úterý 5. dubna 2016

ZÁSILKY Z ALIEXPRESSU


Ahojte! ☺

Áno! Konečně mi dorazil i poslední balíček z e-shopu (pokud se to tak dá nazvat) AliExpress! To znamená, že se vám můžu pochlubit, jaké oblečení mi přišlo! ☺ Jupí! ☺

Ne, nezdá se vám to. Mám nějak moc pozitivní energie! Možná to zapříčinil poslední kousek oblečení, který mě moc potěšil! Nebo za to může jen dnešní vydařený den? To nevím ani já sama!☺

Teď už trošku k tématu. Oblečení jsem objednávala 18. února, poslední došel dneska, což je nějakých 7 týdnů. Nemůžeme se divit, chodí to z různých poboček/obchodů v Číně. V průběhu těch sedmi týdnů přišlo celkem 12 balíčků (z čehož mamka nebyla moc nadšená, protože balíčky chodily většinou po jednom a ona mi je musela dopravovat). Některé z nich nepatřily mně, ale mojí sestře. Všechno bylo zabaleno do pevného igelitu a ovázáno izolepou. Uvnitř pak byl další pevnější sáček nebo bublinková folie. Všechno přišlo neporušené a v pořádku. A co jsme si vlastně objednaly? ☺


 
Začnu tzv. crop topem. Je to bílé tričko s dlouhým rukávem z velmi příjemného materiálu (odkaz). Výstřih je stejně vykrojený vzadu i vpředu. Končí pod žebry a pěkně sedne. Nevím, jak to to tričko dokázalo, ale opticky zvětšilo prsa a naopak zeštíhlilo pas a trochu zploštilo bříško. Navíc mi to neudělalo tak široké boky a stehna, což taky nechápu. Prostě mi moje postava přišla lepší. Nevím, jak to, ale každopádně je to super! ☺ 


Toto tričko (odkaz) patří mojí sestře. Je tak zvláštně vykrojené, což jsem úplně nepochopila, ale jelikož je to univerzální velikost, předpokládám, že je to kvůli objemějším lidem. Tričko je i tak dost elastické, ale materiál je až překvapivě jemný. Můj styl to úplně není a navíc by mi bylo velké. Každopádně lidem, kteří mají normálně velikost M - L by mohlo sedět.


 
Další zvláštní tričko (odkaz) mojí sestry (ano, maličko ujetá na takové ptákoviny je). Tady platí v podstatě totéž co u předchozího kousku. Materiál je hodně elastický, přitom jemný. Střih opět dost vedený do šířky, ale přišel mi o něco lepší (užší) než u trička výše. Ale drobnější lidé tady budou mít taky smůlu. Mně osobně by toto tričko nezaujalo, ale každý má jiný vkus. Materiálem to není (jako u předchozího) nějak úžasné, takže pro mě tabu.


 
 
                     
Áááá, konečně něco mého (alespoň z poloviny). Tohle jsem si prostě nemohla odpustit. Tričko nebo mikinu s podobným popiskem nebo významem jsem si chtěla pořídit, až budu mít přítele. Tudíž když jsem viděla tato trička (odkaz), musela jsem je objednat. Asi je jasné, že King bude přítelovo a Queen moje. Velikosti v podstatě sedí, možná jsou o něco menší než naše, tak pozor. Radši jsem si vzala Mko a příteli XLko a udělala jsem dobře. Materiály mě mile překvapily, jsou opravdu pevné a přijdou mi kvalitní. Za mě dobrá koupě. I přítel měl radost! ☺


Teď maličko odbočím od oblečení, protože jako další dorazily tyto štětce (odkaz). Neměla jsem moc strach, jaké budou, protože už jsem četla recenze, že jsou hodně jemné a celkově vyhovující. A nemůžu to vyvrátit. Jsou skvělé (zatím). Co mě malinko překvapilo, byla velikost. Při nákupu jsem ji nestudovala, takže když mi přišly takové malé štěstce, trošku jsem se zarazila. Každopádně pracovat se s nimi dá (když si zvyknete na velikost) a cena byla opravdu hodně nízká. Za mě taky super! ☺


 
A když už jsem u těch štětců, ukážu vám rovnou i druhou sadu (odkaz). Jsou v podstatě stejné, jako ty předchozí. Jen je jich jiný počet. Každopádně vlastnostmi jsou stejně dobré, jako ty bílé!


 
Teď to bude zajímavé. Toto tričko (odkaz) je naprosto... k ničemu. Ne, vážně... Po tom, co jsem ho rozbalila, jsem tomu nechtěla věřit. Při prvním doteku se mi okamžitě vybavil obal na skládací deštník. Je to úplně ten stejný materiál (aspoň mně to tak připadá). Čekaly jsme průsvitnější materiál, ale lehký, ne toto... Podle fotky vypadal lépe. Sestra chtěla tohle tričko v souvislosti s kapelou Slza, ale bohužel si myslím, že ho nosit nebude. Ale kdo ví, třeba si na něj zvykne. Já bych na sobě takovou „látku“ teda asi nedala.


 
Jako další tu mám sestru vystihující tričko (odkaz). Materiálově nedopadlo špatně. Je to taková ta typická pevnější tričkovina (nebo jak to říct). Rukávy na fotce vypadají tmavší, maličko jsou, ale v realitě to nepoznáte. Střihově taky klasické, velikost sedí... Až na ty rukávy mi připadá fajn.


 
Ty bláho, tady (odkaz) to bude s materiálem těžké. Není vyloženě nepříjemný, ale mohl by být i lepší. Cítíte, že je nepatrně drsný, ne hladký. Lépe ho vážně nedokážu popsat. Tričko si opět vybrala sestra. Jestli bych si ho koupila, nevím, možná spíš v podobě crop topu a z trochu jiné látky.


 
U tohoto nákupu mi přišlo, že se sestra moc netrefila, co se týče výběru (hlavně) materiálu. Každopádně u tohoto trička (odkaz) nesáhla vedle. Lehké, jemné, příjemné. Tričko se mi líbí, nejspíš bych si ho koupila i já. Je pěkné, plus ten materiál... Za mě ano!☺ 


A úplně poslední kousek (odkaz), který mi přišel dneska. Původně to mělo být klasické tričko s krátkým rukávem, ale ani mi nevadí, že dorazilo toto. Nevím, jestli to nazvat tričkem nebo mikinou. Je to něco mezi tím. Materiál opět elastický, podobný tomu chladivému. Nápis je pěkně výrazný, neodloupaný. Střihově vypadá taky fajn a celkově mám z něho radost! ☺


To je všechno! ☺ Pokud jste došli až sem, budu moc ráda, když se v komentáři podělíte o názor na naše nákupy a popřípadě o vaše zkušenosti s AliExpressem. Já už se teď rozloučím a půjdu se zachumlat do peřin! Dobrou noc! ☺

Blogerka Klárka

39 komentářů:

  1. Vyzerá to všetko skvelo! Hlavne to psychopath tričko a posledný svetrík/mikina :D
    Vii, http://with-love-vii.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To psychopath není špatné, i mně se líbí, jen mě maličko mrzí ty rukávy. Ale na fotce je to víc vidět než v realitě... ☺

      Vymazat
  2. Tie tričká pre pár sú veľmi pekné, aj my s priateľom máme podobné, keď tak sa na ne mrkni na mojom blogu :) tiež sa mi veľmi páči tričko s nanukmi :D
    janesworldblog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To tričko s nanuky je pěkné, jen bych ho nosila v létě, ale to si zase neumím představit ten materiál. Kdyby to byl crop top, proč ne? ☺

      Vymazat
  3. Tak ty první štětce taky mám a já jsem spokojená :) Jinak se mi moc líbí ten bílý crop top - jen aby nebyl průsvtiný :) už jsem se po něm taky párkrát koukala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já je teď zkouším a zatím mi přijdou fajn! Ten crop top průsvitný není, když si pod něj dáš tělovou podprsenku. Taky jsem to nevěděla, ale risk je (v tomto případě) zisk. Nelituju, postavu udělá vážně krásnou! ☺

      Vymazat
  4. Z aliexpresu som ešte nikdy neobjednávala no vždy ma to lákalo. Je to spôsobené tým, že nemám pay pal a ani nikoho s ním nepoznám. Určite by som si tam inak našla nejaké kùsky, ktoré by som si kúpila. Tvoje prírastky sú super a.veľmi sa mi páči tričko pre pár :)

    Čo je dobré to musím mať aktuálne aj s extra mega GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to škoda. Mamce se do toho moc nechtělo, nevěřila tomu. Ale nakonec ustoupila a všechno bylo v pořádku. Třeba ti to jednou nějak vyjde! ☺ A děkuju! ☺

      Vymazat
    2. To dúfam, lebo už dlhšie túžim po kryté na mobil

      Vymazat
  5. Pěkné věci sis objednala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné věci, já se bojím vždycky z takových obchodů objednávat oblečení, protože s reklamací je to o dost složitější než s českým eshopem, ale třeba kamarádce jsem objednávala plavky a trička na ebay a byla velice spokojená a všechno ji sedělo perfektně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme měly nejdřív strach, ale nekonec dopadlo všechno dobře. EBay zkusím třeba příště! ☺

      Vymazat
  7. Věci? Nádhera. Z Ali už nějaký pátek taky nakupuji a zrovna včera mi dorazila peněženka, no prostě bombovka ♥ Zamilovala jsem se hned!
    Mám ty samé bílé štětce. Jediné co mi vadilo, když mi dorazili, tak smrděli jakou si barvou či lakem? Opravdu nevím, ale naštěstí už je to v pořádku. Štětce jsou naprostý unikát ♥ a hlavně? když se nějak rozbijí nebo cokoliv, tak si prostě objednám nový ♥ to je na tom to nej! Radši si počkám, než abych dávala stovky či tisíce za nové tady u nás v Česku. Nejlepší na tom je, že sada z Ali stojí tak jako sotva jeden štětec u nás a ještě ty štětce z Ali bych si troufl klidně říct, že jsou lepší ♥ Super článek :)

    a Monica's life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺
      Ano, něco z nich bylo cítit, ale po prvním použití to zmizelo. Cena je opravdu velmi nízká, za celou sadu jsem vážně dala míň než za jeden odsud. Třeba štětce od PetryLovelyHaír jsou fajn, ale jeden stojí jako tato sada. Nejsou nějak drahé, ale pro porovnání. Je to pak i o preferencích, každý může chtít něco jiného. U mě platí: Z každého rožku trošku! ☺ Ráda zkouším nové věci!
      Děkuju za pochvaly! ☺

      Vymazat
  8. Ja mom také iste štetce, ale ružové :) a nakupovať na ali je moja závislosť :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bojím se, aby to u mě nedopadlo stejně! :D

      Vymazat
  9. Veľmi pekné kúsky :) Štetce su vždy najlepšie z týchto eshopov :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
  10. Já na Ali oblečení už neobjednávám, jedině romwe nebo choies... :) z Ali oblečení jsem byla ve všech případech kromě dvou vždycky zklamaná. Ale hezké kousky, znám to zklamání z hnusnýho materiálu, když se na to těšíš a přijde ti něco co se nedá použít ani jako hadr=/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně materiály na mých věcech sedí. Bude to hodně o náhodě, nikdy nevíš, co a jak dorazí! :) Ale kromě toho puntikovaného trička bych snesla všechno. Jen bych si musela zvyknout! :)

      Vymazat
  11. Aliexpress milujem, krasne veci ti prišli :)

    OdpovědětVymazat
  12. Aliexpress mám veľmi rada :) Máš super vkus, vybrala si si skvelé veci! :)

    OdpovědětVymazat
  13. Ta párová trička vypadaj bezvadně. Ještě mít tak někoho s kým bych je mohla nosit. :D No každopádně k tomu crop topu, podle mě to není o optice, ale o sebevědomí. Jestl isi v něm přijdeš fakt jako kost, tak se pak i vidíš lépe:) Což je skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Já takhle sebevědomí moc nemám, ale jestli to je tím, netuším. Každopádně postava v něm se mi líbí, těším se, až si ho obleču! ☺

      Vymazat
  14. Já jsem asi nejvíc odvařená z mikčy Just Do It Later, to by bylo přímo něco pro mne. Já z AE ještě neobjednávala žádný oblečení, ale chystám se na dres týmu, i když by bylo fajn vlastnit originál, nemám čtyři tisíce, takže tahle forma bude příjemnější pro mojí peněženku :)

    www.wonderwomanmentality.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je fakt, některý originály jsou fakt šíleně drahý toto je fajn varianta, když se smíříš s tím, že nebudeš mít originál! :)

      Vymazat
  15. Hezké věci :) Taky plánuji recenzi na aliexpress a wish (mám právě objednáno) jen čekám až balíčky dorazí :D
    https://probablywiththoughts.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem byla hrozně zvědavá, co, kdy a jak dojde! :D Určitě pak kouknu! ☺

      Vymazat
  16. Ty trička Queen a King se mi hrozně líbí, ale bohužel nemám toho Kinga, takže to ztrácí ten efekt :D :D :D

    INKA – photography, poledance, geocaching, visage and more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To přijde, neboj! :3 Já je mám sice doma, ale ještě jsme je neměli na sobě! :D Ale plánuju to napravit a udělat si v nich i fotky... :3

      Vymazat