úterý 2. srpna 2016

MŮJ MĚSÍC ČERVENEC /2016


Ahojte! ☺

Doufám, že vás úvodní obrázek nezmátl. V červenci sníh? Ano, v Rakousku ano! :3 Mám totiž strávit nějakou část prázdnin v penzionu u strejdy v malé vesničce Vent, kde mu pomáhám. Článek ale nebude jen o Rakousku. Najdete v něm i nějaké ty novinky, ale i moje poznatky, na které jsem během července přišla! ☺ 

Čím ale začnu tento článek? Třemi roztomilostmi! :3 10.7. se „malé“ Jennifer totiž narodila 3 krásná koťátka. Dnes už víme, že bílý mrňous je holčička a mourovatí jsou kluci. Babička se do nich tak zamilovala, že by si je nejradši nechala všechna. No, aby to tak nakonec stejně nedopadlo! :3 Už i teď je taková jejich chůvička (spolu s fenkou Sofčou). Tak třeba se její dům zase zaplní kočkami! ☺






V úterý 12. jsem byla na svojí první kondičce s holkama z florbalu. Je to pro mě určitě škoda, že na pár z nich kvůli brigádě v zahraničí nedorazím. I pár tréninků vynechám. Celkem mě to mrzí, protože zrovna já bych trénovat potřebovala, jelikož mám příští rok začít hrát zápasy a s tím, co umím, to bude fakt zajímavý! :D O to víc se ale budu po návratu snažit, abych vše dohnala a budu dělat všechno pro to, abych byla co nejlepší! Tak snad se mi to povede! ☺

Konečně už vyšel další MOUD! Měl teď trošku zpoždění, nastaly menší problémy a způsobily to, že jsme s holkama nebyly schopné dát číslo do kupy. Nakonec se povedlo 16. července číslo vydat a vy ho najdete tady → 8. číslo MOUDu



A když už jsem u toho blogerského časopisu... S šéfredaktorkou jsme se rozhodly udělat konkurz na nové autory. Stávající tým se musí „protřídit“, protože redaktoři nepíší články tak, jak by měli, nebo radši vůbec. Zabírají tak místo novým a šikovným blogerům nebo pisálkům, kteří se mohou touto cestou prosadit! Takže pokud byste si chtěli vyzkoušet práci na internetovém časopisu, ozvěte se na email redakcemoud@email.cz! Okusíte zase něco nového a je to úžasná nabídka dělat to, co vás baví. Rádi vás mezi nás přijmeme! ☺

Sobota nepatřila jen MOUDu, ale také loučení. Přespal u nás můj přítel a v sobotu měl jet zpátky domů. A já den poté do Rakouska. Upřímně jsem si myslela, že to loučení bude jednodušší. Podobné, jako když odjíždím od taťky, kterého pak delší dobu nevidím. Bohužel to dopadlo úplně jinak. Celý den jsem byla v klidu a v pohodě, ale když si šel přítel zabalit věci do tašky, začalo mi být hrozně smutno. A když jsme se pak loučili u hlavního vchodu... Nevím, co se najednou stalo, protože od taťky odjíždím úplně na stejně dlouhou dobu a jsem relativně v klidu. Nechápu, v čem se to tolik liší. Možná je to tím, že nevidět taťku déle jak měsíc jsem si za těch několik let už zvykla. Ale loučení se s přítelem na takhle dlouho bylo poprvé (a bylo to fakt strašný). No, ale zase si myslím, že kdybych byla i tady klidná a téměř bez emocí, něco by asi nebylo v pořádku. Takhle jsem alespoň dokázala, že mi na něm fakt záleží a že mi bude chybět! ☺ Optimismus nade vše! ☺

V neděli jsem tedy strávila den s mamčou, Jardou a Luckou v autě. Do oblasti Tyrolska jsme dojeli až večer, takže už jsme se vydali jen do postelí. Jinak celý článek o dnech s rodinou v Rakousku najdete tady → Prázdniny v Rakousku?!





Když ve čtvrtek ráno moje rodinka odjížděla, čekalo mě kratší rozloučení, kdy jsem ale byla celkem v pohodě. Hned po jejich odjezdu jsem nastoupila začala pomáhat.
Můj den tady vypadá tak, že ráno vstanu mezi šestou a půl sedmou, prostřu stoly, pomůžu nachystat snídani pro hosty. Mezi tím, co snídají, si dáme jídlo i my. Následně po nich zase vrátím jídelnu do původního stavu. Kolem 10. hodiny si dáme kafe a něco sladkého a pak se vrháme na úklid pokojů. Lidem, kteří tu zůstávají, ustele strejda postele, vynese koše a já vyleštím zrcadla. V pokojích, které jsou prázdné, utřu prach, balkon a vydrhnu koupelnu. Strejda převleče, pak vysaje a vytře podlahu. Jeho přítelkyně mezitím vaří, obírá uschlé květy Surfinek nebo odpovídá na emaily a zpracovává objednávky. Popřípadě lítá mezi námi a děláme všichni tak nějak všechno společně, nebo někdy udělá strejdovu práci ona a on mezitím uklízí dřevo, sklep nebo garáž. Oběd bývá mezi jednou a druhou hodinou. Po něm už se jen přijímají hosté a skládá nebo věší prádlo. Později odpoledne už je všechno nachystané a hotové, takže buď odpočívám, čtu si, cvičím, píšu si s rodinkou nebo se jdu někam provětrat. A další den to jede celé nanovo.
Nevím, dokdy tu budu, kdy se vrátím domů. Dokonce ještě ani netuším, jak se do Česka dostanu! :D Tak snad nakonec nepojedu stopem! :D

A posledním (slavnostním) bodem je, že jsem konečně dočetla triologii Hunger Games! Hurá! ☺ Mám takovou tu velkou knihu, která obsahuje všechny tři díly. Rozečtená byla nějaký ten měsíc a teď, když jsem měla víc času, jsem ji dorazila. Četba mě navíc i docela uspává, takže i když nemám co dělat, několikahodinové čtení u mě fakt nehrozí! :D Původně jsem chtěla napsat i recenzi, ale pak si říkám: „Kruciš, vždyť stejně každý ví, o čem to je, tak se podělím jen o názor v některém článku.“ Takže recenze nebude a já vám teď shrnu svoje dojmy jen do pár vět. 
Upřímně jsem od knížky očekávala hrozně moc, protože jsem většinou slyšela, že je lepší než filmy. Já ale patřím spíš do té druhé skupiny. Knížka byla hezky vypracovaná, dobře se četla, ale na druhou stranu byla hrozně podobná filmu. Neobsahovala o nic moc víc informací. Atmosféru měla pěknou, stejně jako všechna filmová zpracování. Přesto odvedl režisér se svým týmem a herci tak skvělou práci, že mě to k televizní obrazovce zkrátka táhne víc. Takže za mě film, protože zachycení jednotlivých situací, pocitů a atmosfér bylo natolik povedené, že vyvolalo intenzivnější emoce a u mě odsunulo knížku na druhé místo.






A co se chystám číst teď? Další velký hit, který už spousta lidí zná nazpaměť, ale já patřím (zase) mezi opozdilce a k triologii Padesát odstínů se dostávám až teď. A jsem opravdu zvědavá, jak dlouho mi její přečtení potrvá! :D

Taky by mě zajímalo, jestli máte taky knížku, kterou jste ještě nečetli a ostatní už vám jsou schopni odvyprávět celý její obsah... Nebo patříte mezi ty nadšence, kteří mají dlouho očekávané knížky přečtené mezi prvními? Budu ráda, když mi dáte v komentářích vědět! ☺

Tímto bych teda ráda ukončila článek o mém prvním prázdninovém měsíci. Užijte si všechny dovolené, které vás čekají, výlety s přáteli a s rodinou, které plánujete a odpočinkové dny potřebné k načerpání energie! ☺ Mějte se krásně! ☺


Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. Ty koťátka jsou úžasná, nedivím se, že by si je babička nejraději nechala. Já mám malou čivavinku a chci jí ještě pořídit kočičí kamarádku :) A dávám odběr, kdyby tě také můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsou! ☺
      Čivavky jsou krásný, když nejsou urafaný... :3
      A děkuju, určitě k tobě kouknu! ☺

      Vymazat
  2. Fotky jsou moc krásné a ty kotátka fakt roztomilá ♥ tvůj blog se mi moc líbí, máš to tu vážně přehledné a moc hezké. :) Taky píšu tak pokud by ses chtěla mrknout, případně dát taky odběr, budu moc ráda. :) www.fitfoodhealthy.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi moc milá! ☺
      Určitě kouknu na tvůj blog! ☺

      Vymazat
  3. jééj tie micky su super :) práve čítam GREYA a neviem ho dočítať, ale väčšinou čítam také tie mamičkovské srandičky čo su popisane v knihách alebo super časopís je aj zem a vek :)

    http://teenmumy.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou to zlatíčka! :3 Já už jsem odstíny začala, vypadá to nadějně! :3 GREYe si chci taky určitě potom přečíst, ale opravdu nevím, kdy se k tomu dostanu! :D

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky, koťátka jsou roztomilá! :))
    50 odstínů šedi jsem přečetla už dávno a můžu ti říct, že to vážně stojí za to, knížká je možná ještě lepší, než film :) Přála bych si 2.díl a taky se těším, až ho natočí a bude u nás k vidění :)
    Časopis vypadá zajímavě, moc ráda bych jednou pro něco psala, ale zrovna milovnice sportu moc velká nejsem, jen jsem cvičila a zhubla jsem hodně kg :)
    Máš hezký blog a přeju ti, ať se ti v blogerském světě daří ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsi hodná! ☺ Jsou to miláčci, nikomu je nedáme, zůstanou v rodině! :3
      Já mám doma všechny tři díly, ale teprve teď se k nim dostávám. A už teď mě knížka nadchla! ☺
      Co se MOUDu týká, každé číslo je zaměřené na úplně jiné téma. Jednou hudba, potom sport, jindy třeba pohádkový svět apod. Většinou se píšou úvahy, bloger má obrovský prostor na to, aby se vyjádřil, vybral si téma z nabídky nebo vymyslel svoje. Ještě se mi nestalo, že bych si nevybrala. Máš opravdu velkou svobodu. A za zkoušku nic nedáš! ☺
      Opět děkuju, moc mě to těší! ☺

      Vymazat