neděle 5. února 2017

MŮJ MĚSÍC LEDEN /2017


Ahojte! ☺

První článek z této rubriky roku 2017! ☺ Už jsem ho chtěla sepsat ve čtvrtek, protože jsem celý den proležela nemocná v posteli, ale Upíří deníky byly silnější! :D Já se prostě asi nedokážu podívat jen na jeden díl! :D Dostávám se k vydání tedy až dnes, po odpočívání a výletování s přítelovou rodinkou! ☺

O Silvestru jsem psala už v minulém článku. Strávila jsem ho s přítelem a svou rodinou u nás doma. Během toho večera jsme stihli hrát hry, spát, chystat chlebíčky, koukat na televizi... O půlnoci jsme si přiťukli a během hodinky většina z nás zalehla do postele! ☺

Následující dny byly pořád dokola. Škola, tréninky, 8.1. jsme měly turnaj, učení se, cvičení... Taková moje rutina...☺

13.1.-15.1. jsme byli s přítelem opět nasomrovaní u taťky. V pátek si nás vyzvedl na nádraží a jeli jsme na chatu. Do půlnoci jsme hráli Dostihy a sázky, ale stejně se nám nepovedlo je dohrát! :D V sobotu jsme tak nějak dohráli tu nekonečnou hru, uvařili si oběd a jeli jsme do nákupního centra shánět mi šaty na ples. Přestože jsem to asi po hodině začínala vzdávat, nakonec jsme jedny objevili. Ukážu vám je na konci února v Nákupech. A den poté jsme se všichni vydali na delší procházku, která byla navíc ve výzvě (o té budu mluvit níže). Pak nás rozvezl domů a teď k němu pojedeme až koncem února...




Ve čtvrtek 19. se hrálo u nás ve škole okresní kolo školního florbalu. Užívala jsem si to, bavilo mě to, i když jsem to prostě konila. Já nevím, ale mně ta hranatá věc furt uhýbá, nebo mám tendence hrát hru: Tref golmana! Na tom bych fakt měla ještě zapracovat! :D Nakonec nám utekl postup do krajského kola o nějaké 3 góly... No, tak třeba se do příštího roku naučím trefovat bránu a pak to půjde líp! :D

Den poté u mě spala Terka s tím, že půjdem bobovat. No tak v pátek už se nám nechtělo, měly jsme po tréninku a bylo už docela pozdě, tak jsme si jen nachystaly jídlo a lenošily. V sobotu dopoledne jsme se oblékly a vylezly na kopec. Byl to celkem záhul se vyškrábat nahoru, sněhu jsme měly po kolena. No a Terka, chytráček, měla kotníkové „zimní“ boty... Takže jsme kopec sjely dvakrát a pak šly zase domů, protože měla pochopitelně mokro v botách. Lepší bobovačku jsem si nemohla přát! :D

Tentýž den k večeru nás mamka svezla k Terce domů. Pro změnu jsem měla přespat já u ní, protože jsme v neděli měly zápas. Terka nám s sebou udělala svoji super čínu, navečeřely jsme se a pak už jen zalehly. Já jsem vstávala kolem půl sedmé, protože o hodinu později už na mě ve městě čekal přítel, který měl jet s námi. Taky se na mě přijel kouknout taťka se strejdou, z čehož jsem měla radost. A zápas? Jako takový dopadl docela dobře, byly jsme se sebou spokojené, zlepšujeme se. A i když zatím nevyhráváme, pořád mě to baví! ☺

27.1. se konal florbalový ples, na který jsem si vybrala ty nové šaty. Přítel mě předtím musel docela přesvědčovat, abych vůbec šla. Já jsem mu tehdy odpověděla, že budu unavená a že nemám šaty. Když mě ale přesvědčil koupit si je, už mi bylo jasné, že mě to nemine. Nejhorší na tom je, že měl pravdu v tom, že to bude zábava! :D Opravdu jsem se bavila, povídala si s lidmi, které znám, pila Kofolu, kterou jsem neměla fakt dlouho, tancovala, blbla, pomáhala s organizací (protože ho můj tým spolupořádal)... Hrozně moc se mi tam líbilo, od všeho jsem se odpoutala a jen jsem se smála a užívala si to! Takže zlato, měl jsi pravdu (výjimečně), děkuju, že jsi mě tam vzal! ☺



Poslední den v lednu se dávalo pololetní vysvědčení. Zkrátili nám výuku, za což jsem byla moc ráda, protože jsem mohla jet za mým nemocňákem. Při předávání výpisu mi pak třídní řekla, že gratuluje za výborné výsledky a ať nepřestávám psát. Hrozně moc mě tím potěšila! ☺

A ještě tu mám jeden takový restík. Na konci listopadu jsem obdržela od firmy Oligodermie čistící mléko k vyzkoušení. Po dvou měsících vám tedy přináším ohodnocení! ☺
Když jsem ho vyzkoušela poprvé, byla jsem zklamaná. Pořádně nevyčistilo, neodlíčilo, nic... Neměla jsem už upřímně moc chuť ho používat dál. Přesto jsem v testování pokračovala. Aplikovala jsem ho na suchý tamponek, na mokrý tamponek, na mokrý obličej, roztírala jsem ho mezi dlaněmi... Pořád nic moc...
Nakonec jsem si navlhčila obličej a do mokrých rukou si dala trochu toho mléka s tím, že to ještě jednou zkusím. Rozetřela jsem ho přes ještě nalíčené oči a celý obličej. Všechno pěkně spláchla a když jsem se podívala do zrcadla, viděla jsem jen zbytky řasenky u očí. Vzala jsem tentýž produkt, kápla na tamponek a dočistila oči. Šlo to parádně! Nakonec jsem pleťovkou setřela poslední zbytky nečistot. Moc jich už nebylo.
Takže nějaký závěr? Přestože jsem chvilku válčila, nakonec jsem se naučila tento produkt používat tak, abych z něj dostala maximum. Lehoučce voní takovou tou „čistotou“, neštípe a moc neubývá. Co by mohlo být ale problémem, je cena... Toto mléko vás přijde na 399 Kč. Je pak už jen na vás, jak velkou částku chcete do podobných produktů investovat. Upřímně si myslím, že se dá najít kosmetika s podobnými vlastnostmi za menší peníze...☺



Výzva 2017

Už nahoře jsem mluvila o splnění bodu ve výzvě. A v jaké? Péťa Elbová z blogu Blog by P. vytvořila výzvu na celý rok s názvem BOJ ZA NOVÝ TĚLO 2017. Koukla jsem na ni a opravdu mě zaujala. Vytiskla jsem si všechny body a teď je postupně plním. A chtěla jsem se s vámi průběžně dělit o své pocity, poznatky apod., takže na konec těchto článků vložím vždy pár řádků textu právě o plnění jednotlivých bodů! ☺

1. týden 
a) Zacvičit si 3 videa od Blogilates
Tento bod jsem zvládla s přehledem. Během toho týdne jsem Blogilates cvičila tak 6x, protože mě její videa baví a cvičím ji docela často! Takže pokud ji neznáte, určitě se na ni mrkněte. Skvělá, pozitivní, krásná a motivující! ☺

b) Uvařit zdravou polévku
Původně jsem si myslela, že budu vařit dýňovou polévku, ale když jsem zjistila, že máme ve sklepě jen jednu dýni a následující týden je z ní úkol, zvolila jsem klasickou čočkovou. Na to, že byla moje první luštěninová, byla celkem dobrá! ☺

c) Udělat zdravý nákup
My vyloženě nezdravé potraviny nekupujeme ani normálně, takže tohle pro mě nebylo taky nic neobvyklého! Jen jsem uprosila mamku, že když už mi došly zdravé mouky, tak jestli by mi nedoplnila zásoby. Neměla nic proti! Jsem hrozně ráda, že mě v tom podporuje! ☺



2. týden
a) Sestavit si motivační playlist
Tohle mi zabralo trošku času, protože se mi dost dlouho trvalo najít vůbec autory, kteří mi sednou. Natož ještě nějaké dobré písničky... Ale nakonec mám ve svém playlistu celkem 15 skladeb! Wow! Jen by možná bylo dobré je z toho notebooku nahrát do přehrávače! :D

b) Jít aspoň na hodinovou procházku
Když jsme byli s přítelem u taťky, šli jsme se projít k jednomu lomu a pak zpět domů. Nebyla taková zima a celkově bylo hezky. Ťapali jsme asi 2 hodiny, čímž jsme výzvu splnili! ☺



c) Uvařit něco z dýně
A tady padlo za vlast to hokaido, které bylo schované ve sklepě. Uvařila jsem po svém dýňovou polévku, ve které už mám větší praxi. Musím se pochválit, chutnala mi! ☺


3. týden
a) Zaměřit se na baštění zeleniny
Tento bod jsem nebrala ani moc vážně, protože já celkově zeleninu i ovoce jedu ve velkém, takže pro mě už je to normální! ☺

b) Nazdobit si ovesnou kaši
Zdobím 90% svých snídaní, některé pak přidávám i na Instagram. Takže opět, pro mě brnkačka a téměř každodenní záležitost! ☺



c) Udělat 100 angličáků
No, ale tohle brnkačka fakt nebyla... Pro mě zatím nejnáročnější bod... Hecla jsem se, že je dám najednou. Jako ne bez přestávky, ale třeba po dvaceti, pak pauzu, dalších dvacet... Dřív jsem je ale dělala bez kliku. Jenže jedna slečna z Pétiny skupinky mě vyhecovala, ať dám s klikem aspoň půlku. No, ale já nedělám věci napůl, tak jsem si řekla, že když už je to výzva, dám je s klikem všechny. Před posilováním ve fitku jsem to teda zvládla, ale myslela jsem, že asi umřu! Každopádně jsem na sebe pak byla hrozně pyšná! ☺


4. týden
a) Dát si nezdravé jídlo
Jelikož baštím spíše zdravě, ale někdy ujíždím třeba s přítelem v kavárně nebo doma oběda či na návštěvě, tento bod jsem cíleně neplnila. Naučila jsem se baštit to, na co mám chuť tak, abych z toho neměla výčitky. Samozřejmě nesnídám 10 koblih a nevečeřím 3 pizzy, jen prostě nehrotím každý gram cukru nebo tuku, který si dám! ☺ A jsem ráda, že mi to konečně docvakává! ☺

b) Zacvičit si hodinu na nohy a zadek
Sem vám přidám videa, podle kterých jsem ten den odcvičila. Jsou i seřazená - z určitých důvodů jsou právě takhle! :D To poslední, z kanálu GymRa, je za mě jedno z nejlepších videí na nohy! ☺ 





 




Doufám, že se vám nápad se zhodnocením výzvy líbí! ☺ Dolů mi kdyžtak napište, jestli znáte Péťu. Nebo jestli se výzvy dokonce účastníte, tak jaký bod byl pro vás nejtěžší a který naopak brnkačka! ☺

Mějte se krásně, těším se u dalšího článku! ☺

Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. Peťu znám a díky té skupině čtu tvůj blog. Jsem nadšená a výzvu také plnim. Pro mě byly také nejtěžší angličáky, ale ten pocit po nich je úžasný.����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, tak to jsem ráda! ☺

      A ano, angličáky byly fakt dost zabijácké, ale ta hrdost potom...! ☺

      Vymazat
  2. Fíííha, to si mala naozaj nabitý mesiac :) Výzva znie zaujímavo, asi sa na také niečo tiež dám :)
    Life-by-romi

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, ještěže už mám svůj diář, jinak bych byla vážně občas ztracená! :D

      Tak to jsem ráda, že jsem tě na něco podobného nalákala! ☺ Ať se ti daří, ať už zvolíš tuto výzvu nebo cokoliv jiného! ☺

      Vymazat
  3. Líbí se mi,jak jdeš postupně do všeho,dejme tomu trochu jako dětské krůčky,protože lidí,co se do všeho vrhnou po hlavě ve stylu jíst hned extrémně zdravě,cvičit 2x denně..blázni,to jim nevydrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už se cvičení a tomu všemu okolo věnuji docela dlouho. Výzvy se účastním jednoduše proto, že mě podobné „akce“ baví a zkouším tak i něco nového! ☺ Ale souhlasím s tebou. Lidem, kteří chtějí všechno hned a přehánějí to, nic takového dlouho nevydrží. ☺

      Vymazat
  4. preboha angličaky to vazne by som spravila 3 a končím :D tu ovsenu kasu by som chcela vyskusat :D drzim palcee ti v tom :))

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem si u nich myslela, že umřu! :D Jinak kaši zkus, je to mňamka! ☺ A děkuju moc! ☺

      Vymazat