pátek 15. dubna 2016

JARNÍ FOTKY


Ahojte! ☺

Dneska jsem se byla projít s mým jorkšírkem Jessinkou a vzala jsem s sebou i foťák. Chtěla jsem nafotit pár jarních fotek. Je to můj vůbec první pokus, tak doufám, že bude alespoň trochu úspěšný a vám se budou mé snímky líbit! ☺

Maličko sice protestovalo počasí, bylo zataženo, ale nakonec jsem to nějak zvládla. Všechno je foceno na (v podstatě) amatérský foťák, žádný profesionální. Ale tak nějak jsem dostala chuť si zahrát na fotografa, tak jsem to udělala. Teď vám ukážu, jak to teda dopadlo! ☺







 




 




 


















 


 






A to je všechno! Venku jsem strávila 2 hodiny a ušla něco málo přes 10 km. Fotky jsem sem přidala postupně tak, jak jsem je při procházce fotila. Procházela jsem kolem pole, kolem menší farmy, vesnicí i lesíkem. Tak co? Jak se vám fotky líbí? Za každé rady a názory budu ráda! ☺

Blogerka Klárka

18 komentářů:

  1. Jsou moc hezké! Povedly se ti :3

    OdpovědětVymazat
  2. úžasné fotky, taky asi vyrazím ven něco nafotit :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
  3. Asi bych taky měla vyrazit fotit do jarní přírody. Jenže pak si vzpomenu jak je zrcadlo těžký, jak budu muset měnit objektivy, jak nacvakám dvěstě fotek a vyjde jich pěkných pět...a začnu být líná. No ale ne, žádná lenost. Ty tvoje fotky nejsou špatné. Je to zkrátka jen dobře vyfocené to, co se na jaře nejvíc fotí. :) Líbí se mi ale druhá fotka té větve s pupeny, ta má takovou zvláštní dynamiku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To chápu! :33 Děkuju! ☺ Tvojí pochvaly si obzvlášť vážím! ☺

      Vymazat
  4. Tak koukám, že focením se dá vlastně taky sportovat - 10 kiláků je slušný :)
    Jinak ale moc pěkné fotky, ty květiny jsou krásné :)

    Lory Humble

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem šla za účelem zdolat 10 kilometrů. No a pak mě napadlo sbalit foťák a fotit! ☺ Jsem hrdá, že jsem to ušla, abych byla upřímná! :D

      Děkuju moc za pochvalu! ☺

      Vymazat
  5. Krásne :) milujem keď na jar všetko kvitne :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺ Každé roční období má něco do sebe! ☺

      Vymazat
  6. Kytky fotím snad pokaždé, když jdu fotit :) Doufam, že budou ještě další fotky :) ráda se podívám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za chvilku se dopracuju asi k tomu stejnému! :D A další fotky určitě budou, jen ještě nevím, kdy... :)

      Vymazat