pátek 7. dubna 2017

MŮJ MĚSÍC BŘEZEN /2017


Ahojte! ☺

Přestože už nám utekl první týden dubna, teprve přicházím se shrnutím předchozího měsíce. Ale co se dá dělat, teď jsem hrozně moc bojovala s časem, takže i když jsem měla chuť psát (nebo upřímně dělat cokoliv jiného než se učit), nemohla jsem. Každopádně teď, při nejbližší volné chvilce, jsem se k tomu konečně dostala! ☺

První březnový den jsme si udělali výlet do Brna. Chtěli jsme navštívit muzeum Anthropos, podívat se do nějakého nákupního centra a pořídit nějaké vybavení v IKEA prodejně. Muzeum bylo velké, docela trvalo, než jsme ho prošli. Některé části se mi líbily víc, některé míň. Bylo to na mě ale trochu přeplácané, dlouhé a únavné. V menším měřítku by to bylo lepší!
Ve Vaňkovce jsme si dali oběd, nakoupili nějaké oblečení a boty (moje pak uvidíte tradičně v Nákupech) a pak se vydali do „paláce s nábytkem“.
Tam přišla řada na večeři a vybírání potřebných věcí. Domů jsme dojeli něco před devátou. Celkem nám tedy výlet zabral něco kolem 12ti hodin. Do postele jsem padla hned, šťastná, že už jsem zpátky doma.





Tentýž den oslavil tento blog své první narozeniny, takže jsem na počest toho vyhlásila 14ti denní soutěž o (dle mého názoru) krásné a užitečné ceny. Slečně výhra následně v pořádku došla a všem soutěžícím ještě jednou děkuju za účast!☺



6.3. jsem si s Terkou po dloooouhé době vyrazila do kavárny. Pozvala mě, protože jsem neměla moc dobrou náladu, ale jelikož mě po téhle stránce zná, věděla, že něco dobrého a sladkého mi zlepší den. A taky že jo! Povídaly jsme si, baštily a pily to, co jsme si vybraly, a byly jsme spokojené. V poslední době, když se na to tak ohlédnu, mě pořád rozmazluje mňamkama. Ne že bych si stěžovala, nechám si to líbit, ale Terez, stejně vím, že to děláš proto, abys nebyla tlustá sama! :* (Ne, jen vtip, veřejně ti děkuju za to, co pro mě děláš! :*)



Sobota 11.3. je historický den, kdy náš florbalový tým vyhrál svůj první zápas! Hurá! Vůbec jsme nehrály proti týmu, který je v žebříčku jen o jednu příčku nad námi, vůbec nás nebylo jednou tolik, neee! :D I tak jsme z toho měly neskutečnou radost. Já už jen proto, že jsem měla 2 asistence! Sice to byla první výhra, a na nějakou dobu asi i poslední, ale i tak zabojujeme! A i kdyby se nedařilo, já sama to hraju proto, že to miluju. Nemusíme nutně vyhrávat. Mně stačí, že hrajeme! ♥  

17.3. jsme jeli s přítelem na návštěvu za taťkou. Pro přítele to byl teď na chvilku poslední výlet skrz maturitu, oba jsme se tam museli učit, ale i tak jsme tam prostě chtěli být. Pomohli jsme taťkovi, s čím bylo třeba, užili si s ním páteční večer a celou sobotu. V neděli ráno nás pak vezl do Hranic, protože měl přítel turnaj. Zůstal tam s námi alespoň na první zápas, i když nemusel. Pak nás tam nechal, protože z Hranic jsme měli sjednaný svůj odvoz, a vrátil se zpět domů. Jsem hrozně ráda, že nám ve všem vyšel vstříc a že jsme s ním mohli být alespoň „chvilku“.

Sestřiny narozeniny 21.3. jsme zatím moc neoslavili. Popřáli jsme jí, ale můj dárek ještě nedostala. Mám v plánu jí upéct dort, ale teď se toho děje tolik, že i ona chce počkat, až se to všechno uklidní.

23.3. jsem stihla napsat článek o zdravém životním stylu. Není sice podaný nějak odborně, ale i tak si myslím, že by mohl někomu pootevřít oči. Budu moc ráda, když si ho přečtete! ☺ Tradičně přikládám odkaz → ZDRAVÝ ŽIVOTNÍ STYL JAKO RELATIVNÍ POJEM

No a v neděli, 26.3., den po dalším mém turnaji, jsme si udělali s přítelem výšlap na Bukovku. Bylo krásně, ze začátku foukalo, ale paradoxně čím výš jsme byli, tím menší vítr byl. Když jsme ale stáli na rozhledně, myslela jsem, že odletím! :D



Poslední březnový týden byl ale naprosto příšerný. Hromady testů, zkoušení, málem explodující mozek... No mazec. Neměla jsem čas vůbec na nic. Jediné, co jsem znala, byly učebnice. Teď už se to lepší, času mám víc (i když pořád ne tolik, kolik bych chtěla), klidním se, odpočívám a díky tomu můžu psát i tento článek! ☺


Výzva 2017

1. týden
a) Dát si jedno jídlo, které se nehodí do zdravého jídelníčku
Tyto body záměrně neplním. Jídla, která se podle většiny měřítek nepovažují za úplně zdravá, si dám i bez bodu ve výzvě. Skončila jsem s nějakým striktním omezováním, protože to na mě jednoduše nefunguje, necítím se dobře a okolí by to následně taky pocítilo. Mlsám, jím i nezdravě, ale všeho s mírou! ☺

b) Zacvičit si ramena
Poslední trénink ve fitku jsem věnovala právě rukám, tedy i ramenům. Tím posledním tréninkem nemyslím, že to bylo naposledy, co jsem byla ve fitku. Jen jsme si tam s pánem úplně nerozuměli, tak jsem využila poslední vstup na permanentce a už tam nepůjdu. Občas si s Terkou někam do fitka zajdu, ale nebude to tak často, jak to bývalo. Jednoduše proto, že budu k pohybu a posilování využívat to, co mám. Ale jednou za čas se v té posilovně ukážu! ☺


2. týden
a) Jít 2x do fitka
Jak už jsem zmínila, s fitkem jsem v tu dobu končila. Byla jsem ráda, že jsem tam byla naposledy a toho chlapa už (dobrovolně) neuvidím. Tudíž jsem byla ve fitku 2x v minulém týdnu a v tomto už jsem to neplnila.

b) Každý den se snažit vnímat věci z pozitivnější stránky
V tomto týdnu jsem byla celkově klidná a v pohodě, takže nebyl důvod vnímat něco negativně. I tak jsem se na to sem tam zaměřila. Sama bych to zhodnotila tak, že se mi to celkem povedlo. Všeobecně se snažím se svou psychikou a svou osobou víc pracovat, takže brát věci pozitivněji se učím už déle.

c) Jít se projít do přírody
Po návratu z tréninku jsem vzala Jess a šla jsem s ní na kratší procházku, aby se provětrala. Tím jsem zárověň splnila i tento úkol.


3. týden
a) Dvě hodinové procházky
Upřímně, v tomto týdnu jsem splnila jen jednu, opět s Jessou. Druhou jsem si plánovala na víkend u taťky, ale jelikož pršelo, nešlo se nikam. Vynahradila jsem si to 26.3. s přítelem, když jsme šli na rozhlednu.


b) Udělat mug cake s ovocem
Doplnila bych slovo „nejlepší“. Proč? Protože ten, který se mi u taťky povedl, mi chutnal zaručeně nejvíc ze všech, které jsem kdy jedla! ☺


Snídaně pro mě, přítele a taťku. No nechtěli byste mě domů? :D

4. týden
a) Uvařit něco z batátů
Tohle jsem si taky maličko posunula, ale nakonec jsem si je udělala v troubě jako přílohu ke kuřecímu prsu s mozzarellou a špenátem, které jsem chtěla hrozně dlouho zkusit. Bohužel mě nějak moc nezaujaly, jejich chuť je pro mě taková nepřirozená. Ale chtěla jsem je ochutnat už dřív a díky výzvě jsem se k tomu dostala! ☺ P.S. I s těmi batáty byla ta večeře mňamka! ☺


b) Zacvičit si na ruce s činkama
V tomto týdnu jsem si byla zkusit zacvičit ve školní posilovně a cvičila jsem vlastně jen s činkami. Upřímně, znovu už si tam zacvičit nepůjdu, nelíbilo se mi tam. Ale ruce jsem si tam odcvičila, takže k ničemu to nebylo! ☺

5. týden
a) Běh 5 km
Splněno! Sice jsem se přemáhala, protože na dráze bylo snad 20 atletů na jejich tréninku, ale nakonec jsem se vyhecovala a svých 5 km odběhla! ☺




b) Upéct nějaký zdravý koláč
Opět jsem se díky této výzvě dostala k něčemu, co už jsem dlouho odkládala. Upekla jsem si fazolové brownies! Čekala jsem od toho víc, podle toho, jak to všichni chválí, ale když přehlédnu to očekávání, chuťově byly dobré! ☺


c) Udělat si něčím radost
Respektive: Nechat přítele, aby mi něčím udělal radost. Já se umím potěšit bez ohledu na hodinu, den, měsíc... Takže tentokrát jsem si vlastně udělala radost tím, že jsem nechala přítele, aby mi udělal radost! :D A jak? Pozval mě na zmrzlinu a tím jsme spolu zahájili („cpi se zmrzlinou dokud můžeš“) sezónu! ☺



Tak a já to tady ukončím, protože už napůl spím... Věřím, že vám nevadí mírně opožděný článek, protože to ani přes mou snahu opravdu dřív nešlo. Doufám, že se vám líbil a že už i vy jste měli svou první letošní zmrzlinu. Ať v tom nejsme sami! ☺ Čerpejte energii z jarního sluníčka a mějte se krásně! ☺

Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. Moc hezké fotky :)

    www.ftcfblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkný článek, výzva se mi líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺ Kdyžtak celou výzvu najdeš u Péti na blogu → www.blogbyp.cz

      Vymazat
  3. Krásný článek. Taková ta měsíční shrnutí čtu ráda... :)
    btw Nemůžu uvěřit - Ty jsi uběhla 5 km?! Já mám problém už i s jedním! Asi bych se sebou měla začít něco dělat... :D
    vanilková Cath

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, to mě těší! ☺

      Ano, uběhnu. Je to taková moje klasická vzdálenost, když jdu běhat. Moc mě to nebaví, ale občas se hecnu a jdu. ☺

      Věř, že kdybys to chvilku trénovala, budeš běhat 3x tolik úplně v pohodě! Je to o tom, co tě bude bavit a co budeš chtít dělat! :3

      Vymazat
  4. Muzeum mi je povědomé, myslím, že jsem tam byla kdysi dávno byla se školou :-). Batáty musím také konečně okoštovat.
    Ennepenne.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je klidně možné! ☺ Batáty určitě vyzkoušej, třeba ti zachutnají! ☺

      Vymazat