pondělí 25. dubna 2016

NÁŠ PRVNÍ SPOLEČNÝ VÍKEND

 

Ahojte!☺

Takový romantický nadpis, že? ☺ Dneska bych se s vámi chtěla podělit o pár fotek a takové moje povídání o tom, jak jsme s přítelem strávili vůbec první společný víkend na chatě (to by nikdo z nadpisu nepochopil, Klárušo! :D ). Součástí článku jsou i dva menší HAULy, protože jsem prostě musela vyzkoušet výdrž přítele při nákupech. A jestli obstál? Myslím, že jo! ☺



Pátek

Začnu úplně od začátku. Poslední pracovní den v týdnu jsem byla ve škole jen na dvě hodiny, protože nám škola zařídila divadelní představení. Přítel měl klasicky vyučování. Po skončení „školy“ jsme se sešli ve městě a vydali se na autobus. Ze zastávky jsme pak došli ke mně domů. Tam jsem konečně vyzula balerínky, díky kterým se mi při rychlé a dlouhé chůzi tvořily na nohách puchýřky. Dobalila jsem si posledních pár věcí, převlékla se, medovník, který jsem vytvořila pro taťku k narozeninám, jsem posypala oříšky a upravila jeho tvar. Pak jsme se vydali pěšky na vlak. Asi za 45 minut jsme došli na nádraží.

Cesta vlakem nám utekla rychle. I tak jsme ale stihli nafotit pár fotek, protože kvůli takovému protestantovi, jako jsem já, jich moc společných nemáme. No a naopak mám občas náladu, kdy bych se nejraději fotila celý den. Medovník cestu vlakem přežil a my se po páté hodině ocitli v Olomouci.

                     

                   




Volala jsem taťkovi, jestli je ještě v práci. Odpověděl, že bude končit asi v 6 hodin, tak jsme se vydali do prodejny Zdraví a fitness pěšky. Trochu jsme se zamotali, zbytečně prošli nějakým parkem a trochu si to obešli. Přesto se nám povedlo dostat se na požadované místo.

Na prodejně jsem si navybírala různé proteinovky (dobře, hlavně Questky) a vyzvedla produkty, které po mně chtěla babička nebo kamarádka přítele. Když jsme vyšli ven, přítel se rozhodl skočit do trafiky a zkusit štěstí se stíracím losem. Nic jsme sice nevyhráli, ale víte, co se říká: „Neštěstí ve hře, štěstí v lásce!“ Chvilku po tom už volal taťka, že je za pár minut u nás. Pak už jsme jen nasedli do auta a jeli směr Kaufland.



Na chatu jsme dojeli před 8, povečeřeli a odpočívali u televize. Pak už jsme se jen zachumlali do peřin a usnuli.


Sobota 

Vzhůru jsem byla (jako obvykle) kolem 7. Sešla jsem do obýváku a pozdravila se s taťkou, který byl překvapivě vzhůru. Pak jsem se vrátila zpátky nahoru, kde mě pro změnu překvapil přítel, protože už taky nespal. Není zrovna ranní ptáče.



Na snídani jsem mu uvařila ovesnou, kterou nikdy nejedl, a ozdobila jablky, hruškami a rozinkami. Vypadalo to, že mu chutnala. I taťka ji snědl. Fotku nemám, jsem hlava děravá a došlo mi to, až když byly misky prázdné. Co se mnou...

Zůstali jsme v pyžamech a pustili si poslední díl Hunger Games, který přítel neviděl. Já už to znám v podstatě nazpaměť, ale nemůžu říct, že by mi opakované sledování tohoto filmu vadilo.



Kolem dvanácté jsme se teda překonali a převlékli se. Pomohli jsme taťkovi uvařit oběd. Vznikla z toho uzená polévka s kroupami a uzené koleno s bramborovou kaší.

Taťkovi jsem slíbila, že ho ostříhám, tak jsem se do toho po obědě pustila. Potom jsme šli s přítelem přerovnat ven nějaké desky.



Během odpoledne jsme upekli asi 100 šátečků s tvarohovou náplní. Následovalo jejich „koštování“ a nakrojení taťkového narozeninového medovníku. Musím se pochválit, povedl se! ☺




Kolem 7. jsme se vydali na kratší procházku do lesa. Vrátili jsme se asi za hodinku a nachystali si večeři. Chviličku jsme koukali na „Tvoje tvář má známý hlas“, ale pak jsme si zalezli s notebookem do přístěnku, kde spávám, protože na „REVENANT Zmrtvýchvstání“ se nechtěl dívat ani jeden z nás.


Neděle

Den začal stejně. Probudila jsem se opět po sedmé a pak se zachumlala k příteli. Nevím, jak to, ale zase byl vzhůru.

Na snídani jsem připravila mug cake, ale bohužel jsem ho zase nevyfotila... Ráno jsem asi fakt mimóza! :D

Jelikož šátečky pojídali i odpůrci tvarohu, zůstalo jich asi 6. Z předešlého dne nám zbyla náplň, tak jsme udělali druhou várku. Zbytek jsme doplnili povidly a další stovka byla na světě.




Obídek v podobě (fakt dietního a zdravého :D) řízku a pak konečně cesta do Šantovky! ☺ V té jsme strávili asi 2 hodiny a já si nakonec odvězla 3 věci a Bubble tea (které jsem ani nevyfotila...). Kupovala jsem i dárek pro mamku k narozeninám, takže vám ukážu jen drobnost do pokojíčku a jeden kousek oblečení! ☺ Nechci mamce zkazit radost! ☺

Do Pepca jsme museli už jen proto, že babička chtěla nějaké oblečení pro miminko od jedné známé a taťka potřeboval nějaké nástroje do kuchyně. Já jsem jako obvykle zašla k obrazům a zase jsem si musela jeden pořídit. Za chvilku je budu měnit jak ponožky! Tento malý stál 29 Kč a rozhodla jsem se ho postavit na noční stolek. Stěny už se mi začínají plnit! ☺

 


No a pak jsem zaběhla do New Yorkeru. Dlouho jsem sháněla rifle s vysokým pasem a pak nějaké světlé. Netroufla jsem si je nosívat, protože se mi v nich nelíbily moje nohy. Pak jsem ale objevila tyto za 549 Kč, které splňovaly moje představy a zvykla jsem si i na konečný výsledek na mé postavě. Co myslíte? ☺



 


No a pak už nás taťka jen zavezl domů. Já si jen přehodila věci z tašky do jiné a šla ke kamarádce, protože jsme následující den měli jet na školní výlet/exkurzi do Prahy a já bych to měla složitější s dopravou na vlak. O tomto výletě bude (nejspíš) další článek.

 


To je celé! ☺ Takhle jsme si s přítelem užili první výročí, které máme za pár dní. Nechtěla jsem to nějak slavit a toto byl příjemný kompromis. Příjemná změna, něco nového, ale ne přehnaného. Víkend jsem si moc užila a myslím, že přítel taky! ☺

A co vy? Jak si užíváte společné víkendy se svou polovičkou? Popřípadě jak slavíte výročí? ☺

Blogerka Klárka

17 komentářů:

  1. Bydlím kousek od Olomouce a jsem tam skoro denně a shopping v Šantovce to něco na mě, já tam dokážu stráviti celý den :D - jo a jinak s přítelem jsem už 10 let takže naše víkendy jsou různé, ale musím říct, že se vůbec nenudíme. A výročí? Tak klasika večeře, kino, výlet, procházka, ale moc to neřešíme.
    Beauty by K. - zvu tě na soutěž

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tam jsem většinou tak 3 hoďky, pak už mě to ani nebaví. A upřímně? Teď jsem byla fakt dost zklamaná, protože jsem čekala od mých oblíbených obchodů víc. Líbily se mi tam tak možná ještě 3 kousky oblečení, ale ty mi pro změnu nesedly. Moc věcí, které by mě zaujaly tam fakt nebylo... :/

      Wow, tak to už je něco! ☺ Ať vám to vydrží! :3

      Taky to nebudu moc hrotívat, nechci to mít jako zdolanou metu, za kterou musí být „odměna“. Čas strávený s přítelem už má být odměnou sám o sobě! ☺

      Vymazat
  2. No koukám, že nákupy obstojný. Jaká je ta peanutbutter-jelly Questka? Ještě jsem jí neměla a nevím, jestli jí dát šanci, protože mi Questky přijdou prostě takový strašně suchý. Radši si kupuju všemožný raw proteinový tyčinky a pak Yippie Bar od Weider. Tu fakt doporučuju, je skvělá a člověk by si ji skoro spletl s něčím nezdravým! :D Jo a mimochodem - ty kofeinový nakopávače jsou pro tebe nebo pro přítele? Protože jako wow, takový hafo kofeinu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaká je ti zatím neřeknu. :/ Ještě jsem ji nezkoušela. Všechny, co tam vidíš, budu testovat poprvé. Ale neboj, určitě se to časem dozvíš! ☺ Pokud nechceš čekat, jdi do nich, na Zdraví a fitness by je měli mít teď v akci (o VIP ceníku asi víš, kdyžtak visí spolupráce vpravo). Konzistencí jsou si ale všechny podobné, takže pokud ti vadí zrovna ta, podle mě nebude jiná než u ostatních Questek. Ale uvidíš, třeba si zvykneš a tato ti zachutná! ☺

      Děkuju za tip! ☺

      Ani pro mě, ani pro přítele. Je to pro jeho kamarádku, která se cvičení věnuje jako trenérka nebo tak... :)

      Vymazat
    2. Tak já většinu Questek znám, kupuju na Fitness007 u nás v Praze, pohodička si tam pro to člověk dojde. Každopádně díky za tip. :))

      Vymazat
  3. To musel být pěkně strávenej víkend. Hrozně mě rozsekala fotka, jak v pozadí tvůj přítel chrní. Ani nevím proč :))

    Říkám si, že se konečně budu muset dokopat ke koupi nějakých těch doplňků stravy a minimálně zkusit, jestli by to k mému cvičení mělo nějakej efekt. Průser je, že si z těch všech proteinů (kterými bych rád začal) fakt nemůžu vybrat.

    Jinak rifle super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda byl! :3

      Upřímně přítel neskákal radostí, že jsem ji sem dala! :D Ale vzal to humorně! :3

      To mi říkej, já když jsem kupovala svůj první, dopadla jsem špatně a vzala si ho mamča. Na druhý pokus už se mi to povedlo. Ale bylo to těžké, každý doporučoval něco jiného. Musíš si to vyzkoušet sám. :)

      Děkuju moc! ☺

      Vymazat
  4. Očividne si si víkend krásne užila! ☺ Tento článok sa mi veľmi páčil, bol krásne napísaný a mám rada články zo života :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Užila! ☺ Jej, ty jsi zlatá, děkuju moc! ☺

      Vymazat
  5. Tomuhle se říká pořádně prožitý víkend! :) Máš super články! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherný článok, moc vám to prajem. Je vidno, že si život vieš naplno užívať. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
  7. Super článek :) Moc pěkně se četl. Určitě to byl super víkend :) Ty rifle ti seknou :)
    a "koštování" no jde vidět že jsi z Moravy :D :)
    FOXIE SIMMA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ To byl! :3

      Vážně si myslíš, že vypadají dobře? :3 Wow, děkuju! ☺

      A ano, jsem z Moravy! ☺

      Vymazat
  8. Normálně se musím smát, jak čtu o tom Revenantovi, protože na revenanta jsme ški s přítelem na naše druhé rande... Vysloveně romantika, takže chápu, že jste na to koukat nechtěli. Vypadá to jako příjemný víkend :) co se týká mého výročí, zrovna vćera jsme měli jedno menší, což jsme oslavili stylem, že já se učila a pak po práci ve tři ráno jsem mu usnula ještě než jsme si dali pusu na dobrou noc - aneb snárneme :D

    OdpovědětVymazat
  9. Oba jsme trochu na jiné filmy. Nejlepší bylo, že jsme zrovna jedli a taťka si to tam zapnul a všichni se tam začali probodávat... Krásný pohled! Tak jsme to rychle dojedli a spakovali se! :D
    Tak si to výročí vynahradíte jindy. Každý den může být krásný a to, jestli jste spolu rok, dva nebo tři nehraje roli! ☺ Vztahy nemají mít mety k překonání! ☺

    OdpovědětVymazat