neděle 5. března 2017

MOJE NÁKUPY ZA LEDEN A ÚNOR /2017


Ahojte! ☺

Jen růžová to může být...! ☺ Ne, najdou se u mě i jiné barvy. Než jsem k sobě naskládala všechny ty věci, ani jsem si neuvědomovala, že jsem během posledních dvou měsíců vyhledávala různé odstíny růžové. Asi začínám být posedlá! :o Ale co je horší? Je mi to úplně jedno! :D Teď už vás jen pozvu k bližšímu nahlédnutí na věci, které jsem si pořídila za leden a únor! ☺

Jako první vám ukážu svůj asi největší kup, a to šaty z jednoho obchodu v Šantovce (ale bohužel si nevzpomenu na název, ani jsem nenašla účtenku), které původně stály kolem 2000 Kč, ale nakonec mě a taťku přišly na bezmála 1000. Platili jsme je napůl, protože jsem u něj měla ještě peníze z Vánoc. A důvod koupě? S přítelem jsme měli jít na ples, ale já jsem neměla šaty, takže to byla taková nutnost. Když už jsem to začínala vzdávat, zasvítil nám do očí z výlohy tento kousek a po vyzkoušení a schválení taťky i přítele jsem si je vzala!☺


Když už jsem se na mém vybavení na ples podílela já i taťka, přišla řada na přítele. Skočili jsme do New Yorkeru, kde mi dělal asistenta při zkoušení podprsenek. Trefila jsem se na druhý pokus, přihodila ještě spodní část v trojbalení a šli jsme k pokladně. Tyto čtyři věci celkem vyšly na 358 Kč.


U pokladny jsme do košíku přihodili ještě sponečky do vlasů v barvě podobné šatům, které přítele přišly na 59 Kč.


S mamkou jsme byly ve Sportisimu vybírat zimní boty, které jsem nakonec musela kvůli jejich vadě vrátit, a u pokladny jsem si všimla fialovorůžové tašky. Má akorát velikost na boty, legíny, tričko a ručník, takže jsem přesvědčila mamču, že ji prostě opravdu potřebuju.


Další věc, kterou jsem nutně musela mít, byla ta krásná růžová krabička. Po otevření je každá půlka ještě přiklopená a jedna z nich ještě přepůlená. Jídlo vám pak nikam neutíká. Objevila jsem ji v Kauflandu a stála něco mezi 50 a 60 Kč. Tu druhou mi dovezla mamka z Pepca, ale tu moc nenosím, protože má přikrytou jen jednu půlku, tudíž když se otevře, všechno se z té druhé vysype. Navíc má příbor umístěný zevnitř té příklopky, takže když tam máte oběd, příbor je celý zaplpaný. Přišla na nějakých 29 Kč, ale je bohužel nedomyšlená.


Tyto kraťasy jsem si pořídila v obchodě Sport-direct.com. Původně stály 549 Kč, já jsem si je odvezla za 169 Kč. No nejsem šikovný nákupčí? ☺ Chtěla jsem si je pořídit už hrozně dlouho, ale neměla jsem na ně sebevědomí, ale pak jsem si říkala: „Přece nebudu v létě běhat v legínách!“ Navíc stály pár korun, takže už to bylo 2:1 a to už se nedalo přebít! ☺


A poslední 3 věci jsem si dovezla ze Zdraví a fitness. Rukavice stály 220 Kč, Caramela 319 Kč a Zero topping 149 Kč. Ještě jsem si pořídila protein od MyProtein s příchutí čokoláda+banán, který mě i se shakerem stál něco kolem devíti set. Ten jsem ale zapomněla vyfotit, ale stejně byste na něm nic neviděli, protože tato značka má všechny obaly stejné.


A to je ode mě už skoro všechno. Už vám jen připomenu, že u Zdraví a fitness můžete mít VIP ceník, když se zaregistrujete a pošlete jim email (z adresy, kterou jste použili při registraci) na obchod@zdraviafitness.cz s textem, že máte zájem o VIP ceník u Blogerky Klárky. Potvrdí vám ho a pošlou odpověď, že máte nastavené nižší ceny! ☺

Dejte mi vědět dolů, jestli už VIP ceník máte, co jste si koupili a jestli jste byli spokojeni. Zajímá mě to, abychom mohli vyladit případné nedostatky a taky abych měla tipy, co si koupit, popřípadě co raději ne! ☺

Teď už se opravdu jen rozloučím. Užívejte si první sluníčko a čerpejte pozitivní energii! ☺

Blogerka Klárka

10 komentářů: