pondělí 5. prosince 2016

MŮJ MĚSÍC LISTOPAD /2016


Ahojte! ☺

Dneska píšu článek celkem narychlo, ale v následujících dnech bych se k tomu už vůbec nedostala. Takže než se vrhnu na nachystání těst na cukroví, sepíšu vám, co všechno se událo za listopad. Zas tolik toho není, ale doufám, že i tak si článek užijete! ☺

Blogu se teď nestíhám věnovat z pár prostých důvodů. Jelikož studuji, nemám klid ani po příchodu domů. Učím se ve škole, učím se po večerech doma... Do toho po uplynutí vyučujících hodin chodím na tréninky, kompenzačky, do fitka... Občas si chci i jen tak vydechnout, a ani na to nemám skoro čas. Odpočívám jen chvilku před tím, než zalehnu do postele a jdu spát. Jinak pořád někde lítám. Víkendy mám plné, protože je trávím s přítelem, na jeho turnajích, na svých... Nebo jsem doma, kde uklízím, učím se a sem tam si odpočinu u seriálu (Upířích deníků, samozřejmě :D). Na psaní pak nemám ani pomyšlení a nechci se do toho kopat... Holt to mám s časem teď takový všelijaký. :/

K taťkovi jsem se v listopadu taky nedostala. Ale máme v plánu ho teď o víkendu navštívit. Jsem zvědavá, protože mám od přítele naordinovaný odpočinek, že prý se o mě bude starat. Mám jen ležet a koukat s ním na filmy. A on kolem mě bude lítat, chystat mi jídlo, starat se o mě. To si nechám líbit. Na druhou stranu je pravda, že opravdu potřebuju na chvilku vypnout, ležet a hodně spát. Protože spánku teď nemám dostatek a je to znát. Dlouho by to takhle moje tělo asi nevydrželo. Tak uvidíme, jak se se mnou přítel popere! :3



Svůj „volný čas“ jsem věnovala v malé míře i pečení medovníků pro pár lidí, kterým jsem je slíbila. Všichni byli díkybohu spokojeni, chutnali jim a chválili mě. Moc mě to potěšilo! Mám v plánu v tom pokračovat i do budoucna, pečení se opravdu nevzdám. I když i to jsem teď výrazně omezila, pořád si půl hoďku někde nastřádám.

No a jelikož se blíží Vánoce, začala jsem trénovat zdobení perníčků. Jo, další žrout času. A ne zrovna malý... Letošní se mi líbí o něco víc než ty loňské, ale ještě i tak mám co dohánět. Jediné, co potřebuju, je praxe, praxe a zase praxe. No a čas, „překvapivě“! :D To bude trochu boj! :D



24.11. se mi povedlo najít čas a sepsat článek na téma Chyby blogerů. Čekala jsem z vaší strany kritiku, ale přišly jen pozitivní ohlasy. Hrozně moc mě těší, že se mnou souhlasíte. Sdílíte stejný názor jako já → bloger by měl umět psát. Stejně jako zpěvák má umět zpívat a malíř malovat. Pokud vás náhodou tento článek minul, určitě se na něj mrkněte → Chyby blogerů

Den poté jsem měla jít s přítelem na ples. No, to bylo! :D Strávila jsem tam s jeho rodiči nějakých 5 hodin. Tři hoďky jsme koukali na stužkování budoucích maturantů a jejich maturitní videa. Zbytek času jsme sledovali jejich (povedená) taneční vystoupení. Pak jsme si poslechli nějaké písničky, já s přítelem jsme si zatancovali jednu „houpačku“ a jeli jsme domů. Upřímně, obdivuju holky, které vydrží x hodin v lodičkách! :D Podkluzovalo mi to a byla jsem ráda, že jsem sebou při těch pár krocích někde neflákla! :D A aby toho nebylo málo, nějak se mi zvětšil hrudník, takže šaty neseděly tak, jak měly, a nebylo mi v nich dobře. Pořád jsem se vrtěla a zpravovala si je. No povím vám, že to byl fakt povedený večer! :D Ale ten ples jako takový se mi líbil. Přestože to bylo tak dlouhé, celkem to uteklo a bavila jsem se. Příteli to v obleku hrozně slušelo, mohla bych na něj koukat pořád! ☺ I tak ale nevím, kdy mě někdo dostane na nějakou další podobnou akci. Nejsem moc taneční typ! :D




Ještě než skončím, chtěla bych jen tak shrnout, co plánuju na prosinec. S články to nevidím moc nadějně, protože budu chtít trávit čas se svou rodinou. Jediné dva články, které určitě vydám, budou nákupy, ve kterých vám ukážu i vánoční dárky, a pak samozřejmě události za prosinec. Jen nevím, kdy přesně se k tomu dostanu. Ale myslím, že vánoční nadílka vás bude zajímat! ☺

To už je ode mě dneska opravdu všechno. Teď jdu ještě udělat těsta na cukroví a pak konečně zalehnout. Doufám, že se vám tento krátký článek i tak líbil a že časově všechno zvládáte líp než já. Nebo to máte teď taky nabité? Dejte mi vědět dolů! :3

Mějte se krásně a užijte si svátky! ☺

P.S. Pokud mě ještě nesledujete na Instagramu, určitě to napravte! :3 Najdete mě tam pod nickem blogerka_klarka!  ☺

Blogerka Klárka

2 komentáře: