pondělí 2. ledna 2017

MOJE NÁKUPY ZA LISTOPAD A PROSINEC + VÁNOČNÍ DÁRKY /2016

 

Ahojte! ☺

Doufám, že jste si všichni užili vánoční svátky s rodinou, nacpali si bříška a doplnili síly i energii. Já pro vás mám dneska oddychový článek o dárcích, které jsem věnovala a které jsem dostala na Vánoce!☺

Nejdříve vám ale ukážu dvě věci, které jsem si ještě v listopadu koupila na přítelův stužkovací ples. Pak už jsem sháněla „jen“ vánoční dárky! ☺

 
Pro náhrdelník jsem si zašla do Takka. Byl zrovna zlevněný, takže jsem za něj platila 219 Kč. Už dlouho jsem si chtěla pořídit výraznější náhrdelník, protože jinak nosím hlavně řetízky. No a ples byl ideální příležitostí!


 
Nákup kabelky jsem nechala na poslední chvíli (na všechno mám dost času :D), tak jsem měla strach, abych nějakou pěknou sehnala. Naštěstí se zadařilo a objevila jsem tohle zlaté psaníčko v Deichmannu za 349 Kč. Líbilo se mi ještě podobné černé, ale z něj hodně opadávaly stříbrné třpytky, takže jsem si to rozmyslela. Tohle je jakoby prošité, takže jsem na sobě žádné třpytky nenašla!


Dárky, které jsem věnovala:


 
To, proč jsem začala touhle sukní, má svůj důvod. Měla jsem z její koupě největší radost, protože se mi ji povedlo nenápadně dopravit až ke mně domů, aniž by to mamka, pro kterou byla, zjistila. Možná se jeví jako obyčejná, ale mamka mi ji celá nadšená ukazovala. Pak ale pronesla, že tolik peněz za sukni teď nedá a že je radši investuje do nás. A tak to bylo jasné. Objednala jsem ji na webu MODA.CZ a nechala jsem ji poslat k příteli domů. Nemusím asi zmiňovat, že mamka byla nadšená! ☺ (Pozn. Na fotce je přehnutá napůl, ve skutečnosti je jednou tak široká! :3)


 
Pro mamčiného přitele jsme se sestrou daly dohromady obraz z fotek, na kterých je s naší mamkou. Líbil se mu, říkal, že v podobném stylu by mohl vést i další vybavení a dekorace do pokojů! ☺


 
A pro sestru jsem v obchodě GATE koupila tričko, které ji podle mě vystihuje. Často mluví o jednorožcích, je taková střelená a tento typ oblečení ráda nosí, takže byl můj výběr jasný! ☺


 
Taťka letos zrekonstruoval část chaty, má úplně nový obývací pokoj s velkou sedačkou, tak jsem se s přítelem vydala do JYSKU, abychom mu vybrali nějakou dekoraci. Narazili jsme na chlupaté polštářky, které se barvami do obýváku úplně hodí. Chvilku jsem váhala mezi šedými, bílými a černými. Dopadlo to tak, jak vidíte na fotce. Jsem ráda, že se mnou přítel šel, protože jsem nemusela ten velký pytel táhnout přes město sama! :D


 
Když už jsem zmínila tu svou polovičku, vytvořila jsem pro něj podobný obraz, jako pro mamčiného přítele. Jejich výhodou je, že se dají fotky různě měnit, takže se neokoukají. Pořád si stěžoval, že nemá žádné naše fotky, tak jsem mu vyhověla! ☺


 
Přítelův bratr studuje obor kuchař/číšník a k tomu miluje rybaření. Když jsem viděla ve výloze tuto zástěru a rukavici, bylo mi jasné, komu je nadělím! ☺


 
Pro taťku od kluků jsem šla na jistotu. S přítelem jsme zašli do Tety a on mi pomohl vybrat to, co bude adresovanému sedět nejvíc. Sama bych možná sáhla vedle, protože v těchto věcech se tolik nevyznám. No, naštěstí mi to poradce vysvětlil a nakonec jsem odešla s pěnou na holení a vodou po holení.


 
U jejich mamky jsem taky věděla v podstatě hned, co zabalím pod stromeček. Líbil se jí jeden z Fit náramků, tak jsem ho našla na webu a za pár dní jsem ho měla doma. Přidala jsem ještě náušnice se znamením horoskopu z Avonu a bylo to! ☺


 
A pro sestru kluků jsem pořídila jen drobnost, taktéž v podobě horoskopových náušnic! ☺


 
Babičky a dědové ode mě a sestry letos dostali vánočně ozdobené rámečky s našimi fotkami. Zvlášť prarodičům z taťkovi strany se jejich dárek líbil. Babička pořád říkala, že by chtěla nějakou naši fotku, takže... ☺


Kamarád, který je nadšený florbalista, si umanul, že mi koupí dárek. Jenže jsem věděla, že šel do zlatnictví, takže to nebude stát padesát korun... Našla jsem na internetu míček v mentolové barvě a potítko, které se mu hodí k sálovkám. U Zdraví a fitness jsem ještě vybrala iontový prášek a vše dala do dárkové tašky. Kamarádovi ionťák chutná, prý má díky němu víc energie a zvládá lépe tréninky, takže svůj úkol plní dobře. Jsem ráda, že byl s dárky spokojený! ☺


A pro kamarády, kteří mě překvapili drobnostmi, jsem nachystala krabičky s vánočními samolepkami s naším cukrovím!☺


Dárky, které jsem dostala:


Začnu kosmetikou. Adidas sprcháče jsou na mě všeobecně dost svěží, jsem spíše na sladké vůně. Naštěstí tento je jeden z těch sladších, takže teta sáhla mezi ty, které mi vyhovují více.

Dál jsem od ní dostala sprcháč Aroma Ritual, jejichž vůně miluju nejspíš všechny.

K tomu ještě světle růžový lesk na rty a dva laky od Miss Sporty.

Sestra mi nadělila krém na ruce s vůní pomeranče a belgické čokolády, která je naprosto skvělá, a tmavě zelený lak od Essence.


 
Oblečení už moc nedostávám, protože mám svůj styl, a nikdo si pak není úplně jistý, jestli by se mi to líbilo, jestli bych to nosila a tak... Letos jsem od své mamky dostala šálu, která by měla být vlněná a nekousavá.

Mamka od přítele mi věnovala hedvábný šátek, který se ale budu muset naučit nosit. Zatím tyto kousky neumím nějak kombinovat, aby mi v nich bylo dobře, tak uvidím, jak se s tím poperu.

Jarda, mamčin přítel, mi koupil štulpny na florbal. Juhuuu! Konečně nebudu muset mít půjčené od kamarádky! :D Nemohla jsem se dokopat k tomu, abych si je šla koupit sama, takže jsem z nich měla velkou radost. Konečně mám své vlastní! ☺

Pod stromečkem u prarodičů z mamčiny strany jsem našla hodně teplé ponožky, které by neměly klouzat. Prý abych měla alespoň ty ponožky, když už nenosím papuče! (Pozn. Papuče nosím, ale jen když je najdu! :D)

Přítel mě zná, ví, jak mám ráda Hunger Games, takže si troufnul mi koupit tričko s tímto motivem. No, chudák ho nakonec bude posílat zpět a měnit, protože... ehm... v černé by vypadalo líp. Vůbec se v této barvě necítím a přišlo mi fér, abych mu to řekla. Měla jsem strach, abych ho neurazila. Ale on mi na to řekl, že to nevadí, že to radši vymění s tím, že to budu nosit, než aby mi to leželo ve skříni. No není skvělej? Se mnou to lidi holt nemají snadné! :D

A ještě drobné oblečení od sestry, které je prostě v jejím stylu - střelené. Líbila se jí ta ťamanská napodobenina originální značky, u stromečku to řekla tak třikrát. A mně se zase líbí ten motiv, protože jsou prostě hrozně roztomilý! :D


Diář jsem dostala od kamarádky Terky. Tady je taky vidět, že ví, co potřebuju. Poslední měsíc jsem byla tak vycucnutá, zapomínala jsem na důležité či méně důležité věci, nevěděla jsem, co dělat dřív... Hrozně mě to vysilovalo. Proto mi pořídila diář, abych všechno s tímhle pomocníkem zvládla líp. Doufám, že to pomůže! ☺ Přibalila mi ještě přáníčko, na jehož druhou stranu mi přála hezké Vánoce a zadala mi úkol, že si mám přes svátky odpočinout. No není úžasná?!☺

Mamka mi ještě nadělila knížku od doktora, který řekl jednu větu, která naprosto vystihuje můj názor ohledně těchto věcí a vysvětluje můj postoj k nim: „Tělo nemá jinou možnost než nás napomenout bolestí, když není něco v pořádku. Pokud si jen vezmete prášek a informaci nepochopíte, pouze vypnete varovný signál.“ Tento muž mě tímto citátem zaujal, zmínila jsem se o něm mamce a pak jsem našla jeho knížku pod stromečkem. Už se těším, až si ji přečtu! ☺


 
Tyto krásné stříbrné náušnice jsou taky od maminky. Trefila se, moc se mi líbí! ☺

Horoskopové náušnice z Avonu mi koupil přítel. Umanul si to, i když jsem říkala, že nechci aby mi je kupoval. O tomto dárku jsem tudíž věděla, ale i tak jsem za něj ráda! ☺

No a toto je ten řetízek, který mi koupil kamarád v tom zlatnictví. Jsem ráda, že není do zlaté barvy, jsem spíše na stříbro. Trošku jsem se bála, aby se trefil, protože to vybíral ještě se dvěma kluky, ale jsou šikovní, vybrali skvěle! ☺


Bez svíček by to nebylo ono! Od sestry jsem dostala tu červenou, fialová je od taťky a ten voskový svícen od přítelovy rodiny! ☺


 
A takhle to dopadne, když před přítelem zmíním, že mám ráda motiv Paříže! :3 Tento polštářek jsem dostala od jeho bratra. Kdopak mě asi napráskal?! :3 Každopádně je pěkný, už zdobí můj gauč! ☺ 


Ještě jsem pod taťkovým stromečkem našla krásnou krabičku s červenými papučemi a brusinkovým peelingem a mlékem na tělo. Oba produkty vypadají fakt dobře, třeba se díky tomuto mléku naučím mazat! ☺

„Kozí štětec“, jak by řekla mamka, jsem dostala já i sestra. Jde o klasický štětec na pudr, dal by se použít i na tvářenku. Tu ale nepoužívám, takže má využití jasné. Je příjemný, tak doufám, že z něj nebudou vypadávat chlupy! ☺

Gumičky jsem dostala od jedné kamarádky, která ode mě na oplátku dostala cukroví. Hned jak si vymlátím z hlavy, že vypadám blbě v culíku, začnu je nosit! :D


 
Ano, i to autíčko je moje. Spolužák mi totiž skrz můj zadek jednu dobu říkal kombajne (nevím, jestli to mám vzít jako poklonu nebo urážku :D). Prý prolítal všechna hračkářství, ale kombajn neobjevil. Tak jsem dostala „lakatoš“. No nemám skvělé přátele?! :D

Poslední věc, kterou jsem nedostala pod stromeček, ale až po Vánocích, byla kapsa na MP4, kterou budu používat do fitka. Konečně! ☺ Věnoval mi ji přítel po tom, co jsem pronesla, že si musím někde něco takového sehnat, abych nemusela poslouchat ty písničky, co v té posilovně ten chlap pouští. Vyběhl schody a za pár vteřin byl zpět s touto kapsou v ruce. Prý že to nepotřebuje, tak mi to dá. Nejde ho nemilovat, fakt ne! :3


Jo a prarodiče z taťkovi strany mi věnovali hrníček a čaje, které už dělají službu v kuchyni! :3 Pod různými stromečky jsem našla ještě obálky s penězi, abych si pak mohla koupit, co budu chtít!☺

Každý dárek mě potěšil, jsem ráda, že na mě lidé myslí. Stejně tak mě potěšily reakce ostatních na věci, které jsem jim věnovala. Dostala jsem na můj vkus hodně dárků, ani si nemyslím, že si je zasloužím. Letošní Vánoce a svátky se zkrátka vydařily a já jsem ráda, že jsem je strávila v kruhu své rodiny a přátel! ☺ 

A jaké byly vaše Vánoce? Dostali jste, co jste si přáli? A jaký byl nejlepší dárek, který jste dostali a který jste věnovali? ☺

Blogerka Klárka

4 komentáře:

  1. Ten nahrdelnik je bozi! take jsem si prala nejaky na plesy a dostala jsem tento https://www.goldeligius.cz/guess-nahrdelnik-usn11109.html

    OdpovědětVymazat
  2. darovala si, aj si dostala nádherné veci :) páčia sa mi vankúše, ktoré ste si kúpili s priateľom v Jysku :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :33
      U těch polštářů jsme strávili trochu víc času, ale nakonec to stálo za to, taťka měl radost! :3

      Vymazat