středa 2. března 2016

NOVÝ ZAČÁTEK?!

  

Ahojte!☺

V prvním březnovém dnu vás vítám u prvního článku na tomto blogu. V něm bych vás chtěla informovat o tom, jak bude blog fungovat, proč jsem vlastně zrušila ten starý, co plánuju a tak.

Začneme pěkně popořádku. Proč jsem zrušila už poměrně známý blog Fitness a zdraví. Důvod byl prostý. Nenaplňovalo mě psaní odborných článků, stalo se to prací, která mě začala nudit. Nebavila jsem se u toho, neodpočinula si a nutila jsem se k usednutí na počítačovou židli a sepsání dalšího článku náročného na zpracování. Po asi 10 měsících a 65 000 zobrazení jsem si nechtěla připustit, že bych všechnu práci zahodila. Byla jsem nesvá, smutná, naštvaná... Věnovala jsem tomu tolik času a bylo to k ničemu? Nevěděla jsem, co s blogem dál. Po pár dnech jsem se začala přiklánět k tomu, že ho zruším. Protože proč dělat něco, co mě nebaví? Brzo by to bylo poznat. Netrvalo dlouho a došla jsem k názoru, že se ho vzdám.

Věděla jsem ale, že chci se psaním pokračovat a tak jsem prakticky hned začala přemýšlet, jak bude vypadat blog nový. Takový, kam napíšu všechno, co budu chtít. Před spaním jsem koukala do stropu a marně jsem se snažila přimět k tomu, abych konečně zavřela oči, vypla mozek a usnula. Nebylo to tak snadné. Pořád jsem vymýšlela různé detaily, jak bude blog vypadat a o čem všem budu psát.

To už se přesouváme k samotnému obsahu tohoto blogu. Když budu mít náladu na úvahu, najdete ji tu. Když si udělám výlet do nákupního centra, podělím se s vámi o radost z nových věcí. A když dočtu knížku, zhlédnu film nebo si udělám názor na kosmetický produkt, podělím se s vámi o své pocity. Najdete tu i různé recepty a pak i něco o mé maličkosti. Ať už to budou TAGy, různá fakta nebo cokoliv dalšího, co mě zrovna napadne. Zkrátka, nechci se vázat na jedno konkrétní téma. Chvilku mi trvalo, než jsem pochopila, že mám psát hlavně pro zábavu a ne se snažit mít vysokou sledovanost. Zaplatila jsem za to téměř roční prací, ale myslím, že to za to stálo a tento blog bude o dost lepší. Jak pro mě, tak i pro vás.

Formy jednotlivých článků mám v hlavě nebo někde načrtnuté na papíře. Stejně tak jako články, které chci vydat (už teď jich není málo a stále mě napadají další). Doufám, že se vám moje zpracování a témata budou líbit!

Nabízí se tu i otázky, kdy nebo jak často budou články vycházet. A moje odpověď? Nevím... Jednoduše to neřeším. Budu psát, když se mi bude chtít. Nechci to dělat tak, že budu mít předepsanou spoustu článků a pak je jen vydávat. Ne! Chci si je zpracovat a uveřejnit podle toho, jak mi to vyjde a jak budu chtít. Takhle se alespoň vyvaruju pocitu svázanosti, který tolik nesnáším!

Ještě ke vzhledu blogu. Možná se vám zdá, že minimalistický černobílý blog má každá druhá blogerka. Jenže i já spadám do skupinky, která se našla v této kombinaci a jednoduchosti. V původní růžové jsem se přestala cítit dobře a tento blog je pro mě takový útulný. Zkrátka, přizpůsobila jsem si ho tak, aby se mi líbil a nevadí mi, že je spousta holek, jejichž blog má podobný minimalistický design!

U minulého blogu jsem měla i facebookovou stánku s názvem Fitness a zdraví, která je pořád v provozu. Přidávám na ni různé motivační fotky nebo citáty. Zároveň s fanoušky sdílím své plány na den. Proto jsem se rozhodla, že založím stránku i tomuto blogu. Pochopitelně se bude jmenovat stejně, tedy Blogerka Klárka.

Myslím, že to k úvodu stačí. Doufám, že pokud jste mě znali z předchozího blogu a líbil se vám můj styl psaní, podpoříte mě i v této tvorbě. No a pokud jsem pro vás nováček, tak snad jsem vám alespoň trošku sympatická.

Budu ráda, když mi napíšete do komentáře svůj názor ať už na blog nebo vaše první dojmy z mého vyjadřování nebo ze mě. Samozřejmě mě moc potěší, když se stanete pravidelným čtenářem. Ale to jen za předpokladu, že chcete, protože se vám blog líbí. Nemám ráda, když si některé blogerky pravidelné čtenáře vynucují (například soutěžemi). K čemu, když tyto lidi obsah ani blog nezajímá? Budu radši za pár lidiček, které má tvorba bude bavit.

To už je opravdu všechno. Přeju vám příjemný zbytek úterního večera a doufám, že se potkáme u dalšího článku!

Blogerka Klárka

18 komentářů:

  1. Držím palce !! :-)
    Www.aniebrown.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! ☺ Taky máš moc příjemný blog! ☺

      Vymazat
  2. Hezký úvodní článek :) ať ti blogování jde jako po másle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! ☺ Myslím, že když člověka něco baví, ani to nemůže dělat špatně... ☺ A ještě když budu mít tak milé, pozitivní a přející čtenáře! ☺

      Vymazat
  3. určite ti držím palce v blogovaní, ja som sa presťahovala z wordpressu na blogspot mala som asi 2m pauzu najviac mi chýbajú komentáre no chcela som vylepšiť svoj blog tak som musela niečo obetovať a bolo to dobré som veľmi spokojná s blogom a aktívne sa venujem písaniu článkov,
    čo sa týka dizajnu tak je fajn jednoduchý aj super štýl písania máš takže po druhý krát : GOOD LUCK ♥

    TeenMumy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsi hrozně hodná, děkuju!☺
      Občas je pauza potřeba. Už jen kvůli vyvarování se stereotypu! ☺
      Jinak, i ty máš hezký blog. Já se našla v minimalismu, kombinaci černá a bílá, ale tvůj vypadá taky útulně. Určitě ho prošmejdím, popřípadě nechám komentář! ☺
      Ještě jednou děkuju a hodně štěstí i tobě! ☺

      Vymazat
  4. Ahojky, moc hezky uvodni clanek a drzim pesti do dalsiho psani - hlavne at Te to bavi. Pamatuji si, ze jsi mi jednou nechavala komentar a hodne me zaujalo prave Tve jmeno Blogerka Klarka. Ale blog jsem tenkrat nenalezla :-) ten jsem na nej narazila nahodou a budu sledovat i nadale. Podle Tvych planu bude fajn :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! ☺ Blogerka Klárka jsem si začala říkat už na starém blogu, takže jsem se pod komentáře podepisovala takto. Jsem ráda, že jsi mě našla. Bavit by mě to mělo, protože tento blog bude tak obsáhlý, že bych měla mít o čem psát - i podle toho, na co mám náladu. Děkuju za podporu a chválu! ☺

      Vymazat
  5. Přiznám se, že mě zrušení předchozího blogu hodně mrzelo. Líbil se mi tématicky a hrála tam roli nostalgie, protože to byl jeden z prvních blogů, který jsem aktivnějši sledoval.

    Tvoje důvody nicméně chápu a budu držet palce, ať tě neopouští nadšení a ať se daří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem se bála, že se tu neobjevíš, to bych ti asi neodpustila :D K tomu zrušení, taky mě to mrzelo, nebylo to nejlehčí, té práce okolo a tak. Každopádně doufám a věřím, že se ti zalíbí i tento blog, protože píšu pořád stejně, jen o jiných věcech. Děkuju za podporu! ☺

      Vymazat
  6. Super uvodni clanek :) budu drzet palce i dal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, jsi moc hodná! Jsem ráda, že se ti článek líbí! ☺

      Vymazat
  7. prajem veľa šťastia! človek by mal robiť hlavne to, čo ho baví. dobrý článok na úvod :)

    osamelý jednorožec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, proto jsem se do toho pustila. Nanovo! ☺

      Vymazat
  8. Ahoj 😊 úvodní článek máš strašně super a určitě budu tvůj stálý čtenář 😃. Přeji ať se ti daří určitě budeš úspěšná. Pokud budeš chtít tak se podívej jak píšu já😊. http://wendywill123.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát! ☺ Těší mě, že jsem tě zaujala hned prvním článkem! ☺ Vážím si každé podpory a na tvůj blog se určitě podívám! ☺

      Vymazat