středa 4. ledna 2017

MŮJ MĚSÍC PROSINEC /2016


Ahojte! ☺

Sotva začala škola, ale já už zase nestíhám! :D Ne, zas tak hrozný to ještě není, protože mám pořád čas sepsat článek! Něco mi ale říká, že jsou to jedny z posledních volných chvilek v dohledné době, tak toho musím využít! Dneska vám tedy popovídám o svém prosinci! ☺

No, není egoistické dát samu sebe na hlavní fotku? :o No, kdyžtak tam není kvůli mně, ale kvůli tomu stromečku, který zabírá sotva třetinu fotky! :D

Od začátku prosince až do Vánoc jsem plnila vánoční výzvu z jednoho krásného blogu. Byla formou adventního kalendáře. No, bylo to u mě opravdu jak s čokoládkami. Někdy prostě nemám možnost okénko otevřít, takže další den otevřu dvě. A takhle jsem to měla občas i se cvičením. Ale hrozně mě to bavilo, pomohlo mi to najít si cestu k zařazování cardia a všeobecně jsem pak cítila sílu v celém těle! ☺ Za mě super výzva i web! Kdybyste se chtěli podívat, přikládám odkaz → Fit & Fabulous

6.12. se slavil Mikuláš. U nás doma na tento „svátek“ moc nepotrpíme. Mamka nám koupí nějakou čokoládu, nebo sestaví nějaký menší balíček. Zato ťaťka tento den miluje! :D Každoročně od něj dostaneme velkou tašku, jejíž polovinu zabírá ovoce a druhou sladkosti. Ovoce u nás zmizne téměř hned, ale sladkosti zůstanou minimálně do příštího Mikuláše! :D (Pozn. Na fotce je obsah mojí i sestřiny tašky, zas takoví žrouti nejsme! :3)



Když už jsem zmínila toho taťku, v pátek 9.12. jsme si za ním udělali s přítelem výlet. Budu se opakovat, ale pro mě je každý den tam super! Tento víkend byl o to hezčí, protože jsem měla od přítele nakázaný odpočinek. Staral se o mě, se vším mi pomohl, sám mi nachystal skvělou snídani... Všichni jsme koukali na pohádky, šli jsme se projít do lesa... Prostě pohodové (ale krátké) dny! ☺

No, nejsme nádherní? Aneb snaha vypadat roztomile! :D (Ehm, moc nám to nejde! :D)

 No, tahle už je lepší! :3


Následující sobotu, 17.12., jsem měla nabitý den. Přespala jsem u kamarádky a ráno jsme se sešly s holkama z týmu před tělocvičnou. Pořádaly jsme florbalový turnaj, tak jsme tam musely být relativně brzo. Ještě před začátkem prvního zápasu dorazil i přítel. Nemohl si mě nechat ujít. I když to za moc nestálo... Měla jsem v publiku i mamku, Jardu a sestru, plus ještě nějaké známé tváře. Ale o to víc jsme to (bohužel) pohnojily. Zbytečné góly, chyby... Byla jsem po odehrání obou her hrozně naštvaná, na všechno, na sebe... No a pak to odnesl (zase) přítel... Uklízeli jsme mantinely a on tam dal oblouky naopak. Řekla jsem mu, že to patří obráceně, ale ať to tam dá po jednom. Nedal si říct a vzal oba naráz. Samozřejmě je tam dal zase blbě. Tak jsem se naštvala, chytla jsem oba oblouky a hodila to na zem. A jemu, chudákovi, to málem přistálo na noze. Jen jsem se na něj podívala a nasupená šla do šatny. (Jo, jsem na něj občas pěkně hnusná.) Pak jsem se mu několikrát omluvila. On to pochopil, protože sám zná ty nervy po zápase se zbytečnými chybami a protože je vůči mně hrozně tolerantní. Naštěstí...
Sestra odešla během druhého zápasu na sborovou zkoušku a já, přítel, mamka a Jarda jsme jeli na oběd. Celou cestu autem jsem byla nafouknutá a potichu. (Fakt s tím musím něco udělat. Předsevzetí pro nový rok!!! :D) Teprve při jedení mých oblíbených a výborných lasagní jsem se uklidnila a pak se mnou byla řeč! ☺
Jardu jsme pak vyložili u hospůdky kvůli zabíjačce a já s přítelem a mamčou jsme jely na sestřin Adventní koncert.
Pak jsme vyzvedli Jardu, přítele jsme zavezli domů a jeli jsme k nám! ☺



No a dostáváme se k Vánocům! ☺ Nebudu to moc rozvíjet, každý si ty své prožívá po svém, tak nevím, proč byste měli číst o nějakých jiných. Mně osobně by to nebavilo! :D Proto jen ve zkratce! :3
Začali jsme vánočkou ke snídani, trošku jsme uklidili, koukli na pohádku a já ještě na Upíří deníky. Pak jsme (překvapivě) obědvali, klasiku - bílou zelňačku (ale s klobáskou :p). Po obídku byl čas na lenošení, u některých na spánek a na pohádky. K večeru jsme se šli tradičně projít a následovalo koupání, oblékání se a strojení. Večeřeli jsme kolem půl sedmé, rybí polévku s krutónky a kuřecí řízek s bramborovým salátem. Nakonec jsme si rozdali dárky a strávili zbytek večera u pohádek! ☺




Den poté jsme (jako každý rok) navštívili prarodiče z mamčiny strany na sváteční oběd - kačenu se zelím a knedlíkem! :3 Pojedli jsme, poseděli, rozbalili dárky, uzobli cukroví... A pro mě a sestru si kolem půl čtvrté přijel taťka a odvezl si nás na chatu. Tam jsme si opět rozdali balíčky, něco zobli, podívali se na pohádku a pak šli spát. Druhý den dopoledne už nás vezl zpátky domů.
Sestru vyložil doma, mě u přítele. Byla jsem u něj „až“ do 28., kdy si pro mě přijel Jarda. Během těch zhruba dvou dnů jsme si zašli na procházku, podívali se na filmy, hráli hry, povídali si a byli prostě spolu. Jako vždycky to hrozně rychle uteklo a už jsem se těšila, až se znovu uvidíme! ☺

To netrvalo moc dlouho. 30.12. jsme jeli do města nakoupit a navštívit Jardovu mamku. Ještě před obědem jsme se stavili pro přítele a jeli jsme k nám. Doma jsme (konečně) přemluvili mamku, aby si s námi zahrála Osadníky (stolní hry moc nehrajeme). Jinak jsme chodili na procházky, opět sledovali televizi, znovu hráli Osadníky, Aktivity, Dobyvatele, váleli jsme se, blbnuli...
No a 31.12. jsme oslavili Silvestr. Sestra tu měla kamarádky, já i mamka přítele, takže jsme byli všichni spokojení. O půlnoci jsme si přiťukli, podívali se na ohňostroj a kolem jedné jsme zapadli do postelí! ☺

No, nebyl to krásný konec roku? ☺ Já si myslím, že perfektní. Během svátků jsem strávila čas s blízkými, odpočinula jsem si a načerpala energii. Dostala jsem nádherné dárky, o kterých jsem vydala i článek (Moje nákupy za listopad a prosinec + vánoční dárky /2016). Osobně jsem byla hrozně šťastná a spokojená! ☺

Co se týká předsevzetí, moc si je nedávám, protože když něco chci, udělám to! Ale přece jenom jich pár tak nějak vyplynulo. A jaká jsou? ☺ Chtěla bych se zlepšit ve florbale, lépe zvládat nálady, stres, dávat příteli to, co si zaslouží, být trpělivější a splnit výzvu BOJ ZA NOVÝ TĚLO 2017! ☺

A co vy? ☺ Jaké jste měli Vánoce? Konec roku? A dáváte si předsevzetí? :o Jaká máte letos? ☺

Přeji vám všem úspěšný rok 2017, ať se vám splní vše, co si přejete, ať jste zdraví, šťastní a spokojení! ☺ Moc vám děkuju za přízeň a podporu v předešlém roce a doufám, že mi je dáte i v tom následujícím! ☺

Blogerka Klárka

2 komentáře:

  1. Vidno, že si mala naozaj skvelý mesiac :) Pekné fotky ♥
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat