úterý 3. května 2016

MŮJ MĚSÍC DUBEN /2016


Ahojte!☺

Konečně jsem si zase našla chvilku a sepsala další článek. Momentálně nevím, co dělat dřív, protože se na mě během prvních květnových dnů sesypalo dost věcí. Jsou to většinou drobnosti, ale i ty, když se nahromadí, zaberou nějaký čas. A s tím právě teď trochu zápasím. Každopádně nebudu předbíhat a mluvit o květnových dnech, když se chci vrhnout na měsíc, který před pár dny skončil. Na duben! ☺


Úplně první dubnový den je známý jako Apríl. A tím taky dneska začnu. Většinou do někoho jen tak rejpnu, moc to neprožívám. Letos se mi povedlo napálit dvě osoby. A ještě k tomu na to stejné! ☺ Schytala to kamarádka Terka, kterou už z mnoha článků znáte, a kamarád, kterého si možná pamatujete díky splnění mého menšího snu, kdy za mnou nečekaně a neohlášeně přijel. Oběma jsem napsala v podstatě to stejné. Že nemiluji svého přítele, ale právě zmíněného kamaráda. Původně jsem to napsala i příteli, ale ten mi na to neskočil. Kamarádka mě začala uklidňovat a povzbuzovat, že to bude dobrý a že mám být hlavně šťastná. Netrápila jsem ji moc dlouho, ale chudáka kamaráda jsem vodila za nos déle. Každopádně se zachoval (až) neuvěřitelně. V klidu mi začal vysvětlovat, že pro něj se nic nemění, že mě má rád jako kamarádku a že by to svému kamarádovi nemohl udělat. A i přes mé naléhavé (hrané) zklamání a otázky, co mám podle něj jako teď dělat, se zachoval jako správný a férový kluk. „Odmítal“ mě, dokud jsem mu neřekla, co je za den. Nenaštval se, vzal to s nadhledem, ale tuším, že trochu vyděšený byl! :3 Každopádně mě překvapil a potěšil. Prostě kámoš, jak má být! ♥

Perníčky, perníčky a perníčky... Áno, je to tu zase... Mám pocit, že je asi budu zkoušet co měsíc, abych byla do Vánoc co nejlepší. Takže se připravte, že v „Mých měsících“ budou asi dost často! :D Tady u těchto se mi povedla neuvěřitelná poleva. Nejlepší, jakou jsem kdy udělala. Ale pak jsem si šla pro perníky... Otevřela jsem krabici a... Posledních pár kousků. Maminka mě totiž přesvědčovala, že jsou upečené a nenazdobené ještě z minula. Byly, ale neřekla mi, kolik jich tam je! Takže jsem tu krásnou polevu využila na nějakých 13 kousků... A to jsem měla i tak přesné a tenké linky (obrysy byly z minula)... Taková škoda! Jsem poučená, příště se radši přesvědčím sama! :D



Taťka i mamčin nynější přítel Jarda měli 17.4. narozeniny. Taťkovi jsem napsala esemesku s tím, že dárek mu přivezu, až se uvidíme. Pro Jardu jsme s mamkou nachystaly oslavu. Upekly jsme mu (náš slavný) medovník a já si poprvé vyzkoušela dělat věnečky. Řeknu vám, že na tom v podstatě nic není, jen je to o trpělivosti všechno tvarovat, krájet, naplňovat a slepovat. Přesto se mi jich povedlo na první pokus udělat asi  100! ☺ Jinak Jarda dostal dvě Merci čokoládky, voňavku a náušnici se zlatým křížkem. A myslím, že byl spokojen! ☺





 


Během téhož víkendu jsme stihli zajet i na měnší nákupy. Prošli jsme DMko, Sportisimo a další obchody s oblečením nebo domácími potřebami. A proč to říkám... Konečně jsem si koupila make-up, na který jsem koukala snad vždy, když jsem byla v drogerce (kluci se chytají za hlavu nebo protáčejí oči :D). True Match od L´Oréalu je hodně známý a dost vychvalovaný. Chtěla jsem ho taky vyzkoušet, ale vždycky mi připadal drahý. Takže když jsem ho viděla asi za 250 Kč, musela jsem...



Ve Sportisimu jsem se na první pohled zamilovala do Adidas botiček. Byly prostě krásné. Světle modrá zamíchaná s mentolově zelenou barvou přecházela na patě do zářivé oranžové. Když jsem sáhla dovnitř, nahmatala jsem něco jako paměťovou pěnu. Představila jsem si, jak musí být pohodlné. Rozhodla jsem se, že si tam pro ně v pondělí po škole zajdu. A taky jsem to udělala. Bonusem bylo, že nestály 2 000 Kč, ale 1 200 Kč, což mi za takové boty přišlo fajn. Chodí se v nich parádně, jsou měkké, pohodlné, vzdušné. Přežily chození v Olomouci, Praze i cesty domů či na trénink. Zamilovala jsem si je! ☺ A chraň ruka Páně toho, kdo mi na ně šlápne nebo do nich kopne! :D



22.5. jsem odjela na chatu za taťkou se svým přítelem. Byl to náš vůbec první společný výlet, který jsme si dopřáli k nadcházejícímu výročí. Pokud byste si chtěli přečíst článek, přikládám odkaz → Náš první společný víkend. Co mě ale zamrzelo, když jsme cestu domů vzali přes Šantovku, byly obchody. Procházeli jsme je přes 2 hodiny a nakonec jsem si odnesla jedny rifle a obrázek (+ BubbleTea a dárek pro mamču). Já nevím, jestli jsem divná, když neujíždím na indiánsko-kraječkovo-babičkovským stylu. Nenašla jsem v obchodech, které jsou obvykle plné krásných věcí, v podstatě nic. Hledala jsem veselé pastelové jarní barvičky, ale když už jsem pár kousků našla, bylo to jak na starší dámy. Když už jsem náhodou objevila něco pro můj věk, bylo to velké nebo to prostě nesedělo. Asi jsem byla nějaká divná nebo jsem tentokrát neměla štěstí... Jinak i taťkovi jsem dělala medovník a byl z něj nadšený. Všem moc chutnal. Nechtěli mi ani věřit, že není koupený! ☺



Tento měsíc byl celkem cestovatelský a nákupní, tak jsem se nezapomněla podívat i do (trochu vzdálenější) Prahy. Ani o tomto výletu jsem si nemohla odpustit napsat článek → Školní výlet do Prahy za španělskou kulturou. Přestože to byla exkurze, našel se čas i na Palladium. Odvezla jsem si růžový svetřík a černou sukýnku. Navíc jsem poprvé v životě ochutnala Bubble tea od Bubbleogy. Bylo dobré, ale vystačím si i s tím od BubbleMania. Výlet celkově byl parádní, užila jsem si ho! ☺


                   


Zmínku si určitě zaslouží i film Lovec: Zimní válka. Je od stejných tvůrců jako Zloba: Královna černé magie, kterou jsem si zamilovala. Do kina jsme chtěli jít s přítelem původně pěšky, ale vypadalo to, že bude pršet, tak jsme se vydali na zastávku. Ani ne v polovině cesty nás chytl tak silný vítr, do kterého se přimíchaly kroupy, že když jsme došli na místo, byli jsme mokří a ještě domlácení. V autobuse už bylo líp. Vypadali jsme jak zmoklé slepice, ale do kina nás naštěstí pustili. Uvnitř už bylo teplo. Přesto jsem byla pár dní po tom nachlazená a usoplená. Takže výroční kino se úplně nevyvedlo, každopádně film byl skvělý! ☺ Muselo to být asi něčím ozvláštněné, aby to nebylo obyčejné „rande“. Tak proč nebýt pomlácení kroupama a zmoklí jak slepice? :D

No a poslední dubnový den jsme se s přítelem domluvili, že půjdeme na pálení čarodějnic. Dojela jsem k němu po dvanácté, protože mě k nim pozval na oběd. To asi nebyl nejlepší nápad, protože jsem si našla další jídlo, na kterém budu ujíždět! Jsou to vdolky s tvarohem, jablečnými povidly a šlehačkou! ☺ Mňam! ☺ Už teď mám na ně chuť, tak se asi radši posunem dál, nebo se uslintám! :D Pak jsme se šli (tradičně) válet.
Na čarodějnice jsme vyšli něco kolem šesté. Přítel mi vystřelil na střelnici růži a zašpinil se v takových těch nafukovacích koulích, po tom co ho brácha vyzval na souboj. Po upálení čarodějnice dorazila kamarádka, tak jsme si šli pro pití. S Terkou jsme si pak daly hranolky a přítel jel zatím domů pro bundy, které jsme tam po jeho tvrzení, že bude teplo, nechali. Pak mi nechal zahrát písničku na 1. výročí. Byl to totiž právě den, kdy jsme se dali dohromady. Zatancovali jsme si, vyřádili se a pak jsme akci opustili.
Domů jsme s kamarádkou dojely před čtvt na jedenáct a po marném pokusu zhlédnout Upíří deníky jsme se zahrabaly do peřin a šly spát! ☺




Ještě bych ráda zveřejnila odkaz na skvělý článek, který jsem během dubna četla. Možná z toho udělám tradici, uvidím! :3 Chtěla jsem to takhle dělávat, ale kdo ví, kolik času na čtení článků budu mít. Každopádně pro tento měsíc je to tenhle → Tlustá nebo hubená, pořád jsem to já.

A poslední odkaz v tomto článku bude na video od Blogilates, které jsem si zamilovala natolik, že jsem ho cvičila několikrát (i když se moc často nestává, abych jedno video zapla v krátkém časovém úseku víckrát). Je vtipné, zvládnutélné, pěkně zpracované. Prostě senzační! Musím se o něj s vámi podělit! ☺ → Quick Cardio Booty Blast

Tak, to je ode mě pro dnešek všechno. Zajímalo by mě, jestli se vám povedlo někoho na 1. dubna napálit! Tak zašátrejte v paměti a podělte se o váš žertík! ☺
Jo a stalo se vám někdy, že se vám pokazilo nějaké rande? :o Taky budu ráda za příběhy v komentářích! ☺

Blogerka Klárka

2 komentáře:

  1. Vyzerá to na veľmi zaujímavý mesiac :) očividne si toho mala dosť a blahoželám k vysokému počtu venčekov :)
    Marysamazingworld

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to celkem rušný měsíc! :3 Děkuju, určitě jsem je nedělala naposledy! ☺

      Vymazat