neděle 12. března 2017

PRVNÍ NAROZENINY BLOGU + NAROZENINOVÁ SOUTĚŽ


Ahojte! ☺

Jak jsem slibovala na své facebookové stránce, přináším vám soutěž na oslavu prvních narozenin blogu! ☺ Je to poděkování ode mě pro vás za přízeň a celkovou podporu. Bez vás by tento blog nefungoval. Proto jsem se rozhodla jednoho z vás odměnit balíčkem! ☺


Ještě než se podíváme na ceny, chtěla bych napsat (opravdu jen) pár slov. Ten rok, po který na tento blog píšu, utekl hrozně rychle. Ani jsem si neuvědomovala, jak hrozně to letí. Až teď, když se zamyslím nad tím, kolik článků už jsem vlastně vydala, dojde mi, jak dlouho už tento web existuje. Po celou tu dobu jsem dostávala zpětnou vazbu, naskytly se mi spolupráce a různé výhody. To všechno i díky vám, čtenářům a návštěvníkům mého blogu. Kdyby nebylo vás, žádná firma mi nenabídne spolupráci. Kdyby nebylo vás, neměla bych pro koho psát. Ale hlavně by mě to nebavilo. Moc si cením každého jednoho komentáře, názoru, popřípadě rady. Z každého nového pravidelného čtenáře mám velkou radost. A to je to, co mě žene dopředu. Jste to vy! A proto si myslím, že si zasloužíte odměnu! ☺



Co balíček vlastně obsahuje?
1) 1 kg chia semínek
2) Zero Topping od značky Bodylab s příchutí mléčné čokolády
3) Coconelu
4) Shaker
5) Combat proteinovou tyčinku s příchutí bílé čokolády s malinami
6) Proteinové palačinky s příchutí jablko+skořice a čokoláda+kokos
7) Vzorky melounového kreatinu a proteinu s příchutí karemel+med od značky Prom-in
8) Fit náramky v provedení křišťál+zlatá činka a achát+zlatá činka

A teď k podmínkám!
1) Sledovat můj Instagram blogerka_klarka, kde vyhlásím vítěze!
2) Sledovat Instagram firmy Zdraví a fitness.
3) Napsat do komentáře váš Instagram a výrobek, který se vám z webu Fit náramků líbí nejvíc.
4) Vítěz pak umístí na Instagram fotku s výhrou, kde označí mě, Zdraví a fitness a Fit náramky.

Tak co na to říkáte? ☺ Tak málo stačí k tomu, abyste tento balíček měli doma právě vy! Soutěž začíná dnes 12.3. a končí za čtrnáct dní 26.3.!

Doufám, že se vám ceny i podmínky líbí a že se zapojíte! Ještě jednou vám všem moc děkuji a přeju hodně štěstí v soutěži! ☺

Blogerka Klárka 

75 komentářů:

  1. IG: anezka.kantova
    A líbí se mi bílý náramek se zlatou činkou :)

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím, vybrala jsi moc pěkný a užitečný ceny, to klobouk dolů! :) Nejvíce mě zaujal FIT-NÁRAMEK Z LÁVOVÝCH KAMENŮ s černou činkou. Jinak, můj instagram je t_kozlikova. Přeju hodně štěstí. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Za pochvalu i přání! ☺

      Vymazat
    2. Všechno nejlepší❤ maniilllka a líbí se mi fit-náramek z růženínů :)

      Vymazat
  3. IG: ivankaparikova
    Nejvíce se mi líbí náramek z růženínu

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj😊
    Jak uz rekla Tereza, vybrala jsi super uzitecne ceny!
    IG: barenkac
    Z webu fit naramku se mi nejvice libi varianta zuly a stribrne cinky, ale z Tve nabidky se mi libi achat + zlata cinka 🤗

    Moc dekujeme za soutez a preji vse nejlepsi k narozeninam blogu! A at te blogovani bavi I nadale! ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu, přání k blogovým narozeninám i přání do budoucna! Moc jsi mě potěšila! ☺



      Vymazat
  5. Tak... proč si nezasoutěžit, třeba se na mne usměje štěstí. :)
    Stránky na instagramu sleduji pod jménem zabkaumelkyne.
    Z náramků se mi nejvíce líbí ten ze žuly. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Fit náramek z růženíku❤ten je nadherny! Ig: veronikaliterally

    OdpovědětVymazat
  7. Najviac sa mi páči Fit-náramek z růženínu! :) IG: janeyfox

    OdpovědětVymazat
  8. IG- prcek_anicka
    Nejvíce se mi líbí fit náramek růženínu a to ten bez činky pouze čistý z kamenných korálků je fakt úžasnej nemůžu se na něj vynadívat! Asi jsem se do něj zamilovala stejně jako do tvýho blogu!❤chtěla bych ti popřát k těm "narozeninám" aby se ti na blogu dařilo aby měl víc a víc čtenářů a aby tě to bavilo!Taky bych ti chtěla moc poděkovat za inspiraci k vaření kterou tady na blogu často čerpáme třeba banánový cheesecake ? No famózní netřeba slov! A taky za motivaci, kterou mě nabíjíš takže moc děkuju že blog píšeš!♥ A ještě jednou všechno nejlepší!❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty jsi skvělá! :o Úžasná zpráva, děkuju, děkuju a ještě jednou děkuju. Úplně mě to zahřálo u srdce! ♥

      Vymazat
  9. Nejvíce se mi líbí bílý naramek se zlatou cinkou. :-)
    IG - stepanka.vernerova

    OdpovědětVymazat
  10. IG:12anulik06 😊 Páči sa mi fit náramok žula ❤

    OdpovědětVymazat
  11. Janulam a nejvíc se mi líbí náramek z lávových kamenů celý černý 😀

    OdpovědětVymazat
  12. IG: petaburyanek
    Líbí se mi FIT-NÁRAMEK TYGŘÍ OKO.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj, úplně skvělé ceny! Kéž by se mi podařilo vyhrát :)) Jinak ze stránek se mi nejvíce líbí náramek Howlite se stříbrnou činkou a můj IG je: vevekov

    Tak přeji všem hodně štěstí v soutěži a tobě ať se daří :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se ti ceny líbí! A děkuju za přání! ☺

      Vymazat
  14. Ahoj!
    Ráda se do soutěže zapojím, tudíž posílám svůj IG - stykac
    Co se fit-náramků týče, za mě jednoznačně vyhrává fit-náramek žula!

    OdpovědětVymazat
  15. IG: barusgoldi
    Nejvíce se mi líbí černý z lavových kamenů :-)

    Moc chválím tvůj blog ráda se sem vracím :-)

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, moc se mi líbí fit náramek křišťálový, se stříbrnou činkou☺.
    IG: zita.gabrielova

    OdpovědětVymazat
  17. Klárko máš úžasný blog, ale odemně jsi to slyšela už několikrát :P
    A ceny jsou suprové :3
    Náramek se mi líbí ten z těch lávových kamenů se stříbrnou činkou :)
    IG: zemkova_69

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Slyšela, ale pořád nevěřím tomu, že má práce má až takový úspěch! ☺ Děkuju! :3

      Vymazat
  18. Vše nejlepší k 1. narozeninám.
    Vybrala jsi vážně skvělé ceny.
    Nejvíce se mi líbí Fit náramek-žula.
    IG:natulka.j

    OdpovědětVymazat
  19. Muj instagram je pal_si111. Naramek se mi líbí z lavovych kamenu se stribrnou cinkou

    OdpovědětVymazat
  20. Nejvíce se mi líbí naramek z ruzeninu!! Dokonalý, stejnebtak jako tento blog, který velice ráda podpořím dalšími koupemi. Děkuji! IG: persona_fuerte

    OdpovědětVymazat
  21. Všechno nejlepší k blogovým narozeninám a ať se ti dál daří psát tak super články.

    Jinak se mi líbí náramek z lávového kamene se stříbrnou činkou a můj ig je katielue1

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj! Tenhle blog jsem objevila nově, ale jsem za to ráda, protože jsem tady našla vše, co mě kdy zajímalo! Jen bych chtěla poprosit - přidala bys nějaké sladké recepty? Jsem nadšenec do pečení a každá inspirace dobrá :)
    Jinak se ráda zapojím - ceny vypadají skvěle!

    Sleduji přes instagram - sondova.lucka
    Co se týká fit-náramků, tak jsem tu stránku hodně krát projížděla shora dolů, jak bylo těžké vybrat ten nejhezčí! (Opravu jsem typ, co si dlouho vybírá, než vybere, nu :D) Mezi mými favority - křišťál, tygří oko a žula nakonec zvítězil žulový náramek - právě svou originalitou a uměleckou nepravidelností :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem moc ráda! ☺ Co se týká sladkých receptů, něco určitě přidám, ale já než to stihnu nafotit, tak už to u nás skoro není, ale pokusím se! ☺
      Jinak jsem ráda, že se ti ceny líbí! ☺

      Vymazat
  23. IG: anetbartosova
    Nejvíce se mi líbí Fit-náramek žula :)

    OdpovědětVymazat
  24. V prvé řadě bych ti chtěla pogratulovat k prvním narozeninám! Ceny jsou bezva, stejně jako tvůj blog!:) TOP 1 je pro mě fit náramek- růženín:) Přeji ti ať se ti daří v tom, co děláš a motivuješ stále vic a víc lidi!:)
    Můj IG: mdrazdanska

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺ Těší mě, že se ti tu líbí! A ještě jednou děkuju, určitě budu dělat všechno proto, aby se sem vracelo čím dál tím víc lidí! ☺

      Vymazat
  25. Jee ty jsou krasny! Nejvic se mi libi Howlite se stribrnou cinkou :) muj ig: _tutdelafrut

    OdpovědětVymazat
  26. Moc gratuluji a přeji ti,aby se ti stále takhle vedlo. Jsi prostě úžasná a strašně mě motivuješ.
    Instagram:nela_fri
    Nejvíce se mi líbí náramek howlite

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :o Ani se mi nechce věřit, že má tvorba tě tolik ovlivňuje! :o Je to hrozně super pocit! ♥

      Vymazat
  27. IG : andrejkamarcinikova . Mne sa veľmi páči náramok zo žuly :) pomáhajú mi tvoje články k motivácií. Prajem ešte veľa úspechov. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježíš, tak to je super! :o Hrozně moc mě to těší! ☺ Děkuju! ♥

      Vymazat
  28. Ahoj !
    Gratuluji k prvním narozeninám a přeji hodně štěstí :)
    Líbí se mi náramek achát :) insta jancapoduskova

    OdpovědětVymazat
  29. Ahoj :)
    Fit náramky jsou krásný všechny, včetně řetízků, ale nejvíce mě zaujal ten z růženínu se stříbrnou činkou..:)
    IG:raduskavo

    OdpovědětVymazat
  30. Katkin007 a náramek - tygři oko s cinkou ❤

    OdpovědětVymazat
  31. michaelaond
    Moc se mi líbí náramek z růženínu se stříbrnou činkou,tak třeba se štěstí usměje :)

    OdpovědětVymazat
  32. Klárko vse nejlepší k blogovým narozeninám!! A určitě v tomhle pokračuj hrozně se mi líbí tvůj blok a je super tě znát i osobně ! 💪 Můj instagram __terina__
    A nejvíce mě zaujal náramek z lávového kamene se stříbrnou činkou. Tak třeba se na mě štěstí usměje :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Hrozně mě to těší! ☺ Jen detail, je to „blog“, ale to nevadí! ☺

      Vymazat
  33. IG: gabrieladrtinova
    Nejvíc se mi líbí FIT-NÁRAMEK ŽULA. Je jedinečný :)

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj máš tu opravdu krásné a užitečné ceny. Už teď gratuluji a tiše závidím výherci :)
    Můj instagram je: marie_zilkova.
    Na e-shopu se mi nejvíce líbí náramek křišťál v kombinaci se stříbrnou činkou, je elegantní a zároveň krásně vyjádří mojí vášeň ke sportu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu. Vybírala jsem je pečlivě! ☺

      Vymazat
  35. Můj instagram: misa_sislerova
    Nejvíce se mi líbí náramek ametyst, protože fialová je moje nejoblíbenější barva :)
    P.S. Děláš i články "food inspiration" ? :) pokud ne, nechtěla by jsi je začít dělat? Moc se mi tento druh článků líbí. Děkuji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přidávám recepty! ☺ Ale nevím, co si představuješ ty pod pojmem „food inspiration“... :)

      Vymazat
  36. Gratulujem k 1. narodeninám 😚 máš naozaj skvelý blog a želám ti aby sa ti v písaní darilo a aby si inšpirovala a motivovala aj naďalej 😊😘
    🌸Ig: boba_597🌸
    Najviac sa mi paci naramok FIT-NÁRAMEK HOWLITE 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsem ráda, že se ti tu líbí! ☺ Inspirovat a motivovat vás se pokusím i do budoucna! ☺

      Vymazat
  37. Ig: a_serlabajevova
    Na stránkách se mi nejvíc líbí náramek Žula a Ametyst, rozhodně nádherné barvy ❤

    K 1. Roku gratuluju, vím, že vést blog neni jednoduché, natož v dnešní dobe :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Někdy je to opravdu boj, ale bez toho by to nebylo ono! ☺

      Vymazat
  38. Ahoj :) můj instagram je @k_mates a z náramků se mi nejvíce líbí z růženinu s černou činkou, která tam hezky vyniká a vypadá elegantně! :) Gratuluji k prvním narozeninám! ✌👌💞

    OdpovědětVymazat
  39. Tvůj blog se mi moc libi ❤ gratuluju k uspěchu a ať má tvuj blog vic a vic fanoušků :))
    Jinak: IG : _teri_n
    a nejhezčí je černý s ze zlatou činkou

    OdpovědětVymazat
  40. IG: solina_danuse . Jelikož jsem kozoroh tak jak jinak než náramek achát ale náramek bez činky z růženinu je též top. Jinak ti moc gratuluju k tvému úspěchu. Jsi moc šikovná.

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj, tvůj blok jsem právě objevila před chvili diky stránce bojzanovytelo. A musim říct že jsi vážně moc šikovná. Už jsem si ho dala do oblíbených :-) a take přeji a krásné výročí 1 roku a doufám že se ti bude stale tak dařit jako doteď a snad ještě i víc.😚 IG: l_en_ny
    A z naramku se mi uz dlouho nejvíce líbí černý ze stříbrnou činkou ❤ jinak ceny jsou 1* snad se mi konečně postesti 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to blog, ale to nevadí! ☺ Děkuju moc za pochvalu i za přání! ☺ A moc mě těší, že se ti blog i ceny líbí! ☺

      Vymazat
    2. Jo vim nějak jsem si nevšimla te chyby :-D

      Vymazat
  42. Muj oblíbenec je HOWLITE se zlatou cinkou💟💟 vypada luxusně, bila barva se hodi ke všemu jeste vypada ciste 😍😍prostě nádherný..
    Moje IG: lins_trifles

    OdpovědětVymazat
  43. Nejkrásnější je podle mě náramek z mořského kamene, líbí se mi jeho nádherné barvy ����
    Instagram: janie_197

    OdpovědětVymazat
  44. Ahoj kočando :)

    Nejvíce se mi líbil náramek z růženínu, protože růženín patří i jako můj osobní kámen k mému znamení Váhy :)

    Instragram: kennel_santhano_carpenter

    Díky a drž se :)

    Kristýna

    OdpovědětVymazat
  45. Instagram : ivetavyb

    Nejvíc mě zaujal náramek z lávových kamenů, ale líbí se mi i z růženínu a křišťálu. :)

    Měj se moc krásně a děkuji za soutěž. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Btw. asi jsem se do tvého blogu zamilovala :O !! ♥

      Vymazat
    2. Tak to mě moc těší! ☺ I ty se měj krásně! ☺

      Vymazat
  46. ahoj vše nej k narozeninám
    mě se asi nejvíce zalíbil fit-náramek z růženínu
    ceny jsi vybrala podle mě skvělé můj insta:zuzankajirickova
    Ps : komentář už jsem psala, ale nenašla jsem ho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Za přání i pochvalu! ☺

      Vymazat