středa 3. května 2017

MŮJ MĚSÍC DUBEN /2017


Ahojte! ☺

Opět se setkáváme až u článku, který shrnuje můj další měsíc. Stále totiž procházím fází, kdy bohužel nic nenapíšu. Přestože je to s časem už maličko lepší, postrádám nápad, inspiraci... Ačkoliv jsem pár témat v hlavě měla, nechtěla jsem na blog v takové míře vysílat negativní energii, tak jsem je raději rychle vypudila. Ale věřím, že se zase brzy naskytne téma, které za úvahu bude stát. Protože já se ve svém životě opravdu nenudím a nepřestává mě překvapovat! ☺

První dubnový den, jako každý rok, začínal Aprílem. Asi vás teď zklamu, protože možná čekáte nějakou vtipnou historku, ale letos to šlo (opět?) mimo mě. Každopádně nápad jsem měla, ale neuskutečnila jsem ho. Ale beru to optimisticky, příští rok se bude tento ujetý zvyk zase opakovat a tenhle nápad určitě nezapomenu, tudíž se má moje rodina na co těšit! ☺

Teď se dostávám k něčemu, co je v mém životě tak časté, že už mě to fakt nebaví! :D Stěhování! Za chvilku mi nebudou stačit ani prsty na obou rukou na to, abych spočítala, kolikrát už jsem své bydliště měnila. Teď by od toho měl být na delší dobu pokoj, i když doba, kterou tu teď budu bydlet, uteče, myslím, dost rychle. A nejhorší na tom všem je, že mě to ještě minimálně 2x čeká. Ale jestli budu po svojí mamce, tak k počítání použiju i prsty u nohou! :D

                    


8.4. jsem se svým týmem odehrála poslední 2 zápasy této sezóny. Abych byla upřímná, šla jsem do toho jako vždycky... S odhodláním... Bohužel to (zase) nestačilo. Sezónu jsme zakončily prohrami... I tak tím stále žiju, stále mě to baví a stále se tomu budu věnovat, kdy to jenom půjde! ♥

Den poté nás čekala první noc v novém domě. Od té doby jsem brala tohle místo oficiálně za svůj x-tý domov! :3

V úterý, 11.4., se naše škola zúčastnila tzv. EXIT TOUR. Neučili jsme se, protože maturanti psali slohové práce. Já se svou třídou jsme se zúčastnili zahajovacího koncertu se skupinou Divine Attraction a poté dvou celkem tříhodinových přednášek. První z nich se jmenovala Moderní je NEkouřit. Ta mě tolik nezaujala, dozvěděla jsem se pár zajímavostí, ale nic převratného to nebylo. Ale ta druhá, která nesla název Život v závislosti, byla naprosto bezchybná. Nastaly i chvilky, kdy se mi chtělo skoro brečet. Muž, který si závislostí prošel, vyprávěl o svém životě i o životě muže, kterému se snažil s další skupinou lidí pomoct. Bylo to hrozně dojemné, napínavé a zajímavé!



Během přednášek jsme dostali i pozvánky na koncert, který se konal hned následující den. Tak jsem se rozhodla, že tam půjdu. Vzala jsem s sebou Terku, se kterou jsem si to taky moc užila. Kapela mě zaujala už ve škole a ten koncert byl opravdu moc fajn. Uvolnila jsem se, vymlátila ze sebe energii a zapomněla na všechno okolo. Byl to hrozně osvobozující pocit! ☺



14.4. je den, kdy má můj taťka i mamčin přítel Jarda narozeniny. Se sestrou jsme taťkovi upekly dort a vyrazily za ním. Moc se mu líbil, ani ho nechtěl nakrojit! Těšilo mě, že měl z něho radost. Říkal, že mu i moc chutnal, takže jsem byla s naším dílem spokojená! ☺








Jardovi jsme jen popřála, mamka mu chtěla upéct medovník, což se kvůli neustálému vybalování a uklízení úplně nepovedlo. Takže už má dluh i ona. Ode mě má pořád slíbený dort sestra, která měla narozeniny 21.3., takže mamka je na tom ještě pořád dobře! :D

Na Velikonoční pondělí jsme s mamkou a sestrou nabarvily vajíčka obyčejnou červenou barvou. Moc si na tohle nepotrpíme a stejně k nám moc lidí nechodí. Na co si ale potrpíme, je vaječná tlačenka a nádivka. Mňam! ☺
Nakonec dorazil děda, přítel a taťka se strejdy. Takže nějaké extra zdobení by bylo stejně zbytečné!



Duben si z nás začal dělat Apríla 19.4., kdy napadlo tolik sněhu, že naše auto, se kterým se nějakou dobu nejezdilo, mělo problém vyjet. Musela jsem ho se sestrou roztlačovat. No samozřejmě, že mi to ujelo a já jsem se vyválela ve sněhu a bahně. Když už auto konečně couvlo, zaseklo se podruhé, takže jsme tlačily do kufru (čti já jsem tlačila a sestra stála dál). Auto se dalo do pohybu, ale zahrabalo pneumatikami do bahna pod sněhem a já jsem tak klidně mohla hrát Jožina z bažin! Sestra v klidu nasedla do auta a mně nezbylo nic jiného, než se jít převléct! :D



21.4. jsem měla jeden z posledních tréninků. Upřímně, nestál za nic. Holky byly nesoustředěné, takže mě to ani nebavilo. Odhazování míčku, dělání si legrace, vzdávání soubojů. Bylo to (alespoň pro mě) celkem o ničem. Ještě jsem pak jela večer s přítelem na přátelák, ve kterém jsem ale neměla odvahu si zahrát, takže jsem jen koukala. I kluci byli nějací roztěkaní, nevím, co to s těmi florbalisty ten den bylo...

Páteční přátelák měl kluky připravit na nedělní turnaj v Uničově. Hráli hezky, bojovali. S jedním týmem prohráli, s druhým remízovali. Ale ty nervy, co jsem při tom zase zažívala. Občas si říkám, jestli mi to stojí za to... Ale očividně ano! ☺

V pondělí jsem se hecla a zašla s kluky na trénink. Chtěli jen hrát, žádná cvičení. Přišla i jedna spoluhráčka z mého týmu, která mě tam nenechává samotnou. Bavilo mě to, i když jsem měla strach do toho jít tak, jako s holkama. Možná respekt, možná nejistota, možná malé sebevědomí... Ale každopádně jsem si to užila. Dala jsem dva góly (ne, tohle není Apríl), což jsem nechápala ani já, a nejspíš ani kluci. Protože já prostě netrefuju branku. Jen tyčky a nebo golmana! :D

25.4. jsem plnila s Terkou další část dubnové výzvy - vyzkoušet nový sport. Zaregistrovaly jsme se na hodinu pilates. Měla jsem celkem strach. A ačkoliv cvičím prvky z pilates i doma, na hodině jako takové jsem nikdy nebyla, takže jsem neměla ani představu o tom, jak to bude vypadat. Nakonec jsme to obě zvládly, ale upřímně jsem to čekala lehčí. I když jsem v podstatě všechny cviky znala, to opravdu pomalé provedení mělo úplně jiný efekt, než když to cvičím jinak rychle doma. Alespoň jsem zjistila, jak se to dělá správně, a teď mi to půjde zase lépe. Jinak hodina jako taková byla dobře poskládaná, pěkně jsem cítila bříško i zadek, ale jak jsem řekla, posilovací cviky jsem znala, takže platit 100 Kč za lekci nebudu. Ale byl to fajn zážitek i zkušenost! ☺

V pátek jsem nešla do školy, protože jsem byla nachlazená, pobolívalo mě v krku a ještě jsem si udělala něco s kotníkem, když jsem špatně došlápla, takže jsem dopoledne odpočívala. Kolem poledne jsem jela s přítelem a jeho bratrem do Olomouce na ženský florbal - Euro Floorball Tour. Ten den hrálo Finsko se Švédskem (3:8) a Česko se Švýcarskem (3:6). Výlet jsem si užila, bolest v krku se nezhoršila a kotník to taky zvládl! ☺





A duben jsem zakončila pálením čarodějnic s přítelem. Je to taková naše tradice, kdy mi vystřelí růži a prožijeme tak den našeho výročí! ☺




Výzva 2017

1. týden
a) Udělat si den pro sebe a celý den se zkrášlovat a válet
Jelikož jsme prvních zhruba 14 dnů bydleli mezi krabicemi, celý den ležet v posteli jednoduše nešlo, nemohla jsem. Ale během těch zbylých dvou týdnů jsem si udělala víc poloodpočinkových dnů. A to jednoduše proto, že neumím celý den jen tak ležet a vůbec nic nedělat... :3

b) Zkusit nějaký nový sport
Jak už jsem zmínila výše, vybrala jsem si na zkoušku pilates. Zkusila jsem toho už totiž tolik, že tohle byla jedno z mála možností, abych to neznala ani já, ani kamarádka. Navíc některé prvky cvičím i doma, takže byla volba celkem jasná. Nakonec jsem znala v podstatě všechno, takže absolvovat znovu to nebudu. Jak už jsem ale psala, zkušenost dobrá. ☺

2. týden
a) Zacvičit si Tabatu
Splněno 2x! ☺ Zvolila jsem tu od Péti Elblové, kterou jsem měla už déle opsanou v sešitě se cviky. Jednou jsem si dala 5 kol - celkem 20 minut - a byla jsem překvapená, jak moc jsem to cítila. A po druhé jsem odcvičila 3 kola a následně chvilku na břicho.


b) Vyzkoušet nějakou exotickou surovinu do jídla
Upřímně, tady jsem to trošku nezvládla. Vlastně ani nevím, co přesně se považuje za exotickou surovinu. A když už mě nějaká napadla, už jsem ji dříve zkoušela nebo ji dokonce používáme běžně. Takže exotické potraviny v jídelníčku mám, ale žádnou novou jsem nezkoušela. ☺

c) Každý den se na sebe usmát do zrcadla
Tohle dělám celkem automaticky. Vždycky, když se nalíčím, učešu a opouštím koupelnu, zaksichtím a usměju se na sebe do zrcadla, takže tento bod patří do mé téměř každodenní rutiny! ☺

3. týden
a) Vegetariánský den
Ten po Velikonocích na odlehčení docela bodnul. Neměla jsem ani kousek šunky, masa, ničeho. Zvládla jsem to celkem snadno, přestože jsem velký milovník masa! ☺

b) Dvakrát odcvičit hodinový workout podle videí Blogilates
Jelikož nám doma nefungoval (a nefunguje) wifi, cvičila jsem u přítele. On si mezitím dělal u stolu školu a já za ním na zemi zpevňovala tělo. Skvělé trávení společného času! :D (Ne, jsem ráda, že dokážeme najít kompromisy a být spolu i během individuálního plnění povinností!)

1. hodinový workout:



2. hodinový workout:









4. týden
a) Dát si jedno jídlo, které se nehodí do zdravého jídelníčku
Budu se zase opakovat, ale tento úkol jsem záměrně neplnila. Stále a pořád nejím 100% zdravě a baštím i jídla nehodící se do úplně zdravého životního stylu! ☺

b) Odcvičit hodinový Leg day ve fitku
Jelikož jsem měla bolavej a napuchlej kotník ze špatného došlápnutí (a cítím to i teď - týden poté), přesunula jsem raději posilování nohou s Terkou na dobu neurčitou. Dala jsem si je jen lehce doma, kdy to z 90% byly prvky z pilates, tudíž jsem kotník moc nezatěžovala, a Leg day ve fitku si odjedu během května! ☺ 


Tak to by byl můj duben! ☺ Během května vyjdou ještě minimálně 2 články, plus jeden mám v hlavě. U toho ale nevím, jak to vyjde časově, ale určitě na něm minimálně začnu pracovat.

Užívejte máj, lásky čas. A pokud nemáte druhou polovičku, pracujte na své sebelásce. Třeba to bude právě ona, čím vašeho budoucího partnera zaujmete! ☺

Blogerka Klárka

4 komentáře:

  1. Mala si teda poriadne nabitý program! S Blogilates som niekedy cvičila, je fajn ✿

    * Spring Rosegal Haul *
    * Giveaway *

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano! :3
      Já když cvičím podle videí, tak hlavně podle jejích. Vyhovuje mi její styl, nebo jak to nazvat! ☺

      Vymazat
  2. No téda, to jsi měla na pilno! To stěhování ti nezávidím :D s mamkou jsme se stěhovali 4x a už toho mám plný zuby :D je pravda, že u pilates, čím pomaleji děláš cviky, tím to víc bolí :D obdivuji tě, jak plníš výzvu! Já za duben splnila jen 4 :)

    https://wantbefitm.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Duben byl opravdu docela chaotický... :3
      S tím stěhováním věř, že to ještě určitě nebylo naposledy! :D
      A ano, u pilatec čím pomaleji, tím víc to pak cítíš. Právě na té lekci jsem se o tom přesvěčila a objevila to správné tempo. :)
      Děkuju za obdiv, je fajn, že ses do výzvy taky zapojila! ☺

      Vymazat