neděle 25. září 2016

VIVO BARS


Ahojte! ☺

Pro dnešek jsem si pro vás připravila velkou recenzi RAW tyčinek od firmy VIVO. Hned ze začátku bych chtěla poděkovat firmě za zaslání jejích produktů, jsem moc ráda, že jsem dostala příležitost tyto tyčinky ochutnat a ohodnotit! ☺

Abyste alespoň věděli, o čem je řeč, napíšu vám o firmě a jejích výrobcích pár větiček. Vivo bars jsou RAW tyčinky, což znamená, že u nich neproběhla tepelná úprava a jednotlivé složky si tak mohly zachovat své minerály a vitamíny. Jsou vyrobeny z BIO surovin, neobsahují lepek ani přidaný cukr. A jelikož jsou pouze ze surovin rostlinného původu, mohou je baštit i vegani. Můžete si vybrat ze dvou skupinek - „Protein“ nebo „Energy“. Tyčinku si tak můžete zvolit podle svých potřeb a priorit! ☺

A teď už mrkneme na žebříček a hodnocení! ☺


Nejlepší:


Chocolate heaven


Tato tyčinka mě hrozně mile překvapila. Dokonce natolik, že si vysloužila první místo v žebříčku. Čekala jsem, že příchuť čokolády bude slaboučká, ale opak byl pravdou. Připadalo mi, jako bych jedla vysokoprocentní hořkou čokošku, jednoduše pecka. K tomu mi v puse křupaly kešu oříšky, které miluju, takže další bod nahoru. Nebyla přehnaně sladká a opravdu dobrá! ☺


Cherry kiss

V závěsu za Čokoládovým rájem si stojí Třešňový polibek. Chuť třešniček vynikala, dominovala. Byla slaďoučká, ale ne moc. Zkrátka opět tak akorát. Moc mi chutnala. Právem si zaslouží být hned druhá!


Coconut dream


Mírné rozpaky při prvním kousnutí vystřídal po chvíli dobrý pocit. Přestože mě po ochutnání nenadchla, po zvyknutí si na chuť mě tato Vivo bar mile překvapila. Oceňuju velké kusy kokosu, které byly relativně dost cítit. Já jinak miluju kokos v různých dezertech, mám ráda jeho chuť a vůni. A ani tady tomu nebylo jinak. Jak jsem si na něj navykla v kombinaci s ostatními RAW surovinami, zachutnala mi.


Dobré


Plum goddess


Tahle u mě celkem uspěla, protože její příchuť byla opravdu výrazná. Bylo to něco mezi povidly a sušenými švestkami. Opravdu nebyla špatná, 100% byste poznali, jaké ovoce obsahuje. Za to palec nahoru. Mám tu ale i maličké mínus, poslední dvě kousnutí byla tyčinky trochu hořká, ale nepřišla jsem na to, proč...


Banana lover


Jedno slovo - zklamání. Hrozně mě to u této tyčinky mrzí, protože jsem se na kombinaci banánu a čokolády hrozně těšila. Když jsem ji ale jedla, banán jsem tam vůbec necítila. Cítila jsem v podstatě totéž, co u tyčinky Kids, jen to bylo doplněno čokoládou. A právě díky ní si vysloužila takhle dobrou pozici. Podle názvu by měla být pro milovníky banánu, ale mně to přišlo jen jako jablečná klasická tyčinka s čokoládou.


Matcha tea


Výborná fíková tyčinka. Vím, že Matcha tea je celkem oblíbený, takže pro jeho milovníky to bude super. Ale já si na něj nějak nepotrpím, takže pro mě to byla jen další dobrá tyčinka, za mě průměr.


Kids

Ovocná tyčinka, kterou můžou jíst i děti, s příchutí banánu a jablka. Hodně mi připomínala takové ty placaté, které jsou obalené jedlým papírem a dají se koupit v supermarketech. Tato opět nebyla přeslazená a celkově mi chutnala. Myslím si, že pro děti je to vhodně zvolená příchuť. Víte, co očekávat. Oproti jiným ovocným tyčinkám nebyla chuťově v ničem jiná. Jinak jí ale nemám co vytknout. A proto ji řadím mezi průměrné! ☺


Green shot

Váhala jsem, kam tuto příchuť zařadit. Nakonec jsem se rozhodla pro skupinku průměrných, protože stejně jako ostatní tady pro mě nebyla ničím výjimečná. Ječmen jsem nijak necítila, takže pro mě (kromě barvy) podobná níže uvedené tyčince.


Pineapple bliss


V češtině něco jako „Ananasové blaho“. Asi jsem si představovala něco trochu víc, protože kdybych neznala příchuť, nepoznala bych, co jím. Musela jsem sama sebe přesvědčovat, že je to ananas. Já sama jsem cítila slaboučce kokos, při rozkousnutí většího kousku „něčeho“. A o tom nebyla ve složení ani zmínka. Blahem bych tuto tyčinku asi nenazvala...


Za mě ne


Salty one


Ee, tato byla pro mě propadák. Proto je v žebříčku až poslední, logicky. Vůbec mi nechutnala. Nevím, jestli to bylo tím, že jsem zvyklá na sladké tyčinky, nebo něčím jiným. Každopádně jsem při každém soustu měla pocit, jako bych žvýkala kmín. Sušená rajčata jsem ani nezvládala zaregistrovat. Nemám moc ráda kombinace sladké a slané chutě, což tady byl hlavní záměr. Neudělalo mi to moc dobře. No, abych nebyla úplně negativní, Salty one si získala moji mamku, té chutnala opravdu hodně. U mě ale bohužel neuspěla a radši dám přednost jejím sladkým sestřičkám! ☺


A to jsou všechny! Doufám, že jsem vám svou recenzí trochu pomohla při výběru a že už teď víte, kterým dáte přednost! ☺

Určitě mi dejte vědět, která vás zaujala nejvíc, nebo se podělte o názor, pokud už jste nějakou ochutnali! ☺

Blogerka Klárka

23 komentářů:

  1. Chocolate heaven.... to musí být pecka! Miluju čokoládové tyčinky. Psala jsi, že jsou BIO, takže to musí být dobrota. :) I Banana lover vypadá dobře, ale podle tvého názoru asi nebude tak skvělá :/ Každopádně nějakou musím zkusit! :) (Hlavně tu čokoládovou) :D
    https://missnaylorr.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu čokoládovou zkus, je naprosto boží! :3 Na Banana lover jsem se těšila, ale opravdu je to jen slaboučká čokoládová, takže ta za mě moc ne. :/ Ale uvidíš! :3

      Vymazat
  2. Tyhle tyčinky vídám, ale ještě jsem neochutnala. Musím to napravit! :)

    Medvědova slečna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě je zkus! :3 Hlavně ty první tři! ☺

      Vymazat
  3. zatím jsem nezkoušela, ale docela mě lákají :-)

    The world of makeup

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud vyzkoušíš čokoládovou nebo třešňovou, budeš podle mě spokojená! :3

      Vymazat
  4. Tu žlutou jsem měla a vysloužila si dokonce titul: hnusák roku. Nic tak nedobrého jsem dlouho nejedla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebyla nic moc no :/ Čekala jsem od některých z nich fakt víc... Ale určitě jim dej ještě šanci a zkus třeba právě tu, kterou mám v žebříčku na prvním místě! ☺

      Vymazat
  5. Tak o těch slyším poprvé a vybrala bych si Coconut Dream. :)

    OdpovědětVymazat
  6. Raw tyčinky mám ráda, ale tyhle sem ještě nezkoušela.

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to zajímavě, ještě jsem žádnou neměla a ano jsem o nich neslyšela.

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nějakou z těch prvních zkus! :3

      Vymazat
  8. Tyto tyčinky jsem už někde viděla, ale zatím jsem je nezkusila. Vypadají lákavě, budu je muset zkusit.

    Just Viki

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, ale rozhodně vem jedny z těch prvních v žebříčku! ☺

      Vymazat
  9. Doufám, že je také někdy budu moci ochutnat! Vypadají lákavě, pro mě hlavně Chocolate heaven O:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdi do té čokoládové, rozhodně! :) Jinou bych si asi nekoupila! :)

      Vymazat
  10. Veľmi si mi s bojom proti mojej chuti na sladké teda nepomohla :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Veľmi si mi s bojom proti mojej chuti na sladké teda nepomohla :-D :-D

    OdpovědětVymazat