neděle 18. září 2016

FIT NÁRAMKY + GIVEAWAY ZA 10K ZOBRAZENÍ


Ahojte! ☺

Konečně jsem se odtrhla od učení a na chvilku si sedla za notebook. Rozhodla jsem napsat krátkou recenzi na náramky, které jsou momentálně dost populární. Jak si vedly u mě? ☺ A aby toho nebylo málo, přináším vám i takovou minisoutěž za prvních 10 000 zobrazení. Berte to jako poděkování za vaši podporu. Moc si ji vážím! ♥

V malé bublinkové obálce mi přišly celkem 3 náramky, které jsem si vybrala, a dvě vizitky. Každý náramek byl ještě zvlášť zabalený do slabé folie.

Objednala jsem si Fit náramek s achátovými kameny zlatý, Fit-náramek z White Howlite stříbrný a tentýž i zlatý. Stojí všechny od 300 Kč - 400 Kč. 

Poprvé když jsem uviděla kolekci White Howlite, byla jsem mírně zklamaná. Na fotkách jsem si nevšimla, že korálky nejsou čistě bílé, ale mají na sobě šedé flíčky. Byla to ale moje chyba, jsem hrozně nepozorná! :D Každopádně na ruce to nevypadá špatně, ale myslím, že jen v bílé by byly taky hodně oblíbené.

Co se týká teda vzhledu jako takového, vypadají hezky. S materiálem jsem taky spokojená, korálky jsou příjemně těžké, bytelné. Gumička vypadá taky pevně. Další výhodou je, že jej navléknete i na širší zápěstí. Pokud máte ručičky jako párátka, nejspíš by vám spadly. Ale proto jsou to Fit náramky, aby je nosili fit lidé. A ti nemůžou být jako kostřičky! :D

Celkově mě tedy zásilka potěšila. Jediná věc, na kterou si musím zvyknout, je, že mě to občas zatahá za chloupky na ruce. Ale to dělá většina podobných doplňků. Jen na to nejsem zvyklá! :D

Takže můj konečný názor? Zatím jsem spokojená. Nenašla jsem zatím žádné mínus. Pokud by se nějaké našlo, určitě vám to dám vědět! ☺ Za mě můžu Fit náramky doporučit! ☺

Kdybyste se chtěli podívat na jejich web, přikládám odkaz → Fit náramky


A teď k Giweaway. Soutěžíte o krásný Fit-náramek z White Howlite stříbrný. A jaké jsou podmínky?

1) Napsat mi do komentáře pod tento článek, který náramek se vám z webu Fit náramky líbí nejvíc. Nezapomeňte se podepsat, protože anonymy nemám jak kontaktovat! ☺
2) Dát like na mojí facebookovou stránku → Blogerka Klárka

A pokud máte můj blog rádi, samozřejmě budu ráda za pravidelné čtenáře. Ale to je dobrovolné a je to čistě na vás! :)

Soutěžíme do konce září! :3



Doufám, že se zúčastníte, a že se vám článek líbil! Krásný nedělní večer! ☺

Blogerka Klárka  

14 komentářů:

  1. Mě se nejvíce líbí tento: http://vyhrajted.cz/produkt/fit-naramek-s-lavovymi-kameny-cerny/
    Krásný blog, krásný článek :)

    OdpovědětVymazat
  2. Líbí se mi všechny, ale nejvíc --> http://fit-naramky.cz/produkt/fit-naramek-s-lavovymi-kameny-cerny/.. Jak vidím nejsem jediný.. PK

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, to mě se naopak náramek White Howlite stříbrný líbí nejvíce:)) proto se ráda zapojím do soutěže:))

    OdpovědětVymazat
  4. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. u mě vyhrává FIT-NÁRAMEK WHITEGLASS STŘÍBRNÝ

    OdpovědětVymazat
  7. Na tvůj blog jsem narazila prvně a zůstávám! :) z nabídky se mi nejvíce líbí náramek s žulovými kameny a právě ten, o který soutěžíme. :)

    OdpovědětVymazat
  8. Nejvíc se mi líbí náramek, o který se soutěží.
    FB Wikira krásná

    hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj strašně ráda si čtu tvůj blog. Alespoň se u toho odreaguji. Nejvíce se mi z náramků líbí White glass, ale i tenhle je nádherný. FB Nela Fridrichová

    OdpovědětVymazat
  10. Ahojky, moc se mi líbí ten úplně vrchní náramek :)
    FB Blanka Škulavíková

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj, nejvíce se mi líbí white glass, ale všechny jsou nádherné :)
    FB: Denisa Urbánková

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Klárko, nejvíce se mi líbí náramek s lávovými kameny - tygří oko :) FB: Barbora Mihoková

    OdpovědětVymazat
  13. Nejvíce se mi líbí náramek White howlite ��
    Tereza Zemková

    OdpovědětVymazat
  14. Všetky sú krásne!!! No najviac sa mi páčia náramky, práve so zlatou činkou! :) Už dlhšie nad ním rozmýšľam, ale nikdy mi naň nevystanú peniažky.. Určite by ma každý pohľad na tú mini činku motivoval k cvičeniu! :)

    OdpovědětVymazat