úterý 22. března 2016

BALÍČEK OD KOSMETIKY MOJE?!


Ahojte!☺

Ano, sama se divím, že jsem našla čas na další článek. Tento nebude tak dlouhý a fotky, které tu najdete, mám nafocené už déle. Takže samotné zpracování článku nebude tolik časově náročné. Alespoň doufám... Chtěla bych vám ukázat, co mi přišlo od kosmetiky MOJE v testovacím balíčku! Jste zvědaví? ☺

Na začátku bych chtěla moc poděkovat Kosmetice MOJE za možnost vyzkoušet a později i napsat recenze na jejich produkty. Vážím si jejich důvěry, štědrosti a zároveň i milé komunikace a bezproblémového jednání. Takže ještě jednou děkuju! ☺

Balíček mám doma už od minulého týdne, ale bohužel jsem o něm nestihla napsat. Na produkty už mám ale první názory, protože už jsem je všechny vyzkoušela. Takže se dozvíte úplně nejprvnější (úžasné slovo, Klárušo) dojmy! Třeba vám to tímto vynahradím... ☺

Takhle vypadal balíček hned po otevření. Vzkaz je milý, oceňuji, že je psaný ručně. Určitě udělal dobrý první dojem.

Každý jednotlivý produkt byl zvlášť pečlivě zabalený, takže všechno přišlo v pořádku. Pořád vás napínám, že? Dobře, už toho nechám... ☺

Tady už vidíte všechny poslané produkty. Lak s gelovým efektem v krásné krvavé barvě, quatro očních stínů, matující pudr a černou tužku na oči. Nesmí chybět vizitka a letáček.


Gelový lak jsem obdržela v odstínu č. 6. Je to krásná barva, kterou by můj přítel nazval „moc tmavou“, protože ať už jsem mu ji ukázala u laku na nehty nebo rtěnce, nadšený z ní nebyl. Mně se každopádně líbí. A dojem z prvního zkoušení? Jedna vrstva mi nestačila, při nanesení druhé to gelový finish udělalo. Vydrží mi na nehtech tak 2-3 dny. Barva je na nehtech moc pěkná, temně (krvavě) červená až hnědá. Cena 50 kč je příjemná. Celkově lak hodnotím průměrně, není to nějak hrozné, ale ani nijak extra super. Výdrž i sytost by mohla být lepší! ☺

 
Dalším produktem bylo quatro očních stínů v odstínu č. 5. Všechny obsahují třpytky, které ale překvapivě při líčení neopadávají pod oko. Najdeme zde teplou hnědou, světloučkou tělovou, světlou růžovou a šedohnědou barvu. Pigmentace je na ruce hezká, na víčku jsou ale bohužel slabší. Každopádně stojí 69 Kč, což není špatná cena. Opět ale hodnotím průměrně, stále je na pigmentaci a výdrži co zlepšovat.


 
Přišel mi i matující pudr v odstínu č. 2, při čemž nechápu, že mi sedí. Jsem dost bledá, navíc teď po zimě. A i tak mi barva sedla. Příjemně voní (takovou tou kosmetickou vůní, pokud mi rozumíte). Jen mě mrzí, že práší. Můžete s ním zacházet sebeopatrněji, ale po použití máte vše kolem sebe zapudrované. Když už ho nanesete i na obličej, udělá takovou tu nehezkou vrstvu. Stojí sice 59 Kč, ale to ho neomlouvá. Za mě jednoduše ne...


 
No a jako poslední tu mám dlouhotrvající tužku na oči v klasickém černém odstínu č.1. Bohužel při zpětném hledání na e-shopu jsem našla pouze hnědou variantu, ale třeba tam tuhle v následujících dnech přidají. Práci s touto tužkou bych přirovnala ke kreslení voskovkou, kterou připomíná i svou konzistencí. Přestože jsem s tímto typem zacházela poprvé, dopadlo to v celku dobře. Manipulace není nějak obtížná. Cena je opět nízká - 49 Kč. Co mě ale mrzí, je to, že se obtiskává a nedrží. Po nějaké hodince už ji na víčku ani nevidíte. Kamarádce i její mamce ale posloužila na vnitřní vodní lince, což je celkem paradox. Takže ony by ji pochválily, za mě je nepoužitelná. 

Celkově mi je e-shop sympatický. A není to jen kvůli ochotnému zaslání produktů k testování (pro rejpálky). Webovky jsou přehledné, při nákupu nad 599 Kč máte dopravu zdarma, balíček by vám měl přijít do 2 dnů. A aby těch výhod nebylo málo, (aktuálně) dostanete řasenku při objednávce nad 299 Kč. To je fajn, ne? ☺

Co se produktů týká, jsem docela zklamaná, protože jsem četla spoustu pozitivních recenzí od spousty blogerek a těšila jsem se na skvělou kosmetiku. Možná je to tím přehnaným očekáváním. Každopádně jsem mezi těmi čtyřmi zaslanými produkty nenašla takový, který bych si nutně musela koupit. A je to škoda... No, třeba na nich prodejci zapracují a v budoucnu to bude lepší! ☺

Tak, to je ode mě dneska všechno. Pořád mi není moc dobře a zbytek tohoto týdne budu chodit po návštěvách, tak se jdu zachumlat a vyležet to...

Budu ráda, když se podělíte o váš názor na tuto českou značku. Zkoušely (předpokládám, že článek četly holky) jste některý produkt? Doporučily byste ho? Nebo vás naopak zklamal? Těším se na komentáře! ☺ Dobrou noc! ☺

Blogerka Klárka

30 komentářů:

  1. Kosmetiku znám, ale zatím jsem ji nevyzkoušela. Kosmetika vypadá skvěle:) Ten odstín laku se mi líbí a tužka na oči mě také zaujala. Můžu se zeptat, jestli jsi jim napsala sama nebo tě kontaktovali oni? Děkuji za odpověď :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Psala jsem jim sama. Jejich kosmetiku jsem chtěla vyzkoušet, protože jsem na ni vídávala recenze. A oni mi vyhověli! ☺ Není za co! ☺

      Vymazat
  2. Výpada to opravdu velmi zajímave. Je to mile neco takhle obdržet a najít tam ještě pěkný vzkaz :) hezky blog
    www.lifestylebyilu.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud něco vyzkoušíš, určitě dej vědět! ☺ Děkuju moc! ☺

      Vymazat
  3. Ahoj,čumím jako opařená :-D kosmetiku neznám :-D Jinak až vyzkoužíš dlouhotrvající tužku,dej vědět jak s ní budeš spokojená a jestli je opravdu dlouhotrvající. Tedy jestli najdeš kapku času měj se :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, na zkoušení už pracuju, recenze 100% bude! ☺

      Vymazat
  4. Kosmetiku od MOJE jsem zkoušela, můžeš se na můj názor podívat zde :)

    http://sayesss.blogspot.cz/2016/02/kosmetika-moje.html

    OdpovědětVymazat
  5. Nějaké produkty jsem od nich už zkoušela a přijdou mi super :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kosmetika MOJE je skvělá! Kvalita jako RL, cena jako Essence. Prostě super! Spolu s RL je MOJE moje nejoblíbenější značka kosmetiky. :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak uvidíme, jestli mě bude vyhovovat... ☺

      Vymazat
  7. Moc pěkné věcičky:) Snad budou sloužit dobře!

    NATYSPACE

    OdpovědětVymazat
  8. Oceňuji ručně napsaný vzkaz :) Věci vypadají pěkně mají i skvěl obal. Odstín laku je úžasný :)
    Pěkná recenze :)
    http://whimsiccal.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. same krasne vecicky si dostala :)


    Pozyvam na mega GIVEAWAY o Rimmel, Niveu a ine, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/03/giveaway-bioderma-nivea.html

    OdpovědětVymazat
  10. Tuto kosmetiku neznám, ale věci vypadají moc pěkně!

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  11. Teda, dostala si pekne veci. Lak a ceruzku by som hned vyskúšala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda! ☺ Nebudu prozrazovat, ale konkrétně u té tužky jsem na vážkách.. Uvidíš později v recenzi... :)

      Vymazat
  12. Odpovědi
    1. Nevím, jestli bych to nazvala recenzí, ale děkuju! ☺

      Vymazat
  13. Taky jsem takový balíček obdržela, jen s trošku odlišnými produkty, tak se klidně mrkni ke mě, co jsem zkoušela já.
    Beauty by K.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Viděla jsem, ale asi se budeme v konečném názoru malinko lišit... ☺

      Vymazat
  14. Tuto kosmetiku neznám, ale lak na nehty mají pěkný. Je milé, že napsali i osobní vzkaz, to se nevidí při spolupráci často. Pěkně napsaná recenze ;)

    INKA – lifestyle, focení, líčení, krása, DIY a novinky

    Ráda bych tebe a tvé čtenářky pozvala na svou první letošní soutěž na téma „Jaro přichází“

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak na nehty byl nejlepší produkt z těch, co přišly! A vzkaz mě taky potěšil! ☺

      A děkuji! ☺

      Vymazat