neděle 6. března 2016

NEDĚLNÍ VÝLET DO OLOMOUCE /BŘEZEN 2016


 

Ahojte!☺ 

Velkou část dnešního dne jsme já, přítel, taťka a sestra strávili vyřizováním různých záležitostí a pobíháním v Šantovce. No, přestože jsem si řekla, že si nic nekoupím, s prázdnou jsem neodjela! Když se na to ale podívám zpětně, vlastně jsem svoje „předsevzetí“ neporušila!

Příjezd do Olomouce jsme plánovali na půl desátou. Vstávali jsme kolem půl osmé, abychom si stihli všechno nachystat, vyzvednout přítele a koupit si snídani. Obvykle snídáme doma, ale já a sestra jsme mlsné kozy a chtěly jsme něco jiného než chleba se sýrem! Takže jsme dojely k Penny a vběhly do obchodu...


  
Vrátila jsem se s BeBe nadílkou. Ano, přiznávám se, miluju výrobky této značky (stejně jako všechno, co je sladké). O obojí jsem se ale podělila a ještě k tomu jsme ty sušenky ani nesnědli. Sestra posnídala máslový croissant a pak kapsu z listového těsta s čokoládou. Nabrali jsme přítele a vyrazili směr Olomouc!


 

 
Vždycky, když někam jedeme, pohodlí je na prvním místě. Sestra byla ráda, že může sedět na předním sedadle a já se ochotně odebrala na to zadní. Skoro celou cestu jsem měla hlavu na příteli a nohy poskládané pod sebe (vypadá to, jako bych měla velký stehna, ale v realitě to zas tak strašný není :D ). A všichni byli spokojeni!


 

 
Naše první zastávka byla opravdu o půl desáté v ulici Zámečnická 2, u kostela Sv. Mořice, kde jsme zavítali do obchodu Zdraví a fitness. V neděli obvykle otevřeno nebývá, ale já jsem potřebovala dořešit pár věcí s kamarádem (vedoucím). Možná jste si už všimli, že s nimi mám spolupráci (více v obrázku v pravém sloupci), tak jsme domlouvali různé věci ohledně článků, které budou spojené právě s tímto obchodem. Ale víc už neprozradím, nechte se překvapit!
Taťka se nám během prohlídky obchodu odplížil do kavárny, takže jsme ho pak chvilku hledali. Nakonec jsme ho našli, nasedli do auta a pokračovali do Šantovky.



 
Fotku s pohledem na nohy jsem si nemohla odpustit, tak jsme stáli na parkovišti ve čtverci, fotili si nohy a nechali okolí, aby nevěřícně kroutilo hlavou.


 
Různě jsme probíhali obchody a sbírali drobnosti, které po nás chtěla babička (ponožky...) nebo které jsme potřebovali (přezůvky...). No a samozřejmě i nějaké drobnosti, které se mně a sestře líbily a nutně jsme je musely mít. 


 
Bez zastávky na tomto místě by to nebyl výlet do Olomouce. Vždycky, když se řekne, že tam jedeme, naše první starost je, kdy si půjdem pro Bubble tea. K Šantovce to neodmyslitelně patří. Aspoň u mě a sestry. 




U mě to byla klasika, smoothie „lesní směs“ s želé. Nikoho z nás kuličky neoslovily, takže si vždycky navybíráme jen želé. Ano, opravdu si jezdíme pro Bubble tea (=bublinkový/kuličkový čaj) a nedáváme tam to hlavní. Asi jsme divní, no...
Přítel si dal totéž co já, sestra zkusila frozen s příchutí „jahoda“ (a všichni jsme měli totéž želé). Já se radši držím svojí klasiky a nedávám si nic nového, ale musím říct, že sestřin výběr mě mile překvapil. Možná nad nějakým frozen taky příště popřemýšlím a vyzkouším něco nového.



 
Po vyzvednutí toho nejdůležitějšího jsme nasedli do auta a vyjeli ke Globusu. Museli jsme přece někam na oběd, ne?


Taťka se sestrou si vystáli frontu na jídlo, já a přítel jsme si vyzvedli pizzu a posadili jsme se do jídelny. Taťkův výběr padl na sýrový špíz s hranolkami, sestra si dala kuřecí řízek s kaší, já šunkovou a přítel žampionovou pizzu. Brokolicovou jsme vezli na ochutnání babičce.


 
No, dobře no. Ještě jsme se stavili pro moučník. Moje jediná obhajoba je, že jsem to nesnědla celý sama. Ale bylo to moc dobrý!


 
A tohle už byla moje poloha pro cestu zpět. Po nějaké době jsem nohy svezla na sedačku a usnula. Není divu, měla jsem skvělej polštářek! 
Doma jsme byli kolem půl třetí, takže pár hodin jsme v Olomouci strávili.

 
 
No a co jsem si odvezla? Přítel mi v Pepcu koupil obraz, stál 59 Kč, ale i tak mi udělal velkou radost! Miluju takové obrázky! A miluju svého přítele!


A v mém oblíbeném New Yorkeru se mi líbila slabší mikinka, kterou mi nakonec taťka dopřál. Stála 299 Kč. V tomto obchodě mám vždycky problém si vybrat, líbí se mi tam tolik věcí. Bez jeho návštěvy si taky neumím představit nákupy!



 
Den jsem si moc užila. Děkuju taťkovi, že se nechal ukecat a vzal nás do Olomouce. Že nám koupil, co jsme potřebovaly (a dobře, i chtěly). Příteli děkuju za hezkej den a obdivuju tě, že jsi to přetrpěl. Sestře vděčím za bolavý rameno kvůli žlutému autu a všeobecně veselou cestu. Vracela jsem se s dobrým pocitem a plným bříškem! Děkuju! ♥

Ode mě už je to všechno. Doufám, že se vám tento příspěvek plný fotek líbil! Dejte mi vědět, jestli máte vy nějakou záležitost, bez které si neumíte představit výlet. Třeba jako my Bubbletea! Hezký zbytek večera!☺

Blogerka Klárka

16 komentářů:

  1. Och, Olomouc mi chybí :) příště, až se dostanu do šantovky, tak to vidím na ten váš bubbletea protože vypadá fakt brutálně :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt paráda! Jezdíme tam jednou za čas, tak si ho užíváme! ☺

      Vymazat
  2. Jsem z Olomouce,ale ty jsi toho za jeden den prošla víc obchodů jak já za celý měsíc.Teď jsem se zaregistrovala na Zdraví a fitness tak to napravím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zase tolik toho nebylo. Nebyl to vyloženě nákupní výlet, ten bude tak za 2 měsíce. To teprve bude! Nejsem shopaholic, ale když už, tak už! ☺

      Jinak, pokud by jsi šla do obchodu osobně, stačí říct heslo Fitness a zdraví a dají ti VIP ceny. Jinak na webu se to vygeneruje automaticky! ☺

      Vymazat
  3. Musel to byť super výlet... V olomouci som nikdy nebola :)
    Aďulik Sun

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl, moc jsem si den užila! ☺ Ono ve srovnání s Prahou je to všechno maličký, ale nám to stačí! ☺

      Vymazat
  4. Já v Olomouci bydlím a upřímně když nemusím, do Šantovky nejdu. Nemám to tam ráda, znám tam pár "gangů",co tam pravidelně chodí a celkově je to tam nepříjemné. Jsem ráda, že se ti v Olomouci líbilo,je to tu krásné:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My jak právě takové centrum nemáme, užijeme si to. Mamka to moc nemusí, všeobecně nemá ráda nakupování, ale já si to užívám! ☺ Kdybych to měla kousek od domu, taky by mě tam už nebavilo chodit, ale když je to jednou za čas... ☺

      Vymazat
  5. To veľké balenie BeBe keksov je na cesty najlepšie, haha! Pekné fotky ♡

    ♡ Soaphoria ♡

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéé, děkuju moc! ☺ A ano, máš pravdu! :3 Miluju BeBe! ♥

      Vymazat
  6. Ty hranatý bébéčka úplně miluju! A udělala jsi mi velkou radost tím fitness obchodem! Kolem toho jezdím každý den do školy a vůbec jsem si ho nevšimla, potřebuju si koupit nějaké věci, takže zítra jsem tam jako na koni :)) Tereza P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super! On je trošku schovanej, no... Když jim řekneš, že jsi od Blogerky Klárky a heslo je Fitness a zdraví, dají ti lepší ceny! ☺

      Vymazat
  7. Tu slabost pro Bebe chápu. Mě strašně chutnají teďka ty měkká bébéčka. :) Ale ovesné sušenky od Emca u mě pořád vedou. Hlavně s borůvkama. :3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta měkká jsou úžasná. Ovesné sušenky, o kterých mluvíš, jsem asi ještě úplně nezkoušela. Možná jsem někdy ukousla, ale nevybavuju si je. Asi bych to měla napravit! ☺

      Vymazat
  8. Bydlela jsem skoro 5 let těsně vedle Šantovky a upřímně - když vidím ty fotky, vůbec mi nechybí :) Globus jsem ale měla ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně by se po domově v určitých věcech asi stýskalo. Ale pokud převládal ruch, stres atd., tak se ti ani nedivím. Každý si musí najít místečko, kde bude šťastný. Někdo ve městě, jiný ve vesničce... :3

      Vymazat