úterý 10. května 2016

KDYŽ MÁTE PROSTĚ SKVĚLÝ DEN...


Ahojte! ☺

Taky se vám někdy tak pěkně povede den, že se usmíváte, nic vás netrápí a po příchodu domů máte čas jen pro sebe? Já jsem to takhle dlouho neměla. Vždycky jsem objevila něco, co jsem musela (nebo alespoň měla) udělat. Konečně mi taky vyšel den, kdy jsem si po příchodu domů mohla dělat, co jsem chtěla. No a když už ten čas mám, napíšu o jeho průběhu (nebojte, jen ve zkratce)! ☺

Vzhůru jsem byla kolem půl šesté, přestože budík byl nastavený na šest. Měly jsme jít se sestrou a mamkou na oční, tak jsme tomu musely přizpůsobit i vstávání. Chvilku jsem ještě ležela, ale když jsem ucítila, že se mi zavírají víčka, raději jsem z té postele vylezla. Tradičně jsem se oblékla, nalíčila se a posnídala. Pak jsme se všechny naskládaly do auta a vyjely do města.

Na očním to ze začátku trvalo dlouho, původně jsem měla jít na 1. vyučovací hodinu, ale když jsme se k doktorce dostaly něco málo před osmou, musela jsem jít až na druhou (a ano, hrozně mě to mrzí! :D). Bohužel u ní to už bylo jen na pár minut, takže jsem se pak sebrala a šla do školy. Mamka se sestrou to měly na dýl. Ve škole jsem pak seděla půl hoďky v prázdné učebně, protože přece nebudu chodit do omluvené vyučovací hodiny... :D

Den ve škole utekl rychle, psali jsme menší test z češtiny, což mě nijak nerozhodilo. Žádný extra zápisy, nic moc náročného. Dalo by se to nazvat pohodovým školním dnem!



Po škole na mě čekal přítel, od kterého jsem dostala omluvnou kytičku a šli jsme společně do města za kamarádkou Terkou. Našli jsme ji v drogerce. Potom jsme se vydali to jedné kanceláře domluvit něco ohledně brigády. Když jsem se s přítelem pak vracela zpět, koupil mi zmrzku a poseděli jsme spolu na lavičce na sluníčku. Dojel se mnou domů, kde jsem si „vyhodila“ věci, a šla s ním na vlakovou zastávku, kde jsme necelou hodinu seděli a povídali si.

Když odjel, vrátila jsem se domů, vybalila věci, nachystala učení na následující den a šla si zacvičit. Dneska mě čekalo 35 minut s činečkami, takže žádný skákání, ale „jen“ v klidu procvičit ruce a trochu záda! ☺

 


Co lepšího udělat po cvičení, než si dát vanu? Napustila jsem si pěkně teplou vodu, přidala pěnu a chvilku se válela. Jsem typ, co se vydrží koupat tak maximálně 20 minut. I když jsem nemocná. Nevím, asi jsem divná! :D Takže jsem po chvilce už vylízala ven.



Následovala příprava večeře. Jelikož hlavní nákupčí není doma, neměli jsme čerstvý chlebík, a tak jsem si udělala Cottage lívance, položila na ně sýr a nakrájela zeleninu. Jednoduchý jak facka. Ale je to dobrý! ☺

 


Během večeře mi na nehtech schnul lak a na obličeji maska, takže když jsem dojedla, musela jsem si ji jít sloupnout (beztak to budu mít u kořínků vlasů ještě zítra! :D). Na nehty jsem šikula, takže jsem si zase zaplpala kůžičku okolo, ale to se přes noc začistí! :D Jo, jinak lak miluju už teď. Ta „mint“ barva je prostě dokonalá! ☺



No a teď už jen dopisuju tento článek. A protože dnes nemám žádný seriál (jako asi jediný den v týdnu), najdu si nějaký film! ☺ Existuje lepší zakončení dne? Spát můžu jít o něco později, protože snídani na zítra mám nachystanou. K tomu si jdu do školy jen na 4 pohodový hodiny. A něco mi říká, že zítřejší den taky nebude k zahození! ☺

A co vy? Jak využíváte své volné chvilky? ☺

Blogerka Klárka

4 komentáře:

  1. Vyzerá, že si mala skvelý deň :) Super článok! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jak málo stačí člověku ke štěstí. A tak by to mělo být, užívat si každý den takových okamžiků :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naučila jsem se vážit všech drobností! ☺

      Vymazat