pátek 4. března 2016

UNBOXING Z ASTRATEXU


Ahojte!☺

Ano, jsem si vědoma toho, že je tohle druhý článek a vy si o mně začínáte dělat obrázek. A taky vím, že ukázka podprsenek nepřispěje tomu, abych ve vašich očích byla za hodnou holčičku (kterou nejsem ani v realitě). Ale prostě mi přišel balíček a já vám chci ukázat jeho obsah. I za cenu toho, že se na mě možná snese vlna kritiky!☺

Ještě než se do toho pustím, chtěla bych ze začátku napsat jen pár větiček. Je mi jasné, že tento unboxing možná někdo odsoudí. Ale mně na tom nepřijde nic špatného. Můžou se fotit plavky, tak proč ne spodní prádlo? O nic přece nejde. Ale je na vás, z jakého pohledu tento článek vezmete. Jestli jako normální recenzi nebo nějaké pohoršování. A teď už konečně k obsahu!☺


Podprsenky jsme objednávaly na e-shopu www.astratex.cz ve středu. Využily jsme slev k MDŽ, které mohly být až 35% a ještě jsme měly poštovné zdarma. Dnes, v pátek, balíček dorazil, tak jsem se hned vrhla na jeho rozbalení!

Celkem jsme objednávaly jedny brazilky a 4 podprsenky. Jednu si objednala mamka a druhou sestra. Zbytek byl pro mě.

Ano, opravdu mám ráda černou a bílou barvu... Přiznávám se bez mučení. Co se ale spodního prádla týče, bílá mi scházela, takže jsem to musela napravit!


Začnu brazilkami (odkaz TADY)... Pro toho, kdo tento název nezná, jedná se o kalhotky a tanga v jednom. Vybrala jsem si s kraječkou po obvodu (musím postupně, protože ke krajkám jsem měla odpor) a malou mašličkou. Mile mě překvapil materiál, je elastický, velice příjemný na dotek a pohodlný. Žádné zbytečné švy. Nikde nic nedře, všechno drží tam, kde má. Vzala jsem si velikost M, protože se mi (konečně) začíná tvarovat zadek a jsem ráda, že jsem tak udělala. Velikost odpovídala tabulkám, takže sedí perfektně.


Budu se držet krajek. Tato podprsenka (odkaz TADY) měla dělat dvojičku výše zmíněným brazilkám. Pás na zapínání je z podobného materiálu, jen je o něco pevnější. Má klasicky tři řady háčků po dvou. Kraječka i malé růžičky drží, jak mají, nikde se neodchlipují. Jedná se o push-upku (a teď si všichni utřeme slzičku) velikosti 75A. Sedí hezky, velikost odpovídala. A v rozumné míře splňuje i push-up efekt.


A na závěr napůl hladká podprsenka ze dvou materiálů, opět s push-up efektem a velikostí 75A (odkaz TADY). Zapínání je stejné jako u té kraječkové. Velikostně mi sedí možná o trošku víc, i push-up efekt splňuje o něco lépe. Takže pokud bych vám měla doporučit jednu s těch dvou, přiklonila bych se spíše k této.

Mamce její podprsenka sedí dobře. Dokonce i sestře je akorát. E-shop můžu určitě doporučit - ceny jsou rozumné, doručení rychlé, zboží splňuje očekávání, velikosti sedí... Zkrátka, nemám co vytknout.

Na ceny jednotlivých kousků se můžete podívat přímo na e-shopu. Já jsem je neuváděla schválně, protože (jak jsem řekla na začátku) jsme je měly z důvodu slev nižší. Takže by to nemělo smysl.

To je ode mě všechno! Dejte mi kdyžtak vědět, jestli už jste na tomto e-shopu nakupovali a jaké s ním máte zkušenosti!☺

Blogerka Klárka

14 komentářů:

  1. Milujem také čipkované veci! :) Veľmi pekné a hlavne že sedia, kedže ja sa vždy bojím objednávať takéto veci cez internet lebo mám obavu že nesadnú. :/ Inak držím palce lebo vidím že blog nový ale zatiaľ pekný. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si na ně musím zvyknout, jinde kraječky nesnesu, ale u spodního prádla se mi začínají líbit :) Taky jsme měly obavy z objednání přes internet, ale nakonec to dopadlo dobře! Dokonce i mamka a sestra, které mají s podprsenkami problém, si vybraly správnou a sedící velikost! ☺ Jsi moc hodná, děkuju! ☺

      Vymazat
  2. Čipky majú skutočne svoje čaro! Osobne by som sa však bála objednávať si spodné prádlo cez internet :) Kika – Blog for smile

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme měly obavy. Ale nakonec sedělo všem všechno, což je překvapivé, protože míváme problém vybrat si správnou velikost. Navíc je možné podprsenky vrátit. Konkrétně tady si myslím, že můžeš obavy zahodit a vyzkoušet to. My jsme tím jedině získaly. ☺

      Vymazat
  3. super výběr:) nemyslím si, že by někdo měl psát blbé poznámky jestli ho to nezajímá at si to nečte ne ?.))

    určitě mrkni na muj blog o modelingu:)

    http://bephmodel.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺ Máš pravdu, ale lidé s blbými poznámkami se najdou vždycky. A chtěla jsem svůj pohled na to napsat.
      Líbí se mi vzhled tvého blogu, fotky, ale osobně mám radši blogy o jiných věcěch. Každopádně je příjemný.

      Vymazat
  4. Tímto článkem jsi mi úplně připomněla, že už dlouho potřebuju nové podprsenky a vlastně spodní prádlo celkově :D Obdivuju tě, že jsi riskla objednání přes internet, já bych se bála, že mi nic nebude sedět..

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsme měly strach, ale je tam možnost vrácení, tak při nejhorším bychom to poslaly zpět. ☺ Však koukni, u nás nebyl žádný problém!☺

      Vymazat
  5. Krásné kousky:) já se vždycky bála objednávat spodní prádlo, nebo plavky přes internet, ale určitě to v blízké době plánuji risknout:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jinde bych si asi taky netroufla, ale vím, že se o tomto e-shopu mluvilo právě kvůli přesným velikostem. A dopadlo to dobře, tak to určitě zkus! ☺

      Vymazat
  6. Myslím,že farba podprsenky bola dobrá volba,najlepšie neutrálnu farbu :) nemám rada keď niekomu svieti neonová podprsenka :D
    adrianestyle

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zastávám ještě třeba rudou na návštěvu k příteli nebo tak! :p Občas jsou i barevné hezké, ale základní barvy nesmí chybět! ☺

      Vymazat