pátek 3. března 2017

MŮJ MĚSÍC ÚNOR /2017


Ahojte! ☺

Jaro se blíží! ☺ Venku se otepluje, sníh (konečně) mizí a já přicházím se shrnutím mého posledního zimního měsíce, února! Přestože je to nejkratší měsíc roku, stihla jsem toho poměrně hodně! ☺

K Vánocům jsem od přítelovy rodiny dostala lístek na muzikál „Ať žijí duchové“ do Prahy. Ještě se známými přítelových rodičů jsme 4.2. sedli na vlak a vyrazili do hlavního města. Jeli jsme RegioJetem, takže jsme si dali i jejich dezerty a užívali si pohodu v příjemném kupé. Dorazili jsme zhruba v době oběda, takže jsme se vydali hledat restauraci, kde si dáme jídlo. Našli jsme takovou hospůdku, kde měli klasická česká jídla. Mně osobně tam chutnalo a podle prázdných talířů ostatních soudím, že i jim! ☺ Po krátké procházce Prahou jsme se vydali do Kongresového centra, kde mělo začít představení. To se mi hrozně líbilo, čekala jsem klasiku, ale bylo to moderně a vtipně podané. Skvělá práce režiséra i herců. Odjížděla jsem vysmátá a spokojená! ☺

No, s dobrým pocitem jsem sice přijela, ale stejně tak jsem si dovezla i kašel, takže jsem v pondělí nešla do školy a zůstala jsem doma. Odpočívala jsem, koukala na Upíří deníky a upekla jsem banánový cheesecake, na které jsem sepsala i recept → BANÁNOVÝ CHEESECAKE ZDRAVĚ




A jelikož měl můj přítel 16.2. narozeniny, upekla jsem mu dort. Byl u nás 10.2., takže jsme mu všichni popřáli dopředu. Dort se mu líbil, sladkým ho jen tak nezklamete, takže byl spokojený! ☺



Co se týká Valentýna, moc si na něj s přítelem nepotrpíme. Zašli jsme si do kavárny na palačinku (jako to děláme v úterky často), já jsem dostala svíčku a přítel přáníčko. Ale sehnat nějaký stůl, to bylo umění. Jedna paní nás ale naštěstí pustila ke stolečku, možná to bylo tím mým ztrápeným výrazem, že se hned zvedla a nabízela nám místo. Bylo to od ní hrozně moc milé. Upřímně nechápu, proč si lidé dokazují lásku jen v tenhle den. U nás to právě neplatí, pomáháme si a překvapujeme se během roku, ne jen proto, že je nějaký Svátek zamilovaných...



19.2. jsem se svým týmem jela do Třince, kde jsme měly odehrát 2 zápasy. Oba dopadly v závěru dost špatně, byly jsme úplně mimo, nevím, co se s námi děje... Doufám, že se to začne zlepšovat, protože hrát ve stylu „no a co, tak jsme zase prohrály“ mi nestojí ani za tu moji snahu, ani za peníze, které to stojí... :/

O den později jsem se hecla a poprvé vlezla do branky. Kamarádka, která odjela na lyžák, mi půjčila výstroj a já jsem si ji s přítelovou pomocí oblíkla! Pak mě rozchytal s konstatováním, že mám dobrý postřeh, co se týká rukou. A nakonec jsem opravdu zaklekla do „té hranaté věci“! :D Nějaké střely jsem vychytala cíleně, něco málo bylo omylem. Měla jsem to nakoukané teoreticky a někdy se mi to povedlo i uplatnit, ale pak byly okamžiky, kdy jsem ze všech střel nechytla ani jednu. Ale to se dalo čekat, bylo by dost divný, kdyby mi to šlo hned napoprvé! :D Každopádně jsem si to užila a určitě to zkusím znovu! ☺



Ještě večer jsem (konečně) sepsala recenzi na proteinové tyčinky, které už jsem měla doma dlouho. Jednalo se o známé Snickers a Mars proteinovky. Kdybyste si ji chtěli přečíst, přikládám odkaz → SNICKERS A MARS PROTEINOVÉ TYČINKY



A v úterý? To jsem vyběhla! ☺ Jo, fakt! Uběhla jsem si svých 5 km, které jsem běžela naposledy tak před čtvrt rokem. Měla jsem ze sebe hroznou radost. Už jen proto, že jsem se vůbec dokopala. Zvlášť když jsem potom zvládla kompenzačky, které byly nějaké těžší než vždycky! :D

          


Poslední den února jsme se s přítelem vydali k taťkovi. Stavili jsme se ve Zdraví a fitness a pak hurá na chatu. Pěkně jsme si odpočinuli, prošli jsme pár obchodů, já jsem si koupila kraťasy, proběhla se s přítelem, za což jsem na něj hrozně hrdá, zhlédli jsme pár filmů, upekli šátečky a prostě jsme si užili den s taťkou! ☺


Výzva 2017

1. týden
a) Upéct zdravý cheesecake
Tento bod jsem splnila v to pondělí, kdy jsem zůstala s kašlem doma. Smíchala jsem suroviny, které jsem měla doma a nakonec z toho vznikl banánový cheesecake! ☺

b) Jít si zaběhat
Běh jsem si kvůli nemoci, pozdním přichodům (a přiznejme si, i kvůli jiným věcem na práci :D) posunula až ke konci února, ale bod jsem splnila. Sice později, ale přece! ☺

c) Koupit si knížku o zdravém životním stylu
Tohle jsem neplnila záměrně, protože mám doma „Co vám výživoví poradci neříkají, protože to nevědí“ a ještě jsem ji ani neotevřela, takže mi přišlo zbytečné si pořizovat nějakou další. Třeba mě nějaká zaujme v budoucnu, až budu mít tuto přečtenou.

2. týden
a) Zacvičit si nějaké HIIT kardio
Jelikož mám téměř denně někde nějakou pohybovou aktivitu, je pro mě docela těžké nacpat někam ještě nějaké cvičení. Přesto se mi to povedlo a zacvičila jsem si Pétino HIITko a potom ještě její video na spodní bříško! ☺




b) Ochutnat nějakou proteinovou tyčinku
Splněno 2x! Měla jsem doma právě Snickers a Mars proteinovky a obě jsem jedla poprvé, takže mi pěkně zapadly i do výzvy! ☺

c) Připravit nějakou rybu
Dělaly jsme ji tak nějak s mamkou. Od přítele jsme dostali kellera (rozumějte treska, ale pro přítelův klid v dušičce :D), tak jsme si ho udělali na oběd. Mamka ho naporcovala, já jsem ho jen posypala kořením, podlila vodou a pak putoval do trouby.



3. týden
a) Veganské jídlo
Hned po přečtení tohoto úkolu jsem věděla, co budu vařit. Už asi před rokem a půl jsem si vymyslela jednoduchý recept s pohankou. Nedělala jsem ho záměrně veganský, jen jsem měla doma tofu, které jsem potřebovala spotřebovat, tak jsem smíchala pár surovin a vzniklo z toho výborné jídlo. Teď jsem si ho uvařila znovu a recept jsem vám přidala na blog, abyste ho mohli zkusit taky → POHANKA PO VEGANSKU ANEB OBĚD ZA 15 MINUT



b) Vzít do fitka nějakého parťáka
Povedlo se mi přesvědčit přítele, ale klaplo nám to až o týden později. To mi nijak nevadilo. Měla jsem hroznou radost, že šel se mnou, protože naposled ho to nějak nebavilo. No co, nemusí se mnou sdílet všechny mé záliby, ne? ☺




c) Každý den se snažit udělat něco hezkého pro ostatní
Byla jsem milá... To stačí, ne? :D Ne, teď vážně... Ostatním pomáhám, když potřebují, radím jim, když si nevědí, co dělat, stojím při nich, když si přijdou sami... Na tento bod jsem se nějak nezaměřovala. Hodně často stavím ostatní před sebe. Nejdřív oni, potom já. Nikomu jsem se nevnucovala jen proto, že MUSÍM udělat něco hezkého. Přátelé a blízcí vědí, že kdykoliv budou potřebovat, jsem tu pro ně.
Jednu neobvyklou hezkou věc jsem ale udělala... Své sestře jsem umíchala sladký kakaový jogurt na svačinu. Dobrý, ne? :D

4. týden
a) Udělat nazdobené lívance
Tohle byl pro mě podobný bod, jako s nazdobenou kaší. Snídaně si zdobím ve většině případech, takže tohle pro mě byla běžná záležitost. ☺



b) Zacvičit si na záda alespoň 30 minut
Ruce i záda jsme s přítelem odjeli právě ten den, kdy byl se mnou ve fitku. Udělala jsem cvičební plán zaměřený na záda, ale našlo se i něco na ramena, biceps i triceps. Celkem nám to zabralo hodinu, takže záda jsme minimálně tu půl hodinku určitě cvičili! ☺


Krátký měsíc, ale pěkně napěchovaný, že? :3 Jak vypadal ten váš? Stalo se vám něco zajímavého, neobvyklého? A co říkáte na výzvu?☺

Blogerka Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat