čtvrtek 11. srpna 2016

LOVEC: ZIMNÍ VÁLKA

Zdroj obrázku

Ahojte!☺

Přestože jsem filmovou recenzi psala i včera, přicházím dnes s další. Opět jsem po obědě sedla na gauč s notebookem a odpočívala u filmu. Tentokrát u Lovce: Zimní války, který jsem si zamilovala, už když jsem na něm byla s přítelem v kině. A po dnešním opakovaném zhlédnutí přicházím s recenzí!☺

Myslím, že můj úvod už hodně napovídá. Film se mi líbil poprvé, líbil se mi po druhé a bude se mi líbit i po třetí. Ale popořadě... O čem vlastně je?

Zdroj obrázku

Moje anotace:

Děj se odehrává před narozením Sněhurky. Ravenna vládne svému království a žije na zámku se svou sestrou Freyou. Ta otěhotní, přivede na svět dceru, která chvíli po narození uhoří. Plná nenávisti a žalu se ubírá na sever a stává se Ledovou královnou. Unáší z okolních vesnic děti, které cvičí a buduje z nich silnou armádu. Jediný zákon, který musí dodržovat, je, že nesmí milovat. Erik a Sára se tomu ale neubrání. Chtějí utéct. V tom jim ale Ledová královna zabrání. Než se znovu shledají, uběhne sedm let. Spolu se vydávají hledat kouzelné zrcadlo Ravenny, o které Freya usiluje, aby se stala ještě mocnější. S pomocí Sáry nakonec získá a vysvobodí z něj svou sestru, o které si myslela, že je mrtvá. Ta chce dobýt zpět svou říši a zničit Sněhurku. A Sáru s Erikem čeká smrt za jejich lásku. Vše se ale nakonec obrátí, když se Ravenna prořekne, jak udělala svou sestru silnou. Strhne se boj, u kterého je všechno zlo potrestáno. A láska (jako vždy) zvítězí!

Zdroj obrázku

Můj názor:

Jak už jsem psala, jsem z filmu nadšená. Miluju přesně tento styl, žánr. Lovec: Zimní válka má dobrý námět a hezké zpracování. Herci předvedli skvělé výkony, vžili se dokonale do svých rolí a působili přesně tak, jak měli. Jejich vlastnosti a povaha z nich sršela.

Děj byl propracovaný a pochopitelný i pro diváky, kteří neviděli dílo Sněhurka a lovec. Jako třeba já. Zásadně dělám všechno jinak, než se má, takže se na (jakoby) předchozí díl podívám až později.

Emoce se dostavovaly, byla jsem do filmu zažraná, i když už jsem věděla, co se bude dít. Občas jsem se pousmála, někdy se mi zatajil dech a jindy jsem si říkala: „Pane Bože, to je mrcha!“

Hlavním námětem byla láska. Přesto to nebylo přeslazené, že by se vám z toho kazily zuby. A hlavně to nebylo od začátku průhledné. Nevěděli jste, co se bude dít. Zkrátka na vás všude čekal zlom, zvrat a překvapení. A to u mě hodně zabodovalo.

No a samozřejmě to mělo šťastný konec. No, i když... Byl i malinko smutný. Nevěděla jsem, jak se cítit dřív. Ale právě i to se mi líbilo.

Zdroj obrázku

Hodnocení:

Tento film byl jednoduše „přesně podle mého gusta“. Nemám skoro nic, co bych mu vytkla. Ale jeden bod přece strhnu a to proto, že film, který u mě dřív dostal deset bodů a se kterým ostatní srovnávám, ve mně zanechal ještě více emocí. A taky proto, že Erik mohl být hezčí! :D
Proto má tento film krásných 9/10 bodů.

Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. Já se furt rozmýšlím, jestli se na tenhle film podívat, Sněhurka a lovec se mi líbila (i když to jsem byla o hodně mladší a míň náročná). No, ale hodně mě zarazilo, že jsi v podstatě vykecala celý děj - tohle tedy není klasická recenze, navíc jsi spoilery ani neoznačila, doporučovala bych ti tohle příště napravit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na film se určitě podívej! :) Je boží! :3

      A teď k těm spoilerům... Vždycky si dávám pozor, abych neprozradila celý děj. Nevím, co považuješ za vykecání děje. Anotace je to akorát v mém podání, neuvědomuju si, že bych prozradila nějaké zápletky. Věř tomu, že film má v sobě tolik překvapení, že i kdybys četla 8 různých anotací, stejně budeš překvapená! :)

      Vymazat
  2. Je super, že se ti film tak líbí :) Já mám ale přeci jenom radši jiný typ filmů :)

    GIVEAWAYAnother Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 100 lidí, 100 chutí... :3 Já přesně tyto filmy zbožňuji! ☺

      Vymazat
  3. Já jsem film viděla jen v kině a moc se mi líbil, i když jsem na něj jít původně ani nechtěla. Zrovna dneska na večer plánuju film, tak by tenhle byl skvělou volbou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt přítele, ani jsem o něm nevěděla... A to by byla škoda... :3 Já ho můžu jen doporučit! ☺

      Vymazat
  4. Akurát včera som si ten film stiahla, takže si ma len namotala si ho čím skôr pozrieť.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to můj článek splnil svůj účel. Věřím, že se ti bude líbit! ☺

      Vymazat