úterý 8. března 2016

SLAVILA JSEM MDŽ?

 

Ahojte!☺

Původně jsem neměla v plánu o tomto dni vůbec psát, protože jsem neměla o čem, ale od odpoledne se den stával zábavnějším a děly se různé události, které bych vám mohla dát do článku, který shrne můj den. No, dopadlo to následovně...

Ráno mě po šesté hodině probudil budík a já jsem se jako mátoha vybatolila z postele. Byla jsem unavená, ve škole mě čekal test a referát, pobolívala mě hlava a dokonce jsem neměla ani hlad. A to už je co říct!


Se špatnou náladou jsem se vydala do kuchyně, kde jsem se donutila udělat si alespoň minimugcake („mini" proto, že byl z poloviční dávky než normálně). Kupodivu se mi ho povedlo i nazdobit a pak úspěšně sníst.

Škola utíkala hrozně pomalu. Kromě plánovaného testu ze zeměpisu a referátu z biologie jsme psali i přepadovku z češtiny. Vesměs všechno dopadlo dobře, jen jsem velkou část dne byla úplně mimo. Lila jsem do sebe vodu, ale bolest hlavy neustupovala. Po obědě už mi bylo líp a já se vydala ke kadeřnici (musela jsem si přece udělat radost).


 
A jak to dopadlo? Vidíte sami! Mám o půlku vlasů míň. Chtělo to změnu a myslím, že mi prospěla. Co myslíte? Strašně jsem si kadeřnici užívala. Je příjemná a šikovná, takže jsem celý tento střih nechala na ní. A opět nezklamala! ☺


K večeru mě čekalo cvičení ruček s kamarádkou. Přivezla posilovací gumy, které jsem konečně vyzkoušela. Navybíraly jsme si různé cviky a 40 minut bylo pryč.



Samozřejmě, že bez focení by to nešlo! Takže jsme další půl hodiny strávily před zrcadlem. No a nakonec jsme zveřejnily 2 fotky. Holky, tak co čekáte?


Nesměla chybět fakt pořádná večeře, protože na obě nejspíš něco lezlo, ani jedna pořádně nesnídala, tak jsme si dopřály. Nemělo by se to, ale když jsme spolu (a ještě k tomu ve špatným stavu), tak prostě jíme!☺

Takhle vypadala můj MDŽ. Nikdy jsem ho neslavila, popřála jsem tak babičce a mamce a tím jsem skončila. Dneska jsem si ho procvičila, odtrpěla ve škole, prolenošila a projedla!☺

A co vy? Slavíte MDŽ? A co říkáte na můj nový sestřih? Potěší mě každý komentář popřípadě pravidelné sledování! Už vám popřeji jen dobrou noc a zalehnu, přestože s Terkou vedle sebe asi jen tak neusnu!☺

Blogerka Klárka

12 komentářů:

  1. My si taky popřejeme s mamkou, ségrou a babičkama, jinak to neslavíme, spíš se jen tak pochválíme, že jsme prostě dobrý :D :)) Jinak sestřih je super :)) Tereza P.

    OdpovědětVymazat
  2. dostala som sms od ocka telefonat od deda a priatela, mozno by sme to aj oslavili kebyze chlop je doma ale mile slova ma tiez potesili ♥

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každá drobnost potěší, už jen to, že si na tebe někdo vzpomene! ☺ Ale obraz z Olomouce jsem od přítele dostala tak napůl k MDŽ. Ale jinak to neřešíme!☺

      Vymazat
  3. super claneek i fotky jsou super k tomu, ja to teda neslavim nijak takoy svatek.

    mrkni urcite ke me na blog o modelingu bephmodel.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tvůj blog znám, už jsem na něj koukala. ☺
      Já ho taky neslavím, byl to prostě vydařený den, v jehož polovině jsem si teprve uvědomila MDŽ! ☺

      Vymazat
  4. Nádherný článok a krásne fotky. My tento sviatok slavíme aj s babkou, maminou, kamarátkami a pod. :)
    Bibiána Navrátil's blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, jsi zlatá, děkuju moc! ☺ Nečekala bych, že bude mít podobný článek s fotkami nefocenými na nějaký speciální foťák až takový uspěch a ohlas! ☺

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Taky se mi líbí! ☺ A jídlo bylo perfektní, jsem strašný jedlík, takže si ho užívám! ☺

      Vymazat
  6. Krásně pojatý MDŽ, někdo se válí doma a ty si stihla tolik věcí. Prostě šikula! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, děkuju moc! ☺ To, že mám nabitý den, je u mě už skoro pravidlem! Bez ohledu na datum! ☺

      Vymazat