sobota 5. listopadu 2016

MOJE NÁKUPY ZA ZÁŘÍ A ŘÍJEN /2016


Ahojte! ☺

Hurá, jsou tu druhé nákupy! ☺ Dneska je zase troška času na psaní, od zítra už to bude zase nabité, takže nemůžu říct, kdy vydám něco dalšího. Každopádně jsem odpoledne posbírala po domě své nové kousky a šla jsem je ven nafotit. Pěkně jsem vymrzla, ale dokázala jsem to! :D A vy se teď můžete mrknout, co nového mi přibylo (nejen) v šatníku! ☺


Hned na začátku školního roku jsem si koupila bačkůrky do školy. Zvykla jsem si chodit po chodbách v keckách, nemohla bych mít nazouváky. Doma chodím bosky, což by ve škole asi taky neprošlo, tak jsem skočila jen k „ťamíkům“ a odnesla jsem si plátěnky velikosti 39 zhruba za stovku! ☺


Musela (ano, prostě musela :D) jsem si koupit i zimní kozačky. No co, měla jsem jen jedny! :D Takže když jsem na facebooku narazila na slečnu, která prodávala šedé kozačky, které jsou navíc kožené, za 400 Kč, zažádala jsem si o vyzkoušení. Sešly jsme se u kina a já jsem se do nich obula. Jo, ťapala jsem v půlce záři u kina v zimních botech pořád tam a zpátky! :D Mají uvnitř jemňoučký kožíšek a jsou hrozně pohodlné. Byla jsem na vážkách, protože mi byly maličko větší, ale vzhled, pohodlnost a cena vyhráli. Buď do nich dám teploučkou ponožku nebo v nich budu mít trošku místa. Jsou od značky Tamaris, takže by normálně stály 2 000 - 3 000 Kč! Mám z nich fakt radost! ☺


Tuto kabelku jsem si taky pořizovala od jedné slečny, vyšla mě na 300 Kč. Mám v plánu ji využívat do školy, protože se do ní vejdou A4, ale ještě jsem to nějak nestihla! :D Měla jsem ji v práci, na přítelově turnaji... Do školy ji určitě taky vytáhnu, v zimě ke kabátům přijde její čas! ☺


Když už jsme u té černé... Babička (s dědou) mi koupila botičky na přítelův stužkovací ples. Skočily jsme i s mamkou do Bati a začalo peklo... Malé, velké, blbý podpatek, velké, malé, úzké, špatně se v nich chodí... No, po dlouhém zkoušení jsem si nakonec odnesla tyto botičky, které jsou snad nejmenší, které mám - velikost 37. Přišla na 1 700 Kč. Mamka mi tvrdila, že se rozchodí. Takže jsem v nich prochodila pár hodin, sedřela jsem si nohy, otlačila prsty, ale nakonec si myslím, že to stálo za to. Noze se přizpůsobují a myslím, že do plesu mi budou fajn! ☺


 
Jelikož mi mé jediné rifle začaly být dost velké přes břicho, musela jsem je dát pryč a pořídit si nové. Zaběhla jsem opět k Vietnamců a odnesla jsem si kalhoty s maličko vyšším pasem. Vyšly mě na 150 Kč. No neberte to! :D


A ještě jedna věc, překoupená od slečny přes internet. Šedá mikinka. Dala jsem za ni 250 Kč i s poštovným, takže zase super. Je teploučká, taková mohutná, na zimu bude úplně ideální pro zmrzlíka, jako jsem já! ☺


Poslední kousek oblečení - velká růžovoučká šála. Sice jsem si ji koupila už začátkem listopadu, ale nevadí! :D Pořídila jsem si ji v Takku. Je opravdu hodně velká, mamčina polovička už si ze mě dělala legraci, jestli se do toho chci zamotat celá. Je hodně příjemná a lehká. Budu ji nosit hlavně ke svému zimně-podzimnímu hodně vykrojenému kabátku, který bez šály nosit nemůžu. A cena? Původně stála 300 Kč, po slevě 220 Kč a po načtení kuponu od přítelovy mamky jsem platila 164 Kč! ☺


Ještě tu mám dva kosmetické kousky, které jsem musela mít. Make-up „FIT me“ jsem si chtěla pořídit už dlouho a teď se mi to konečně povedlo. V Rossmannu ho měli ve slevě za dvě stovky, tak jsem ho tam přece nemohla nechat. Pudr byl takový doplněk, protože ten můj už mi dochází. A potřebovala jsem něco světlejšího na zimu, co by doplňovalo i make-up! ☺


A teď tu mám ještě dvě věci, které mi přišly v rámci spolupráce. Tou první je odličovací mlíčko od značky Oligodermie, které mi zaslali k otestování. Ještě jsem ho nevyzkoušela, ale recenze se pak na blogu určitě objeví! ☺ Firmě děkuji za příležitost, těším se na testovaní! ☺


A na závěr tu mám tři krásné Fit náramky! ☺ Jsem za ně ráda, je to jeden z mála šperků, které nosím. Jeden má i sestra a přítel, kteří je nosí pořád, celé dny, a trochu se jim odírají. To mě ani nepřekvapuje, protože to hold pokovované doplňky dělají. Já si ten svůj na noc sundávám a vytáhnu ho, jen když se mi hodí k oblečení, ne každý den. I tak má ale známky nošení, s tím se ale nedá nic dělat! A právě proto jich potřebuju víc! :D I této firmě moc děkuji! ☺


Už tu nic víc nemám! :o Kdyžtak mi dejte dolů vědět, jak se vám mé nové kousky líbí, jestli už máte svůj Fit náramek a jestli už znáte firmu Oligodermie! ☺ Těším se na vás u dalšího článku! ☺

Blogerka Klárka

14 komentářů:

  1. Ty kozačky jsou nádherné a ta cena...wow.

    OdpovědětVymazat
  2. Ty boty a kabelka jsou nádherné! Asi bych už taky měla něco pošetřit a vystřelit se podívat do obchodů.. :D
    podmrakem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Kozačky jsi hooodně dobře vychytala! Taková dobrá kožená bota se na zimu vždycky hodí :)

    Blog by Vea

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byla to náhoda, ale teď bych litovala, kdybych si je nevzala! :3

      Vymazat