čtvrtek 6. října 2016

MŮJ MĚSÍC ZÁŘÍ /2016


Ahojte!☺

Absolutně teď nic nestíhám, pořád někde lítám, něco zařizuji, učím se, chodím domů pozdě, cvičím, vařím a pořád nemám hotové všechno, co bych chtěla. Například blog je teď mírně odsunutý, takže se k sepsání událostí za září dostávám až teď, ve čtvrtek po 20. hodině. Myslím, že všichni znáte takový ten zmatek, kdy neumíte vyjít s časem a nevíte, kam dřív skočit. Občas to tak prostě je. Tak doufám, že se nebudete zlobit a článek si rádi přečtete! ☺

Začnu ještě koncem srpna, konkrétně 29.8., kdy jsem se zúčastnila jednodenního florbalového soustředění s mým novým týmem. Poznala jsem holky i z jiných stránek, zahrála si s nimi, zašla na oběd a popovídala si. Jsou hrozně fajn, jsem ráda, že můžu vypadnout i do jiné společnosti a chvilku vypnout od školy. Teď už vím, s kým si budu rozumět víc a s kým méně. Každopádně tréninky (a teď už i zápasy) mi opravdu pomáhají odreagovat se. Konečně můžu trávit čas i s jinými lidmi. Je to vážně super! ♥

5.9. jsem opět s přítelem a se sestrou sedla na vlak a jela za taťkou. Po cestě jsme se jako (téměř) vždy stavili ve Zdraví a fitness, kde si sestra vybrala DELUXE proteinovku a já nějakou proteinovou sušenku (ta mi upřímně moc nechutnala, tak si ani nepamatuji název). Podělili jsme se navzájem, pak si zašli na zmrzku, abychom to vybalancovali, a následně jeli s taťkou na chatu. Víkend jsme si užili, i když sobota byla hodně pracovní, protože jsme rovnali dřevo (u kterého jsme se dost nasmáli - a zničili) a pak ještě (klasicky) pekli tvarohové šátečky. Už se ale zase těšíme, až tam pojedeme znovu!☺




Když už jsem zmínila Zdraví a fitness, zase připomínám, že můžete mít VIP ceny. To znamená, že budete nakupovat za ty nejnižší možné ceny. Mrkněte vpravo na obrázek, najdete tam postup, jak VIP ceník mít! ☺

Zatímco někteří začali školu 1.9. a jiní 5.9., já jsem si nakráčela do třídy až 12. Sice jsme začali školní rok už 5.9., ale jelo se se třídou pryč, takže do učeben jsme se podívali ještě o týden později. O to rychleji to pak ale šlo... Burzy učebnic, zmatek, neustálé dokupování něčeho, později rozsáhlejší zápisy a příprava do hodin. Celkem masakr... Teď už jsem ráda, že se do toho zase dostávám, i když toho mám občas opravdu nad hlavu...

Zhruba v polovině září mi přišel balíček od firmy Fit náramky, která mi zaslala jejich produkty na otestování a následné napsání recenze. O jeden z nich jste si pak mohli i zasoutěžit. Výherce jsem vyhlásila v pondělí a náramek už by měl zdobit nového majitele. Firmě ještě jednou moc děkuji a vy nesmutněte, nebyla to poslední soutěž! ☺ Kdybyste si chtěli přečíst moji recenzi, přikládám odkaz → Fit náramky




A přichází sobota 17.9. Můj vůbec první oficiální florbalový zápas. Konal se v Ostravě, hrály jsme proti Vítkovicím a Opavě. Přestože jsme oba zápasy projely, nesebralo nám to optimismus a úsměvy ze tváří. Odjely jsme hrdé na své výkony, vyčerpané a s dobrými pocity ze sebe samých. A tak to má být. Každopádně musím říct, že ta atmosféra byla neskutečná. Napětí, nervozita, chtíč vydat ze sebe vše, hrdost a únava... Úžasné, fakt! Nechápala jsem, co na tom všichni vidí, vždyť je hrozný, když na vás kouká tolik lidí a vám to nejde.. Teď už to ale chápu... A můžu říct jen jedno: Kdo nezažil, nepochopí!☺

25.9. vyšla i recenze na Vivo bars, které jsem poctivě testovala a pravdivě hodnotila. Moje pocity jsou z nich smíšené, ale jsem moc ráda, že jsem měla možnost je ochutnat a napsat na ně svůj názor. Tímto ještě jednou děkuji firmě a vám přikládám odkaz na recenzi → Vivo bars



Úplným koncem září jsem odevzdávala ve škole svou práci do literární soutěže na téma Moje rodina. Opět jsem psala o celkem tragickém příběhu, jehož inspirací byl jeden můj kamarád, který mi poskytl i svou fotku. Určitě mám v plánu soutěžní text publikovat i sem, jen ještě nevím, kdy. Upřímně doufám, že ho porota ocení a že se jim bude líbit. Třeba se mi jednou povede se umístit. A i kdyby to nebylo v blízké době (nebo vůbec), alespoň se zlepším v tom, co mě baví! ☺

Kamarád, kterému děkuji za fotku! ☺


A co můj vstup do desátého měsíce? Hned první říjnový den jsem strávila v Rokytnici nad Orlicí, kde jsem s holkama odehrála přátelské utkání. Ehm, zase nám to nevyšlo, ale bereme to tak, že jsme si alespoň zahrály a znovu zažily tu skvělou atmosféru. Pro mě to byla další premiéra, protože se na mě dívali i naši s přítelem. Kupodivu jsem nebyla tak vynervovaná, jak jsem si myslela, a dostala jsem ze sebe zase maximum! ☺

No a 2.10. jsem jela pro změnu já na zápas přítele. Přestože ani jeho tým nezvítězil, hráli úžasně a přítel se v brance taky předvedl. Moc se mi to líbilo, ráda se na ně koukám. Samozřejmě mojí hvězdou je tam golman, kterého sleduji asi nejčastěji, protože to, co v té brance dělá, se jen tak nevidí. Asi jsem si našla sport, který mě opravdu baví! No, už taky bylo na čase! :D




Tak, to by bylo za září všechno. Měla jsem ho poměrně dost nabitý florbalem, ale taky učením. Toho ale máme každý dost, tak proč se o něm ještě rozepisovat? Nestresujte se, všechno zvládnete. Když se to povedlo jiným, proč ne vám? Všechno berte s nadhledem a uvidíte, že to hned půjde líp! ☺ Mějte se krásně! ☺

Blogerka Klárka

Žádné komentáře:

Okomentovat