čtvrtek 1. září 2016

MŮJ MĚSÍC SRPEN /2016


Ahojte! ☺

Někteří z nás už dnes seděli ve školních lavicích. Jiné to čeká až příští týden. A některé ještě později. Pomalu, ale jistě se všichni studenti vrátí ke svým povinnostem. Co ale ještě na chvíli zapomenout, že nás čekají večery s hlavami v učebnicích, a radši si přečíst, jak u mě vypadala druhá polovina prázdnin? ☺

Hned na začátek se zmíním o 28-denní výzvě, kterou jsem od 1.8. držela. Šlo o challenge s názvem AdoreTheCore od známé youtuberky a blogerky Cassey Ho alá Blogilates. Sestavila kalendář cviků na horní břišní svalstvo/pas, které jste každý den cvičili. Bavilo mě to, bylo to zvládnutelné, i když s některými cviky jsem válčila a musím je zařadit do svého cvičebního plánu, abych to vychytala! A doufám, že Blogilates přijde s dalším podobným nápadem! ☺
Přikládám odkaz na výzvu, kdybyste si ji chtěli třeba v září vyzkoušet → 28-denní výzva na břicho od Blogilates


Váhala jsem, jestli sem tuto fotku dát, ale pak jsem si řekla, že když ji mám na Instagramu, můžu ji dát i sem. Negativní komentáře by se objevily tam i tady, tak je to jedno. Je pořízená chvilku po provedení jednoho cviku z AdoreTheCore challenge! ☺ Snad se nikdo nepohorší, pracuju na tom! ☺

Část cvičebního plánu jsem odjela ještě v Rakousku. Většinu už ale doma. I když to tak být nemělo. Vracet jsem se měla kolem 28. srpna, ale nakonec už jsem byla 9. doma. Nastaly určité situace, které mě přiměly k odjezdu. A znovu se mi potvrdilo, že když budu uzavřená a samotářská, ušetřím si spoustu trápení a starostí. Pobyt ve Ventu mě hodně změnil. Respektive napomohl tomu, abych si uvědomila určité věci, které potom změnily mě. Ale teď se cítím dobře - jako uzavřený introvert a spokojený samotář! ☺

Je to zamotané a nepochopitelné, že? Nechci se o tom nijak víc vyjadřovat, tak jsem to vysvětlila jen hodně obecně. Ale jedno řeknu na rovinu, jsem ráda, že jsem dojela domů dřív. Stihla jsem se vidět s přáteli, zajít na brigádu, která mě baví, odtrénovat pár tréninků a hlavně být s rodinou a přítelem. Co se týká přítele, věděl o mém návratu jako jeden z posledních. Byl zrovna na dovolené s rodinou na Vranově. Já jsem toho využila a spojila se s jeho sestrou a naplánovaly jsme překvápko. Den po jeho příjezdu jsem hned ráno sedla na kolo a jela k nim domů. Přítel ještě spal, což všechno usnadnilo. Došla jsem k jeho posteli a pohladila ho. Nic... Ani podruhé nezareagoval. Oči otevřel, až když jsem mu dala pusu na čelo. No, otevřel... Spíš vykulil! Byl opravdu překvapený, i když - kdo by nebyl? Pak jsme si povídali, objímali se a užívali si přítomnost toho druhého. Protože i když jsem to nedávala tolik najevo, chyběl mi. A já jemu podle všeho taky! ♥

12.8. jsem měla svátek. U nás se tyto věci nějak moc neslaví, maximálně se věnuje čokoláda nebo nějaká korunka. Tentokrát jsem kromě krásných přáníček od přátel a rodiny dostala od babičky i knížku s názvem Zhubněte jednou provždy od Antónie Mančigové. Hrozně se mi líbila, když jsem ji viděla u strejdy. No a babička mi udělala radost. Už se těším, až si ji prostuduju a vrhnu se na to! ☺

Co se týká našich koťátek, už jsme vyřešili jejich domov. Jedno z nich si spolu s maminou nechala babička. No a zbylé dvě vyfasovala mamka. Takže máme doma teď tak trochu zvěřinec! :D Bílá kočička se jmenuje Maia a kocourek Cafú. To jsou jména, že? No, já jim je nedávala! :D Stejně je to pořád Malá a Malej. U babičky zase slýcháme jen Mamina a Malej. U nás to s těmi jmény fakt přestává fungovat! :D





Před necelým týdnem jsem publikovala na blog recept na zdravý cuketový perník, který měl opravdu velký úspěch. Vidělo ho témě 1 000 lidí, což je necelá 1/10 z celkového počtu zobrazení blogu! Opravdu mě to moc potěšilo a upřímně doufám, že většina z těch, kteří si recept prošli, bude s výsledkem spokojena! Nepřestáváte mě překvapovat! ☺
Pokud vás odkaz na tento článek minul, přikládám ho i sem → Cuketový perník



29.8. jsem strávila velkou část dne se svým florbalovým týmem. Trenér s jeho dcerou pro nás připravili jednodenní soustředění, při kterém jsme se více poznali, pochopili jsme některé „strategie“ a zlepšili dovednosti. Celkově se mi ten nápad líbil, splnilo to moje očekávání a užila jsem si to. Teď už jen doufám, že při prvním zápase, který nás čeká v září, neprohrajeme 20:0! :D

Všem přeju příjemný začátek nového školního roku! Zbytečně si to neznechucujte, do té školy musíte tak jako tak, proč si to tedy zbytečně dělat horším? Myslete pozitivně, za chvilku jsou další volna a prázdniny! ☺ Tak se nemračte a mějte se krásně! ☺


Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. Obdiv, že si tú výzvu zvládla..a to brucho vyzerá skvele, na to svojom musím ešte veľmi veľmi pracovať. Tá biela mačička je úplne božská, keby viem kde bývaš, asi sa ti vlámem do domu a ukradnem ju :D Veľa šťastia v novom školskom roku :)
    fitnesslucis.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺ A děkuju moc! ☺
      Je krásná, taková neobvyklá! ☺
      I tobě! ☺

      Vymazat
  2. Mačingová je docela dobrá, ale věz, že po týdnu budeš alergická na mrkev a brokolici :D ale ta dieta je fajn :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kde se kupuje takové bříško? O:)
    Jinak koláč vypadá skvěle a gratuluji k povedenému překvapení! :)

    Gabux

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta prodejna se jmenuje „Jdi si za svým snem!“ :3 Pokud budeš chtít, budeš ho mít taky :3 I když na tom mém je ještě hooodně práce! :3
      Jé, děkuji moc! ☺

      Vymazat
  4. Výzvu bych docela zkusila, vypada nebezpecne :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je vhodná i pro začátečníky, není nějak extrémně těžká. Určitě ji zkus! ☺

      Vymazat