čtvrtek 29. prosince 2016

ZŮSTAŇ SE MNOU

Zdroj obrázku

Ahojte!☺

Předevčírem jsem s přítelem zhlédla tento smutný, ale skvělý film. Dávali ho někdy večer, ale my jsme neplánovali být tak dlouho vzhůru, takže jsme si ho našli online. Můžu už teď říct, že jsem (zase) měla slzy v očích. A přítelova mamka prý večer taky. No a jelikož mám dneska povinný zdravotní odpočinek, rozhodla jsem se sepsat recenzi! ☺

Ještě než začnu, chci něco zmínit. Jednou mi jedna slečna vyčetla, že spoileruji. Úplně s tím nesouhlasím. Recenze píšu tak, aby i ti, kteří film či knížku budou chtít vidět nebo číst po přečtení recenze, měli stejný požitek jako já. Anotace najdete na zadních či předních stránkách knih. U filmů jste mohli vidět trailery, číst obsah zezadu DVD krabiček či u online přehrávačů. Takže pokud nic z toho, co jsem vyjmenovala, neberete jako spoilery, je podle mě hloupé obviňovat z toho mě. Je vaše volba, co z článku si přečtete a co přeskočíte! ☺


Moje anotace:

Hlavní hrdinkou je 17ti-letá Mia, která našla zalíbení v klasické hudbě a hře na cello, přestože lidé v jejím okolí mají k tomuto žánru daleko. Řeší problémy jako spousta holek v jejím věku. Hádky a občasné neshody s klukem Adamem, rozhodování se o budoucnosti, o vysoké škole... I přesto by se dalo říct, že má celkem normální a spokojený život. Všechno se jí ale převrátí naruby, když má ona a její nejblížší autonehodu. Vidí jejich zničené auto, zraněné rodiče, bratra a... sebe. Sanitkou se dostává do nemocnice, kde bloudí a sleduje osudy rodiny. Koukává i na sebe, nehýbající se na lůžku, neotvírající oči. V jeden moment už vypadá, že se z toho většina z nich dostane. Ale chvilku poté se vše obrátí. Mia se přes to všechno musí rozhodnout. Chce i přes tu bolest, ztrátu a zdánlivou samotu žít? Nebo všechno ztratilo smysl, ona to vzdá a navždy odejde?


Zdroj obrázků

Můj názor:

Tento film mě zaujal hned, jak jsem viděla ukázky v televizi. Řekla jsem si, že ho musím vidět, že bude stát za to. A taky že jo! Do děje jsem se dostala rychle, žádné zbytečné protahování, ale taky to nebylo odfláknuté. V jeden okamžik byl film maličko náročnější na zorientování, chudák přítel se v tom trošku ztratil, ale vysvětlila jsem mu, o co tam jde, a dostal se do toho zpátky! :3 Vnímala jsem pocity Miy, doufala jsem, že se rozhodne tak, jak bych chtěla. Plakala jsem, když na ni mluvila kamarádka, děda i Adam. Dostavilo se hodně emocí, přestože jsem nebyla v obýváku sama, nemohla jsem udržet slzy. Byl dost smutný, ale krásně zpracovaný. Myslím, že i mému spolupozorovateli se líbil. A ani jeho mamku nenechal v klidu. A to už asi o něčem vypovídá! ☺


Hodnocení:

Asi už vám došlo, že mé hodnocení bude vysoké. Pro mě je kvalitní smutný a zárověň zamilovaný příběh takový, u kterého se usmívám nad láskou a pak smutkem pláču. A u tohoto se dostavilo obojí. 

Za mě nádherný dojemný film s 9/10 bodů! ☺


Doufám, že vás recenze zaujala! Pokud máte čas, určitě se na „Zůstaň se mnou“ podívejte. Podle mě by byla škoda ho nevidět! ☺

Blogerka Klárka

6 komentářů:

  1. Ešte dnes si ho pozriem, vďaka za skvelý tip! ♥ Tento typ filmov mám veľmi rada :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já tento typ miluju! ☺
      Není zač, užij si ho! :3 A připrav si kapesníčky! ☺

      Vymazat
  2. Určitě se musím podívat, nevěřím, že jsem ho ještě neviděla. :)

    OdpovědětVymazat
  3. vyzerá to zaujímavo, určite si to v najbližšej dobe pozriem :)

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale najdi si chvilku, kdy budeš moct plakat! :3

      Vymazat