úterý 14. června 2016

VŠECHNO NEJLEPŠÍ!


Ahojte!☺

Happy birthday to me, happy birthday to me... Ano, konečně jsem se i já, jakožto skoro nejmladší ze třídy, dočkala narozenin! Jupí! Sice to neznamená, že si ze mě a mého věku spolužáci přestanou dělat legraci, ale je fajn být aspoň na chvilku stejně stará jako oni! :D
No, a přestože jsem své včerejší narozeniny zatím neslavila a ani to nemám nějak v plánu, dočkala jsem se krásného překvapení, které mi tyto narozeniny ozvláštnilo! ☺

Abych nepřeskakovala, začnu vás do mých dalších -náctých narozenin zasvěcovat od začátku. Tudíž od víkendu u mého taťky. Byly to takové klasické odpočinkové (a suprové) dny na chatě. Moje narozeniny jsme nějak nehrotili, prostě jsme se chovali stejně, jakoby žádné ani nebyly. A nevadilo mi to. Od strejdů jsem pak dostala jako pozornost čokoládu a taťka mi koupil krásnou bílou hebkou deku a vybral mi peníze, abych si mohla koupit věc, na kterou si spořím (detaily o ní si zatím nechám, ale časem se to 100% dozvíte!☺).

V neděli jsme jeli odvézt přítele domů. Jeho mamka mi pak popřála u branky a předala mi taštičku s růžovým lehkým šátkem a krásnou maličkou orchidejí. Udělala mi radost, protože orchideje se mi hrozně líbí, ale ještě žádnou nemám. A tahle je svou velikostí ještě k tomu roztomilá! ☺

A pak přišla první taková šokující věc. Psal mi jeden kamarád, do kterého bych neřekla, že se ještě někdy jen tak ozve. Přestože ho vídám v podstatě denně, v nějakým extra kontaktu nejsme. Proto mě tolik zarazilo a zároveň potěšilo, když jsem četla jedno z nejhezčích blahopřání vůbec. Zrovna od něj a v takovém podání mi to udělalo vážně velkou radost. Stručně v něm stálo, že nechce patřit mezi ty, kteří mi v den narozenin popřejí jen díky tomu, že jim to dal vědět facebook. Už jen ten začátek byl prostě (pro mě) hrozně hezký. Zbytek ale neprozradím, to si nechám pro sebe! ☺

Co se týká babiček, je to taková klasika. Čokošku, kytičku, popřípadě obálku, jejíž obsah si pak můžu sama utratit. Od maminky to letos budou běžecké botičky, které si pak půjdu vybrat, a taky už jsem dostala kytičku a čokošku.

Ale teď už se konečně dostáváme ke včerejšímu parádnímu dni. Věděla jsem dopředu, že se chystá nějaké překvapení. Ale až takové?!
V určitou hodinu jsem měla stát na určitém místě. Ten den jsme ale skončili ve škole dřív, takže jsem měla přes hodinu volného času. Tak jsem si odchytla spolužáka a šli jsme se projít městem. Když mi pak Terka psala, že už na mě čeká, zvědavě jsem se vydala za ní. Z dálky jsem viděla, že má v ruce šátek. A bylo mi to jasný. Zavázala mi oči, zahákly jsme se do sebe a ona mě začala vodit po městě. Ano, fakt jsem chodila mezi spoustou lidí s bílým šátkem přes oči.. Néé, vůbec jsem nevypadala jak debil! :D A vůbec jsem nechodila jak mentoš, nekopala do všeho, co jsem měla před sebou a nevyšlápla každou díru, nééé! :D
Po tom, co mě zamotala tak, že jsem nevěděla, kde jsem, mě konečně dovedla posledních pár metrů na místo, kam mě chtěla dostat. No, aby to nebylo tak snadné, začalo během toho složitého procesu pršet. Díky tomu, že mě vedla po asfaltu, pak kousíček po trávě a najednou na mě přestalo pršet, jsem zjistila, že jsem pod nějakou střechou. Když mě pak posadila na dřevěnou lavičku, došlo mi to. Asfalt, tráva, střecha, lavičky... Jsem v altánku, do kterého chodíme s přítelem! No, měla jsem pravdu! A taky jsem nějak vycítila, že tam sedí i on. Zase správně!
Začal mi číst přání spojené s vyznáním. Pořád jsem měla zavázané oči. Když skončil, dal mi pusu a zmizel. V tom už u mě stála Terka a rozvazovala mi šátek. Když jsem otevřela oči, uviděla jsem dortovou krabici. Popřála mi a předala kávové muffinky ozdobené růžovou polevou, ke kterým přiložila i flashku s videem (najdete ho na konci, tak vydržte! :3). 
Na lavičce byla položená kytička, kterou mi tam nechal přítel. Na lístečcích vložených mezi květy bylo napsáno, že pokud ho chci vidět, mám udělat 58 kroků za nosem a pak zahnout doleva. Hrozně pršelo, ale i přesto jsem šla. Bohužel jsem ho nikde neviděla, tak jsem zaběhla pod nejbližší střechu. Pak už mi jen zazvonil telefon, po jehož zvednutí jsem slyšela otázku, kde jako jsem. Když jsem mu odpověděla, došel za mnou a zavolal nám (rodičovský) odvoz.

A dneska jsem od něj dostala opožděně ještě dárek. Jaký? Krásné černobílé povlečení s Eiffelovou věží! Miluju Paříž! A on to ví! ☺

Chtěla bych tímto všem moc poděkovat za přání k narozeninám. Ať už si vzpomněli sami nebo ať už jim to připomněl facebook. Něco mě potěšilo více, něco méně. Ale všechno ve mně zanechává hřejivý pocit.

Ještě abych zodpověděla otázku, kterou si možná někteří budou pokládat. Proč neřeknu, kolik mi je? Je to z toho důvodu, že nechci, aby mě kdokoliv nějakým způsobem zařazoval mezi ostatní lidi v mém věku. Chci, abyste si mě představili podle mých názorů a způsobů vyjadřování. Věřte, že když můj věk neznáte, vnímáte vše jinak. Lépe. Bez předsudků. Přece vám to nebudu kazit! ☺ Ti, kteří mě znají osobně, vědí, kolik mi je. A ti, kteří ne, to vědět nepotřebují! ☺ Takže asi tak! :3

A jak jsem slíbila, přikládám video od Terky, které mě taky moc potěšilo! Krásná písnička, fotky, na které jsem zapomněla a ztratila je, vzpomínky, které se mi vybavily... Vše mi připomíná, že nejsem zbytečná, že tu mám pro koho být a že mě má někdo rád! To video pro mě znamená hrozně moc! Je v něm zaznamenaná část mého života a jsem hrozně ráda, že Terka udělala právě tohle a právě takhle! Děkuju! ♥

video

To už je ode mě teď všechno! ☺ Jsem ráda, že mám kolem sebe lidi, kteří vědí, jak mě potěšit. Hrozně si cením originality a dokáže mě potěšit i drobnost. Vážím si maličkostí, protože vím, že jsou dělané a darované s láskou! ☺ Děkuju! ♥

Blogerka Klárka


8 komentářů:

  1. Hezké :) Jinak všechno nejlepší! Ale vůbec bych o tom nepřemýšlela tak, že vypadám jako debil mezi lidma a celkově - to by mi bylo někde :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Tak my to máme s kámoškou stejně tak, že ze sebe děláme paka často a bavíme tak lidi kolem sebe! :D A tak mi nějaké takove „ztrapňování“ nevadí.
      Navíc nám dávala přednost i auta, co jsem tak kolem sebe vnímala nebo co mi řekla Terka. Takže vlastně kamarádku ti řidiči podporovali. Bylo jasné, že je to kvůli nějakému překvapení, tak mi přišlo strašně hezký, že se na tom takto podíleli. A jestli se někdo ještě culil a pobavil, o to lépe !:3

      Vymazat
  2. Dodatečně všechne nejlepší k narozeninám! :) Máš kolem sebe skvělé lidi :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že jsi měla fakt nádherné narozeniny o.O přeji všechno nejlepší! :)

    eLblog

    OdpovědětVymazat