, že neprosvítají, ale přitom jsou lehoučké. Navíc je využiju na doma, ale i na běžné nošení. K tomu stály kolem 130 Kč, tuším, takže to bylo jasné! ☺

A něco k sebevzdělávání. S mamkou jsme se stavily v Levných knihách, kde jsem objevila učebnici, která podle mě obsahuje úplně všechno. V češtině je vysvětleno užití např. časů a na druhé stránce najdete cvičení na danou problematiku. Je hezky zpracovaná, ale myslím, že se hodí spíš pro někoho, kdo už se angličtině nějakou dobu věnuje. A to z toho důvodu, že problematiku shrne, nevěnuje jí moc stránek a hned jede dál. Takže pokud s angličtinou začínáte, volila bych spíše učebnice pro začátečníky, kde se probírají do podrobna i základy. Mně tahle vyhovuje, protože mi jen ucelí to, co už jsem se za všechny prošlé ročníky v angličtině naučila! ☺

 
A dostáváme se k narozeninovým dárkům. Kytičku vlevo jsem dostala od přítelovy maminky, tu uprostřed od mojí maminky a tu vpravo od babičky z mamčiny strany. Při příchodu do pokoje jsem se cítila jak v květinářství. Navíc ta barevná sladěnost. Vypadalo to parádně! ☺

 
Aby těch kytiček nebylo málo, připojil se i taťka, který mi věnoval modrou orchidej. Slintala jsem nad ní, když jsme byli v Šantovce, a on si to zapamatoval a nakonec mi ji přivezl! ☺ (Fotka vypadá jak vypadá jen z jednoho důvodu. Hrozně foukalo, takže to vypadalo asi tak, že ji přítel držel než se mi zaostřil fotoaparát na mobilu, pak ji pustil a já jsem rychle fotila! Ano, až tak moc jsem tu fotku potřebovala zrovna ten den! :D) 

Bez sladkého by to nebylo ono! Těch 5 čokolád Milka mi dal taťka, další jsem dostala od Terky, armádu Bebe sušenek mám od Nicka ( = spolužák, který mi na Vánoce nadělil malý lakatoš), abych prý nebyla tlustá, a bonboniéru od maminky. Asi vypadám špatně! :D

 
Týdenní plánovač mi taky věnoval taťka, protože ví, že mám každý den nabitý do poslední minuty. A občas mi něco vypadne nebo si něco domluveného překryju něčím jiným, takže pak dochází ke zmatkům. A takhle bych tomu mohla předejít. Nechám si to ale až na příští školní rok, protože ten bude rozhodně chaotičtější než letní prázdniny! ☺

 
Sluníčko s fotkou ručně dělané jsem dostala od Jardy, mamčiného přítele. Nevím, co k tomu víc říct, jednoduše nádherný dárek! ☺

 
Pánvičku na palačinky i s roztíracím dřívkem jsem dostala od přítele. Udělala mi velkou radost, je vidět, že mě má opravdu prokouknutou! ☺

 
Mamka mi zaplatila parádní masáž zad, v dárkové tašce od taťky jsem našla ještě podtácek pod hrníčky, dostala jsem taky pár přání, obálky s pěnězi, zákusky.... Dárků jsem letos měla opravdu hrozně moc, ani si nemyslím, že bych si to zasloužila. Ale všem hrozně moc děkuju, udělali jste mi obrovskou radost! ♥

To by bylo za tyto dva měsíce všechno! Budu ráda, když mi dolů napíšete, co z se vám z těchto nákupů líbilo nejvíce a jestli na něčem ujíždíte tak, jako já na botách! ☺ Mějte se nádherně! ☺

Blogerka Klárka

14 komentářů:

  1. Kraťasy z Lidlu mám taky a k nim i trika :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tam trika tentokrát nechala, mám jich doma zatím dost! ☺

      Vymazat
  2. Taky mám nějaké kraťasy z Lídlu na sport :) jsou hrozně super. Jinak ta pánev je boží! Sama jsem dostala podobnou na vánoce :) jinak já ujíždím na nákupech jídla a formiček na pečení xD

    https://wantbefitm.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají je často, brzo budou zase, tak se na ně půjdu mrknout! ☺

      Vymazat
  3. Ty sándalky jsou boží! Já teď právě taky nějaké takové na léto sháním, abych nemusela pořád chodit v teniskách :D
    Mell

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem teniskový typ, ale občas jsou i takové botky potřeba. Třeba ještě nějaké někde najdeš! ☺

      Vymazat
  4. Přeji opožděně hezké narozeniny. Té Milky je, to bych si taky hned dala! Tady v Anglii se jí moc neprodává a když už, tak né tyhle super příchutě. Moc hezký blog a děkuji za odkaz v té FB skupině blogerky, jsem ráda, že jsem ho našla:)

    www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opožděně děkuju za přání. V Anglii máš určitě jiné mňamky! ☺ A děkuju i za pochvalu! ♥

      Vymazat
  5. Ahoj, moc krasne nakupy. Ja ujizdim na penezenkach. Uz jim mam doma 8 :-D Posledni muj kousek je tato krasna penezenka - https://www.kupujem.cz/penezenky/damske-penezenky/luxusni-damska-penezenka-ella-ruzova.html a uz mam vyhlidnutou dalsi. Nevyhoda je, ze vzdy musim prendavat vsechny veci, ale stoji mi to za to ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺
      Já mám peněženku teda jenom jednu, ale začíná být rozbitá, takže začnu koukat po nějaké nové! ☺

      Vymazat