sobota 16. dubna 2016

RÁDIO REBEL

http://www.amazon.com/Radio-Rebel-Debby-Ryan/dp/B007I8KXDQ
Zdroj obrázku

Ahojte! ☺

Dneska jsem tu s „článkem“, který jste u mě taky ještě neviděli. Chtěla bych vám představit film s názvem Rádio Rebel, který mě hrozně mile překvapil.

Hned ze začátku podotknu, že fotky ve filmových článcích nebudou moje, protože je nemám jak udělat. Použiju ty, které najdu na internetu a přiložím k nim odkaz, abych neporušila žádná práva a vy uměli rozlišit mé fotky od těch z internetu! ☺ Věřím, že to pochopíte. Ani vám by přece nebylo příjemné, kdyby někdo používal vaše fotky a vydával je za své, nebo ano? ☺

Konečně jsem měla po dlouhé době čas zhlédnout nějaký film. Na tento jsem narazila na jednom blogu, kde autorka sepsala pár svých oblíbených filmů. Věděla jsem, že to bude slaďárna, ty já od určité doby moc nemusím, ale nějak jsem dostala náladu se na nějaké love story podívat! ☺

Zdroj obrázku

Moje anotace:

Tara je tichá asi šestnáctiletá dívka, která není ve škole moc oblíbená, má jen jednu pravou kamarádku. Když ji okolí neignoruje, dobírá si jí. Při jakémkoliv kontaktu s cizími lidmi, se třídou nebo dokonce krásným Gavinem ji okamžitě přepadne obrovská tréma a nejradši by zmizela. Což ve většině případech i udělá. Má ale tajemství. Téměř celá škola poslouchá tajemnou dívku z Rádia Rebel. Její názory si berou k srdci, je jejich inspirací. I přes to, že neví, o koho jde. Když se o Tařině zálibě dozví její nevlastní otec, zaměstná ji v populárnějším rádiu, kde ale pořád zůstává tajemnou. Svými názory si ale zadělává na problémy ve škole, u ředitelky, která toto rádio ze srdce nesnáší. Hrozí jí dokonce i vyhazov. Tara se ale nevzdává, bojuje i přes nenávist dívky Stacy, která usiluje o korunku královny krásy, tajemnou moderátorku nesnáší a Gavin by měl být její princ na ples. To Tara špatně snáší, Gavina má hrozně moc ráda, ale co může dělat? Pár náhod je ale přece jen párkrát svede k sobě. Opětuje její lásku? A co Stacy? Vyhodí jí nakonec ze školy? A jak to nakonec dopadne s tajemnou moderátorkou z Rádia Rebel, s druhou polovinou mladé dívky?

Zdroj obrázku

Můj názor:

Jak jsem na začátku řekla, jde o dívčí love story, na kterou prostě musíte mít náladu. Nebo alespoň já musím. Když jsem poprvé viděla herce, který ztvárnil Gavina, věděla jsem, že tento film prostě dokoukám do konce. Ještě k tomu, když si Taru zahrála herečka, kterou mám ráda.

Bylo mi od začátku jasné, jak to skončí. Možná také proto jsem si tento film užívala. Dlouho jsem nic podobného neviděla, ale po zhlédnutí tohohle to asi přehodnotím. Takové slaďárny prostě nebyly pro mě, nevěřím na pohádkové lásky, ale mám pocit, že budu podobné příběhy ve filmech milovat a po jejich zhlédnutí se po pár minutách vrátím do reality!

Už od začátku byl příběh (dalo by se říct) poutavý, nebyla to žádná uváděcí nuda, jak to občas bývá. Nenáviděla jsem Stacy, vžila se do role Tary, žrala Gavina... Rozčilovala se, usmívala, byla napjatá...
Celkově ho tvůrci moc hezky pojali, byly z něj cítit emoce.

Zdroj obrázku

Nejlepší byl ale stejně konce. No dobře, přiznám se, měla jsem v očích slzičky. Nevím, jestli jsem nějak přecitlivělá nebo mě příběh tolik pohltil. Na konci, když začal Gavin zpívat (pro koho asi), jsem se prostě usmívala a očka mi zvlhla.

Film byl naprosto úžasný. Určitě jsem ho neviděla naposledy. Pokud budete mít náladu, stoprocentně se na něj koukněte. Příběh je krásně zamilovaný, odpočinkový, dojemný...

Zdroj obrázku

Hodnocení:

Za mě by dostal 9/10 bodů. A to proto, že ta konečná „pusa“ prostě nebyla pusa! :D


Tak co? Zaujal vás film? Kouknete se na něj? ☺

Blogerka Klárka

12 komentářů:

  1. Tak trochu doufám, že jsi na tento film narazila právě díky mému blogu :D Každopádně souhlasím s tebou, že je to skvělý oddychový film :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zamilovala jsem si ho a ano, je to díky tobě, takže děkuju! ☺

      Vymazat
  2. O tomto filmu jsem ještě neslyšela, ale vím, že ho musím vidět!
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
  3. Akurát dnes som si ho pozrela a musím uznať ke veľmi príjemný . Oddychový.
    withkass.wordpress.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, můžeš u něj v klidu vypnout a užít si ho, nepřemýšlet, nestresovat se... :3

      Vymazat
  4. Jé, tenhle film jsem viděla asi před rokem-dvouma, taky se mi líbil :D Takový pohodový, romantický :D
    DENYII

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skvěle jsem si u něj odpočinula! ☺ Nebyl náročný na přemýšlení, prostě typický holčičí zamilovaný film! :3

      Vymazat
  5. Taky mám takové filmy ráda:) Mají "jednoduchý" děj takže na relax super:)
    A néé nejsi jediná kdo se mooc vžívá do filmů :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jak kdy.. :D Ale u tohohle jsem byla nějaká přecitlivělá! :D

      Vymazat
  6. Tohle je hodně dobrej film :-) Nejdřív jsem myslela, že je to romantika pro puberťáky, ale velmi příjemně překvapil. Tenhle film dokáže zaujmout už od začátku :-)

    www.potrefena-mama.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Některé filmy mě do poloviny nebaví a v té druhé se nestačím divit, jak takovou blbost může někdo vymyslet... :D U tohoto to tak nebylo... ☺ Byl z čísti i puberťáky, ale dalo se na něj dívat! ☺ A toho si cením! :3

      Vymazat