pondělí 12. září 2016

MOJE NÁKUPY ZA ČERVENEC A SRPEN /2016


Ahojte! ☺

Při krásném pondělním večeru přicházím s novým článkem! ☺ Tentokrát to bude zase něco nového. Rozhodla jsem se, že zavedu novou rubriku, která ale nebude úplně pravidelná. Jednou za čas bych chtěla na blog umístit něco jako HAUL, fotky věcí, které jsem si pořídila (a nebo je dostala). Nechci to úplně zavádět jako pravidelné články, protože někdy si nekoupím nic (až na nějaké osobní věci nebo nutnosti) a nechci pak kazit něčí očekávání nebo zbytečně utrácet peníze, jen abych něco měla. Ale kdo ví? Třeba to nevydržím a články s nákupy jednou za určitou dobu budou. No, tak to jen tak na začátek a teď se tedy pojďte podívat, co jsem si během prázdnin pořídila! ☺




Začnu věcí, ze které mám úplně největší radost! Zároveň je to moje zatím největší investice v životě (teda, myslím). Za ušetřené peníze a peníze z brigády jsem si koupila nový mobil - Huawei P9. Mojí prioritou byl dobrý foťák. No dobře, samozřejmě i to, aby hezky vypadal. Hodně dlouho jsem byla přikloněná k iPhonu, ale nakonec jsem obrátila a skočila po hlavě do tohoto. Mám ho v barvě Gold a je naprosto boží. Zatím jsem spokojená a věřím a doufám, že se to nezmění! ☺ 


K mobilu jsem si pořídila i Power Banku od Xiaomi. Kupovala jsem ji v czc.cz za 599 Kč. A kdyby vás to zajímalo, její kapacita je 10 000 mA. Původně jsem chtěla, aby ladila k mobilu, ale nakonec to úplně nevyšlo, protože putovala k mojí ségře! Proč? No protože jsem hrozně chytrá a nenapadlo mě, že můj mobil může mít jiný konektor než ta Power Banka. No a samozřejmě, že měl! :D Mohla jsem si k ní přepojovat kábl od nabíječky, ale to by bylo moc pracný! :D Na druhou stranu, zas tak nutně ji teď nepotřebuju, nebudu ji tolik využívat a koupit si ji můžu vždycky. Takhle teď aspoň někomu poslouží.☺



A ještě jeden doplněk k telefonu, průhledný silikonový obal. Přece nebudu takový mobil schovávat! :3 Kupovala jsem ho u nás ve městě v Krakenu asi za 250 Kč.


S mamkou jsme se stavily v místním obchodě, který se jmenoval Coll style, tuším. Mají tam krásné věci a nejsou ani extrémně drahé. Tato krásná peněženka byla navíc zlevněná na 200 Kč. Nemohla tam zůstat, zvlášť když jsem nutně potřebovala novou!☺


No a jelikož jsem si koupila novou peněženku, která se mi pořádně nevlezla ani do kabelky, musela jsem si pořídit novou, větší. Když jsem byla s rodinkou ve městě, vběhla jsem s mamkou do Kožené Galanterie a vybrala jsem si motýlkovou krémově bílou kabelku. Mám z ní velkou radost a teď ještě ji tahám všude. Pak ji vytáhnu zase až na jaře. To mi připomíná, že budu potřebovat další na pozdní podzim a zimu! :D


Obyčejné ale mnou dlouho hledané kraťásky s vysokým pasem z Pantaloonu. Byly ve slevě, stály 200 Kč. Aby ne, jaký blázen si na konci srpna kupuje letní oblečení? Ehm, já! :D Mám problém si sehnat jakékoliv kalhoty s vysokým pasem, protože když jsou mi dobré přes zadek, přes břicho mám dost místa... A tyto jsou směrem k pasu zúžené, přesně to, co potřebuju. Párkrát je možná ještě stihnu vytáhnout, ale už se těším na příští léto! :D


V Lidlu prodávali sportovní legíny, které jsem potřebovala. Ty moje se totiž na břiše vytahaly a tyto mají úžasnou pevnou gumu, nikde nevisí a sedí mi. Do třetice cena 200 Kč, což je taky super. Tak uvidíme, kolik toho vydrží! ☺


A poslední věcí je dárek k svátku, který jsem dostala od babičky. Hodně okatě jsem naznačila, že bych ji chtěla. No a dostala jsem ji. Už jsem ji začala číst a těším se, až zkusím Antóniin program. Bude to fakt velká výzva! Ale já ji zvládnu! ☺

Tak co, která věc se vám líbila nejvíc? Co říkáte na mobil? A znáte Mačingovou? :3 Těším se na zpětnou vazbu! ☺

Blogerka Klárka

14 komentářů:

  1. Ahoj, ty věci jsou všechny opravdu krásné. Nejvíc mě asi zaujal telefon a ta powerbanka ve zlaté barvě. :) Já svůj telefon už mam něco přes rok je to Lenovo A6000 a asi bych ho už nevyměnila, jsem s nim stále spokojená, ale uplně si pamatuju tu radost z něj, když jsem si ho nekdy pred rokem koupila :D krásný článek. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Já jsem měla fakt velikou radost, protože jsem si ho koupila celý za své a nebyla to levná sranda! :3 Tu radost si musí každý zažít, aby pochopil... :3

      Vymazat
  2. Ahoj, já mám P8 lite, musím říct že dobrý, ale nějak mi přestal jít snapchat, tak jsem obnovila tovární nastavení a doufám že už to bude v pohodě. Jinak z nákupů bych si vybrala asi jen ty legíny, nemáme moc podobný styl ,ale věřím, že tobě se tyhle věci moc hodí :) Jo a pokud sháníš fakt pevný legíny tak zkus kouknout po nike, pokud budeš mít štěstí tak ve slevě ulovíš klidně i za 400,- a vydrží fakt všechno.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se Huawei začal líbit teprve nedávno a pak jsem do něj skočila po hlavě, jak mám ve zvyku :D A zatím teda dobrý! :3
      K tomu oblečení, je jasné, že se můj styl nebude líbit každému, ale já se teď tak nějak začínám nacházet v eleganci, tak uvidíme, kde nakonec skončím! :D
      A děkuju za tip! :3

      Vymazat
  3. Já již nějakou dobu uvažuju o nákupu Huaweie, jen ten v lite provedení, protože si nemyslím, že plné provedení je o tolik lepší, abych za něj dala o tolik víc peněz, když stejně za 2 roky budu kupovat další. Ale jsem docela nerozhodnutá, jestli jít do Huaweie nebo do Lenova. Gelové pouzdro jsem měla taky, ale za chviličku děsně zežloutne :/
    A moc se mi líbí ta peněženka! Je krásná!
    Veronique beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zase o tolik lepší asi nebude, stojí v podstatě jednou tolik. Pro normální využití je to asi zbytečné. Já se začínám učit s tím duálním fotoaparátem. Potřebuju rozjíždět hodně aplikací, aby vše utáhl. A taky nemám v plánu si za 2 roky kupovat nový.
      Chce si to najít priority, všechno si srovnat a na základě toho se rozhodnout.
      Je fajn, že se ti líbí. Já jsem si ji zamilovala na první pohled! :3

      Vymazat
    2. Mě se víc líbí design Huaweie, ale zase Lenovo má lepší výdrž a o trošku lepší paměť :/ Ono s těma dvě rokama je to v současné době již tutovka. Já jsem hrozně naštvaná, protože je naprosto zřejmé, že firmy elektroniku odbývají, aby lidi brzy šli a kupovali nový přístroj. Tiskárna se mi pokazila po 2 letech a 2 týdnech. Mobil po 2 letech a 3 měsících. Nikdy to není moje chyba, ale vada toho zařízení. Chtěla bych vidět konečně nějakou firmu, které půjde hlavně o zákazníky a ne o prachy :/

      Vymazat
    3. Ono ti to časem vyplyne... :)
      No, upřímně si to nemyslím. Notebook mám už 4. rokem a pořád funguje skvěle. Mobil jsem měla stejně dlouhou dobu, ale musela jsem ho už teda vyměnit. Ale tak uvidíme, třeba jsem se trefila dobře a vydrží mi dlouho! :)

      Vymazat
  4. Aaaa presne ten mobil chcem, a čakám na výplatu, a potom dufam tiež bude moj. Cítam nanho samé dobré ohlasy a tiež ma láka ten foťák. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem se hrozně těšila, až mi přijdou peníze a zajdu si pro něj! :3 Přeju ti, aby splnil tvá očekávání! ☺

      Vymazat
  5. Mobil je krásný a slyšela jsem na něj celkem chválu tak i tobě snad z něj radost vydrží :)
    S kraťasy mám podobný problém, ale zjistila jsem že mi sedí jeans i kraťasy z Tally Weijlu ale tam jsou všechny zase střižené tak že trochu poodhalují zadek ale s tím jsem se nějak smířila :D
    Pěkný článek
    http://manoragirl.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :3 Doufám, že ano! ☺
      No, to by asi u přítele neprošlo a asi ani mně by v nich nebylo dobře, ale díky za tip! :3
      A samozřejmě i za pochvalu, potěšila mě! :3

      Vymazat