středa 10. srpna 2016

DEADPOOL

Zdroj obrázku

Ahojte! ☺

Dneska jsem se konečně dostala ke zhlédnutí filmu, kolem kterého bylo jednu dobu obrovské haló. Mě už v té době zaujal trailer, ale buď jsem neměla náladu nebo čas na to, abych si Deadpoola pustila. Před pár minutami jsem ho dokoukala, ale už teď musím říct, že jsem z něj poměrně zklamaná.

Už jsem vám prozradila, že moje recenze rozhodně nebude pozitivní. Přestože se mojí kamarádce příběh a zpracování líbilo, u mě nezabodovalo. Ale než se dostanu ke svému hodnocení, nejdříve moje anotace...

Zdroj obrázku

Moje anotace:

Film pojednává o muži jménem Wade Wilson, u kterého lékaři diagnostikovali rakovinu. Má přítelkyni, kterou miluje a kvůli které se rozhodne bojovat. Podstoupí terapii, při které si projde obrovskými bolestmi, aby se s rakovinou popral. Francis, muž, který vede léčebnu a formou mučení vytváří různé mutanty, si s ním ale nesedl. Způsobuje mu další a už zbytečnou bolest a navíc mu zohaví tvář i tělo. Když se Wadovi podaří celou léčebnu zapálit a uprchnout, začne Francise hledat. Chce ho přinutit, aby mu vrátil jeho podobu a pak ho zabít. Vraždí jeho lidi a hledá si tak k němu cestu. On si však myslí, že je Wade mrtvý. Když se ale přesvědčí o opaku, chce ho zničit. Kdo nakonec přežije? Co bude s Deadpoolovou podobou? A s jeho přítelkyní?

Zdroj obrázku

Můj názor:

Jako malá jsem sledovala kresleného Batmana a Spidermana. Přesto jsem ale od Marvela nic nečetla a neviděla ani jakákoliv filmová zpracování. Deadpool byl první. Nevím, jestli bylo moje zklamání způsobeno velkým ohlasem z okolí nebo se mi jen líbí jiné žánry, každopádně film se mi nelíbil.

Čekala jsem násilí... I perverznost. Jen asi jinak podanou a dávkovanou. V jedné části Deadpool prožene kulku hlavami spousty lidí, probodá jim břicha a vše doplňuje rádoby vtipnými poznámkami. Nebudu lhát o tom, že mě některé fráze nepobavily. Pár jich tam bylo povedených. Na druhou stranu tam byly i takové, které měly vyznít vtipně, ale nepovedlo se to.

K té perverznosti, úchylnosti a erotice bych řekla asi tolik, že toho bylo opět moc. Přeplácané dvojsmyslnými větami, které působily spíš trapně, než aby pobavily.

Děj tu sice nějaký byl, ale úplně mi nesedlo ani jeho zpracování. Nechci říct, že to bylo odfláknuté, ale film nevyvolal žádnou emoci. Seděla jsem úplně v klidu, občas jsem se usmála, protočila panenky nebo se se znechucením dívala na mučení nebo zabíjení lidí. O tom to vlastně celé bylo...

Možná tam šlo jen o tohle. O vraždění a perverzní humor. Nebo chtěli tvůrci dosáhnout něčeho jiného, ale nějak se jim to nevyvedlo.

Každopádně jsem Deadpoola viděla (dobrovolně) naposledy. Čekala jsem od něj hrozně moc, trailer vystihl ty nejlepší scénky a okolí ho vychvalovalo. Mě k němu ale netáhne vůbec nic, abych se na něj podívala znovu. Možná opravdu nerozumím těmto filmům a při čtení této recenze budete kroutit hlavou, ale za mě tento film prostě ne!

Zdroj obázku

Hodnocení:

Na ČSFD byl ohodnocen na víc jak 80%. Už vím, proč tomuhle portálu nevěřím. U mě si Deadpool získal hodnocení 3/10. Jeden za pěkného herce a herečku v hlavních rolích, druhý za pár vtipných vět a třetí za pěkný konec.


A co vy? Taky nechápete, co se ostatním na tomto filmu líbí? Nebo patříte do té druhé skupiny, kterou si svým humorem získal? Dejte mi dole vědět! ☺

Blogerka Klárka

8 komentářů:

  1. Deadpool je celý prošpikovaný právě narážkami na ostatní filmy z komiksového světa a to i z konkurenčního DC, takže je dost pravděpodobné, že si je zkrátka nepoznala a tak nemohla docenit.

    Na druhou stranu, jsi holka, takže máš právo aby se ti nelíbil krvavný akčňák takového ražení. Don´t worry, vesmír kvůli tomu nevybuchne. ;) Mě se zase hnusil Warcraft a taky ho nerdi strašně vychvalujou.

    Tom z TH Svět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem se v tom snažila najít nějakou pointu, něco, na co odkazuje nebo tak, ale prostě se mi to nepovedlo. Možná tam opravdu chybí nějaké znalosti z předchozí tvorby... No, každopádně mě, jako neználka příběhů od Marvela, nezaujal. :)

      Vymazat
  2. Podle mě jde o očekávání. Já jsem od toho neočekával žádnej supr příběh a spíš hodně nekorektní zábavu plnou rejpavých narážek na jiný filmy. A dočkal jsem se. Deadpool nejvíc táhne, protože je jinej než ostatní mainstream komiksoví hrdinové. Příběh je totál provar, ostatní postavy nejsou moc zajímavý. Mně se to třeba líbilo, ale do top filmů bych to určitě nedal :)

    Lamičův blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Použil jsi slovo „zábava“. A o té se v mém případě mluvit nedá. Neproudilo ve mně žádné napětí, emoce, radost, smutek... Nic... Pochopila jsem i jen z toho, jak mi sestra vylíčila některé superhrdiny, že jde u Deadpoola o tu odlišnost. Oceňuju, že chtěli tvůrci přijít s něčím novým, ale představovala bych si takový film, který by byl poutavý a zábavný i pro neználky předchozí tvorby... Ten humor a zpracování prostě nebylo pro mě... :/

      Vymazat
  3. Tiež som bola z Deadpoola zklamaná.. Keď bol v kine, tak ma nijako nelákal, ale vzhľadom k masívnemu marketingu a úspechu filmu, som si ho nakoniec doma pustila. A no.. Postava Deadpoola sa mi páči, pretože je proste iný, nie klasický superhrdina, ale inak ma nijako veľmi nezaujal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, když to byl hit, neřešila jsem to. Teď jsem si to na základě pozitivních ohlasů pustila a byla jsem zklamaná. Chápu, že měl být jiný, ale je na tom filmu něco, co mi vadí. Jestli ten přehnaný (primitivní) humor nebo přímo to zpracování. Možná tomu přispělo obojí... A nějak nemám potřebu se na něj podívat znovu...

      Vymazat
  4. Jak už psali ostatní :) Mně se strašně líbilo to, že film narážel na ty klasické superhrdiny a ani Deadpool nebyl klasický superhrdina. Smyslem pro humor se úplně trefili do mojí noty a podle mě hodně záleží, jestli jsi film viděla v češtině, nebo angličtině. Já na tom byla v kině s titulkama a když jsem si film potom pustila doma v češtině, tak jsem ho asi po 2minutách vypla, TRAPAS - s angličtinou se to nedalo srovnat, ani právě ty hlášky nevyzněly tak dobře jak v angličtině (v češtině byly třeba i jinak přeloženy). Nó áá ještě se mi hodně líbilo, jak byl film natočený a zpracovaný. Už jen ty zpomalené záběry na začátku a pohled na prolétající kulku z úplně jiného úhlu pohledu byly špica. Takže za mě super film, ale na druhou stranu se nestal takovým tím filmem, na který bych mohla koukat pořád dokola. Ahój!
    http://prikrylovatereza.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak už jsem psala v předchozích odpovědích, chápu, že měl být Deadpool jiný. Ano, ty zpomalené záběry se do těchto filmů hodí, byly hezky udělané, to nepopírám. Jen mi ty efekty a tak jednoduše kazil ten humor, který není úplně podle mého gusta. Ale to už je otázka vkusu! ☺

      Vymazat