sobota 2. dubna 2016

MŮJ MĚSÍC BŘEZEN /2016


Ahojte!☺
Takhle při sobotě jsem se rozhodla sepsat úplně první měsíční shrnutí na tomto blogu! ☺ Bude to vyloženě „kecací“ článek s fotkami. Jsem docela zvědavá, jaký u vás bude mít ohlas, protože zatímco články, u kterých jsem věřila ve větší počet zobrazení, moc lidí nevidělo, tak takovéhle „krávovinky“ a pohodové články s obrázky jsou u vás oblíbené! Tak uvidíme! ☺

Během tohoto měsíce jsem si poznamenávala klíčová slova, protože jsem hlava děravá a abych si pamatovala, co jsem dělala během CELÉHO MĚSÍCE, když mám problém vzpomenout si na předchozí den, to po mně přece nikdo nemůže chtít! Tak jsem našla seznam (jen díky tomu, že ho mám v počítači), vyhrabala fotky a shrnu celý můj březen do jednoho článku! ☺


 
Je mi jasné, čím začnu. Jelikož jsem 1.3. rozjela tento blog, tak to prostě musí být první bod. Prvním březnovým dnem jsem vydala článek s názvem Nový začátek, u kterého mě neuvěřitelně potěšila (a přiznám se, že i překvapila) vaše podpora. Přáli jste mi štěstí a byli jste hrozně milí. Nečekala jsem to, o to víc mě to potěšilo.
Celkem jsem během měsíce vydala 9 článků, což je (téměř) jednou tolik oproti minulému blogu. Do psaní se nenutím, když mám čas a náladu, prostě si k tomu notebooku sednu, nemám určené dny, během nichž musím něco napsat. Dělám to pro zábavu, užívám si to, psaní článků mě baví a doufám, že stejně tak baví vás i jejich čtení.

U každého mého díla jste mi nechávali komentáře, svoje názory, chválili jste fotky nebo blog jako celek. Hrozně moc to pro mě znamená. Podporujete mě natolik, že k dnešnímu dni mám krásných 12 věrných (pravidelných) čtenářů a téměř 2 400 zobrazení, což je pro mě krásné! Na stránce s názvem Blogerka Klárka se blížíme k 90 likům, což je pro mě po měsíci taky úspěch! Každý váš vzkaz čtu, odpovídám na něj a vážím si ho. Moc vám děkuju za všechno, co pro mě a můj blog (byť i nevědomky) děláte. Bez vás by to nešlo! ☺


 
První neděli v březnu jsem se sestrou, taťkou a přítelem navštívila Olomouc. O tomto výletě jsem samozřejmě vydala i článek, který je plný fotek a najdete ho pod názvem Nedělní výlet do Olomouce /březen 2016! ☺ Den jsem si moc užila, miluju Olomouc, miluju Šantovku, obchod Zdraví a fitness, nákupy, rodinu, přítele, jídlo... A spojte všechno do jednoho dne! Paráda! ☺

                  
                    
8.3., což byl Den žen, jsem si konečně zašla ke kadeřnici, u které padlo rozhodnutí, že se chci nechat ostříhat. Odcházela jsem s vlasy kratšími tak o 15 cm (na fotce „před“ mám část vlasů za ušima, takže jsou opticky kratší a na fotce „po“ mám pro změnu nakloněnou hlavu, tudíž vypadají delší). Jejich délka končila kousek pod rameny. Myslím, že to je příjemná změna.
Zbytek dne jsem strávila s kamarádkou, takže pokud si chcete přečíst článek, přikládám odkaz → Slavila jsem MDŽ?



 
Jelikož jsem věčný kuchtík (spíš cukrář), trávila jsem samozřejmě i nějaký čas v kuchyni. Druhý víkend jsem tedy pekla a zdobila perníčky, což je činnost, ve které je dobrá moje mamka i babička. Je to něco, co se chci (a prostě musím) naučit. A jak jinak než praxí? Takže u nás se budou několikrát za rok péct a zdobit perníčky! Tak třeba ty letošní vánoční už budou podobné těm krásným jemným maminčiným a babiččiným! ☺


           
Pak přišel čtvrtek 17.3., což byl den, kdy jsem si s babičkou odpočinula na koncertě Pavla Šporcla. Všude kolem mě panoval chaos, učení bylo nad hlavu (což zmiňuji i v článku Těžký život studenta) a já jsem potřebovala vypnout. Užívala jsem si jeho hudbu se zavřenýma očima a trochu se uvolnila. Na to, že styly podobné tomu jeho nemusím, odcházela jsem spokojená. Byl to takový příjemný zásah do stereotypu. Užila jsem si ale i přípravu na tento večer. Výrazněji jsem se nalíčila, což je taky činnost, která mě baví. Takže jsem se vyřádila, vyjímečně oblékla šaty a po delší době někam vyrazila!☺


                   
Jak jsem před chvilkou napsala, miluju líčení. Proto se na mě kamarádka obrátila hned den po koncertě s prosbou, jestli bych ji nemohla nalíčit na ples. Nemohla jsem odmítnout! No a jelikož se mi moje líčení z předešlého dne hodně líbilo, vykouzlila jsem jí ho na očích taky. Úprava tváře, vlasů, doladění outfitu a... ŠOK! Terka se nepoznávala! I já jsem byla na svou práci hrdá, moc jí to slušelo! Byla úplně jiná! ☺ Líčení je další činnost, ve které chci být dobrá, takže Terez, připrav se na roli obětního beránka! ☺


 
Zároveň jsem tentýž týden, konkrétně v sobotu, byla na posledním florbalovém turnaji mého přítele. Mrzí mě, že další v blízké době nebude. Byla jsem zvyklá ráno vstávat a celý den trávit s přítelem a kamarády, vnímat hru, učit se její teorii... A teď... Je mi po tom všem trochu smutno. Ale vezmu to pozitivně... Nebude to dlouho trvat a začne další sezóna! Už aby to bylo! ☺


 
Dalším bodem v tomto článku (a v budoucnu i v těch dalších) je zmínění 6. čísla MOUDu, což je blogerský internetový časopis, do kterého jsem tentokrát přispěla nejen korekturou, kterou budu dělat i v budoucích číslech, ale i dvěma články s názvy Návod na šťastný život a Cesta k úspěchu. Zároveň v tomto čísle najdete i vyhodnocení spisovatelské soutěže na téma Růžové brýle, ve které jsem měla tu čest být v porotě! ☺


 
Pak tu mám dáreček od firmy MOJE Kosmetika, která mi poslala pár produktů na testování. Nemohla jsem tento balíček nechat bez článku, takže ho najdete i na blogu → Balíček od Kosmetiky MOJE?!
Asi nemusím zmiňovat, že mi jejich ochota poslat mi nějakou kosmetiku na vyzkoušení udělala velkou radost. Vážím si každé drobnosti a už se těším, až sepíšu recenze! ☺


 
Ne, nevidíte špatně! Druhá várka perníčků na sebe nenechala dlouho čekat! Předposlední březnový týden jsem měla praxi v jejich zdobení (pro změnu) s taťkou. Ten to nikdy dřív nezkoušel, tudíž to byla jeho úplná premiéra. Nebyl na tom tak zle, určitě mu to šlo lépe, než když jsem poprvé držela zdobící polevu v ruce já (asi před 8 lety). Mně se nedařilo tolik jako u těch prvních, ale v rámci možností jsem se trochu procvičila a další várka už bude zase hezčí!☺


 


 
A proč vám sem dávám fotky těchto jídel? Je to další věc, kterou se učím! ☺ Aranžovat (zatím jen) snídaně! Rozhodně už je to o level výš než dřív. Jsem na sebe hrdá, doufám, že mi to zlepšování půjde i do budoucna takhle dobře! Držte mi palce! ☺

Co bych chtěla ještě napsat, je, že jsem během března prožila jeden svůj sen... A může za to kamarád. Vyloženě o mých snech a cílech nikdo neví, nesvěřuju se s nimi. Tohle jsem naznačila, možná jen tak pronesla v jeho přítomnosti.
A o co jde? Hrozně jsem si přála, aby mě někdo z ničeho nic překvapil neohlášenou návštěvou. Prostě sedl na kolo, vlak, autobus, motorku nebo do auta a přijel za mnou. Kamarád mi nechal 2 SMSky, že se zastaví. Neptal se, narovinu mi to oznámil - za 20 minut jsem u tebe. Už jen při přečtení těchto zpráv bych měla radost. Že mě prostě navštíví, aniž bychom se domlouvali.
Jenže! Já jsem u sebe neměla telefon, takže jsem žádnou ze zpráv nečetla... Pak už mi jen zazvonil telefon a sestra na mě zakřičela jméno volajícího. Překvapeně jsem to zvedla a kamarád se ozval, že přijel a že mám přijít na zastávku. Zaraženě jsem to odsouhlasila. Potom jsem otevřela nepřečtené textovky a všechno mi došlo. Začala jsem se culit, rozpustila jsem si (už mastné) vlasy a nenalíčená vyrazila. Trochu mě to trápilo, ale už byla docela tma, tak jsem to tolik nehrotila.
Měla jsem z jeho příjezdu hroznou radost. Asi si ani neumí představit, jak moc to pro mě znamenalo a znamená. I ta chvilka, co tam se mnou stál, mi splnila jeden můj menší sen! Děkuju! ☺

No a na závěr shrnu do pár vět moje Velikonoce! ☺ Ráno jsem již tradičně šla posnídat mazanec. Ještě než jsem se posadila, vyšlehal mě děda (přes lýtka). Po snídani jsem nalepila samolepky na vajíčka a čekala, jestli někdo přijde. Zazvonila trojice koledníků, dostali vajíčka a perníky a já se vrátila na svůj gauč a lenošila jsem.
Doufala jsem, že se zastaví kamarád zmíněný výše, který to jen tak mimochodem prohodil. Přestože mě viděl v pátek, tudíž 3 dny zpět.
Před obědem dorazil přítel, chvilku u nás pobyl a zase zmizel. Stejně jako moje naděje na kamarádův příjezd. Nedorazil, ale nemohla jsem se na něj zlobit. Jednak nemáme ve zvyku se tak často vídat a navíc mi to neslíbil. Byla jsem sice smutná, ale vyspala jsem se z toho a druhý den mi bylo líp!☺

Tímto bych ukončila tohle moje povídání. Snad se vám tato měsíční shrnutí budou líbit! Budu ráda za názory ať už na perníčky, na snídaně, na účes, překvapení od kamaráda nebo na cokoliv z článku. Mějte hezký zbytek víkendu! ☺

Blogerka Klárka

6 komentářů:

  1. no moj mesiac marec bol hrozny som rada ze je uz preč :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl hodně zmatený, ale vždycky se dá najít i to hezké! ☺

      Vymazat
  2. Ahoj , moc pěkný článek. Moc se líbí takový články. :) Dobře se to čte.
    -Annie

    Articleswithannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkně jsi to všechno shrnula :) A ten nový sestřih vlasů Ti moc sluší, hodně Tě to omladilo a celkově to vypadá jarně a svěže.

    Piosek

    OdpovědětVymazat