úterý 1. listopadu 2016

MŮJ MĚSÍC ŘÍJEN /2016


Ahojte! ☺

Dneska po x dnech zapínám svůj notebook a jdu sepsat článek o uplynulém měsíci. Myslím, že bude malinko obsáhlejší, ale věřím, že se vám bude líbit! ☺

Je mi jasné, čím začnu. Chtěla bych se vám omluvit za množštví článků, které jsem za říjen vydala. Byl to pouze jeden jediný text, a to ještě předem napsaný do soutěže. Hrozně mě to mrzí, ale zkrátka jsem opravdu neměla čas a náladu. Ono když se denně dostanete domů kolem sedmé hodiny, pak se jdete najíst, dělat školu a povinnosti, pak už chcete mít klid a jen ležet a nic nedělat. Většina mých dnů je teď tak nalajnovaná, že jsem hold některé věci musela přesunout. A blog patřil mezi ně. Upřímně doufám, že se to brzy srovná, a já se budu moct psaní věnovat zase více. Jen je to prostě i žrout času, se kterým teď válčím...

Někomu to teď bude připadat, že se vymlouvám a že kdybych chtěla, sednu si za ten notebook třeba o půlnoci a budu psát. Já se do této činnosti ale nechci nutit, protože by to bylo ve výsledku znát. Radši to mírně odsunu a vydám něco, s čím budu spokojená, i za cenu toho, že to bude párkrát za měsíc. Školy mám teď opravdu celkem dost, do toho florbal a cvičení, kterému se chci věnovat, rodina, přítel, popřípadě přátelé... A pak blog, pečení, vaření a jíné aktivity. Opravdu mám priority jiné a ty si v mém životě chci udržet tam, kde jsou! ☺

No, myslím, že tohle by stačilo, že se na mě nebudete zlobit a že to pochopíte! ☺

Hned první den v měsíci měla Terka narozeniny, takže jsem jí pekla dárek. To jsem prostě musela, nemohla jsem ji zklamat! Tentokrát padla volba na čokoládový dort s jednoduchým designem. Potom mě pozvala na dobrou večeři a užily jsme si holčičí večer! ☺




Ten jediný článek, který jsem publikovala, byl do jedné městem pořádané soutěže. Je inspirován mým kamarádem, takže pokud si chcete přečíst dojemný příběh, určitě se podívejte → Moje rodina /soutěžní text

U taťky, kterého jsem s přítelem navštívila 14.-16.10., jsme tentokrát pomáhali se dřevem v lese a se zavařování ultra-mega-velké dýně. Taťka má celkem kolem 100 sklenic dýňového kompotu. Upřímně jsme byli rádi, když jsme ji celou nakrájeli, protože už jsme měli křeče v ruce, otlaky, modřiny... Nezdá se to, ale fakt to není sranda! :D

 




Následující pátek jsem se byla podívat na Džemfest. Ještě pár hodinek předtím jsem si šla sednout s přítelem do kavárny. Na koncertě byl taky se mnou, pak se k nám přidali i mamka a Jarda, její polovička. Poslechli jsme si ATMO Music, O5 a Radeček, Jelena a Buty. Já sama jsem si to moc užila, skupina ATMO Music se mi celkem líbila, „Radečky“ jsem si zamilovala, už když jsem jejich show viděla poprvé, kapela Jelen mě moc mile překvapila, protože do svého vystoupení vkládali tak skvělou energii. Jen Buty mi nic neříkali, jejich vystoupení jsem neviděla ani do konce a upřímně mi to ani nevadí. Každopádně jsem konečně dokázala po delší době vypnout a užívat si jen tu atmosféru, pecka!☺


 

 





Sobotu poté, 22.10., jsme doma dělali naše první zelí. Pustili jsme si k tomu písničku od Verony „Právě teď a tady“ a šlapali jsme do rytmu. Bylo to zvláštní, nikdy předtím jsem to nedělala. Ale doufám, že jsme to udělali pořádně a že bude dobrý! ☺



No a minulý týden jsem byla ve středu a čtvrtek v práci. Po skončení směny si mě přítel vyzvednul a šli jsme se projít po městě. Kolem sedmé hodiny jsme si zašli na naši první večeři. Bylo to hrozně fajn, jídlo skvělé, přítomnost milované osoby ještě lepší, pocit oficiálního rande, spousta hezkých slov... Zkrátka úžasný večer, který jsme si užili ve společnosti toho druhého! ☺
Pátek patřil učení a sobota s nedělí florbalovým turnajům, na kterých jsem byla jen jako divák a podpora přítele!☺



A posledního řijna někteří v mém okolí slavili Halloween. Já osobně jsem na to letos neměla čas. Chtěla jsem upéct muffiny s tématickým zdobením, ale hold jsem se k tomu nedostala. Masku jsem si taky nezkoušela tvořit, dokonce ani dýni nemám vydlabanou. Jsem fakt ve skluzu! :D Na Dušičky 2.11. zapalím doma svíčku a to jsou celé mé podzimní přípravy! :D

31.10. mi taky přišel balíček s dalšími Fit náramky, který mě moc potěšil. Více se o nich rozpovídám v Nákupech za září a říjen, které v blízké době vydám! ☺ Každopádně moc děkuji firmě, vážím si toho! ☺



Jo a dneska jsem si s přítelem před cvičením zase zašla do kavárny. V poslední době je to takový náš zvyk! ☺ Tentokrát moje volba padla na jogurtový pohár s musli, banánem, ovocným pyré a šlehačkou! Měla jsem celkem hlad a nechtěla jsem vyloženě mlsat, protože za nějaký ten den mě čeká měření! :D Takže zlatá střední cesta! :3

 


Pěkně jsem se rozpovídala. A teď vy! ☺ Určitě mi dejte dole vědět, jestli slavíte Halloween a jak vypadal váš letošní! ☺ Mějte se krásně a uvidíme se (doufám) u dalšího článku! ☺

Blogerka Klárka

2 komentáře:

  1. Podle článku pěkně nabytej měsíc :) To šlapání zelí je zajímavé :D :) My vždycky kupujeme nakrouhané a akorát ho zavaříme a kvašené kupujeme už hotové v 5ti litrových sklenicích. To šlapání navrhnu doma :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl hodně nabitý, pořád jsem někde lítala. A to jsou tu jen ty zásadnější „akce“! :D Jo, to určitě navrhni, pokud máte zelí rádi, o to víc vám bude to vaše chutnat! ☺

      Vymazat